Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون عمران مجلس افزایش قیمت تمام شده مسکن را مورد اشاره قرار داد و گفت: ساخت و ساز در کشور دچار رکود شده است. - اخبار استانها -

احمد دنیامالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، مهم‌ترین مؤلفه‌های تعیین کننده در بخش تولید مسکن را بازار مصالح ساختمانی دانست و با بیان اینکه قیمت تمام شده مسکن در کشورمان به دلیل نابه‌سامانی‌هایی که در این حوزه اتفاق افتاده افزایش یافته است اظهار داشت: ساخت و ساز در کشور دچار رکود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون عمران مجلس اعمال مدیریت در بخش مصالح ساختمانی و جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌ضابطه قیمت‌ها در این بخش را لازم و ضروری اعلام کرد و بیان داشت: به دلیل افزایش قیمت تمام شده تولید مسکن و بروز رکود در حوزه ساخت و ساز هم‌اینک بازار تولید مسکن دچار چالش‌های بسیار فراوانی شده است.

دنیامالی ایجاد تعادل در نظام عرضه و تقاضا از یک سو و حمایت‌های لازم از فعالان بخش ساخت و ساز مسکن از سوی دیگر را از جمله نیازهایی که باید به آن بیشتر توجه شود خواند و تصریح کرد: عدم حمایت‌های مالی و تسهیلاتی از تولید مسکن بدون شک تبعاتی را در پی دارد و موجب بی‌انگیزگی فعالان این بخش می‌شود.

سفر یک روزه معاون رئیس‌جمهور به اردبیل/از افتتاح مسکن محرومین تا بهره‌برداری پروژه‌های نیمه‌تمامسازمان نظام کاردانی ساختمان در آستانه تعطیلی/لزوم رسیدگی به قصور و سوء مدیریت ها در بخش مسکنتوهین دولت به نصف جمعیت ایران با تعلل در تصویب حق مسکن کارگران

وی با تأکید بر اینکه برای شکوفایی در بازار تولید مسکن باید به تمام جوانب و عواملی که در این مسیر مرتبط و تأثیرگذار است به خوبی توجه شود عنوان کرد: کاهش ارزش پولی کشور موجبات کاهش قدرت خرید مردم را فراهم کرده است به همین علت بازار مسکن نیز مانند بسیاری از بخش‌های دیگر دچار تلاطم شده است.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس کاهش معاملات و خرید مسکن و افزایش تقاضا برای اجاره را از جمله پدیده‌هایی که به شدت در کشور در حال نهادینه شدن است اعلام کرد و بیان داشت: بر اساس موارد مطرح شده به نظر می‌رسد مهم‌ترین عامل تأثیرگذار برای ارتقاء بخش مسکن، بهبود وضعیت اقتصادی کشور است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان تقویت قدرت مالی خریداران با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به ویژه برای اقشار ضعیف، متوسط و زوج‌های جوان را راهکاری که باید عملیاتی شود خواند و گفت: بدون شک اگر چنین حمایت‌هایی از سوی دولت در بخش تسهیلات مسکن انجام نشود شاهد رشد پدیده افزایش سن ازدواج خواهیم بود.

انتهای پیام/614/ ع

R7877/P/S6,71/CT1 بیشتر بخوانید... اگر دولت حق مسکن ۳۰۰ هزار تومانی کارگران را قبول دارد چرا تصویب نمی‌کند؟ پرداخت بیش از ۱۷۰۰ فقره تسهیلات مسکن حمایتی به اقشار ویژه آغاز پرداخت وام ودیعه مسکن از هفته آینده قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اگر دولت حق مسکن ۳۰۰ هزار تومانی کارگران را قبول دارد چرا تصویب نمی‌کند؟ پرداخت بیش از ۱۷۰۰ فقره تسهیلات مسکن حمایتی به اقشار ویژه آغاز پرداخت وام ودیعه مسکن از هفته آینده پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۲ آئین‌های محرم و صفر در قشم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۳ آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات شیراز/ تلاش نیروهای مردمی و امدادی برای مهار آتش ۴ دیدار صمیمی فرمانده سپاه کردستان با بسیجیان بیجاری+تصاویر ۵ ۱۰۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان نیازمند سیستان و بلوچستان توسط بنیاد احسان توزیع شد ۶ معاون سپاه خوزستان: امروز شاهد ذلیل‌شدن آمریکا هستیم ۷ گزارش|حاشیه‌ای بر حاشیه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر سنندج؛ تَرک جلسه ۳ عضو شورا به نشانه نارضایتی ۸ رادیو محرم با پیام آیت‌الله مکارم شیرازی آغاز به کار می‌کند مهمترین اخبار استانها فرمانده مرزبانی ناجا: از کولبران ‌حمایت می‌کنیم / با اقتدار در مقابل قاچاقچیان، اشرار و معاندین ایستاده‌ا‌یم استاندار اصفهان: حجم آب پشت سد زاینده‌رود ۳۵۵ میلیون مترمکعب است/ اجازه نمی‌دهم آب نیتراته به مردم داده شود آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات شیراز/ تلاش نیروهای مردمی و امدادی برای مهار آتش پیکر آیت‌الله تسخیری در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده می‌شود مهمترین اخبار تسنیم وزیر دفاع خبر داد؛ تحویل سه فروند جنگنده کوثر تا پایان سال/ خط تولید موتور ملی اوج به زودی راه اندازی می‌شود پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه هدف حمله موشکی و خمپاره‌ای قرار گرفت بایدن: درباره ایران هیچ توهمی ندارم/ ترامپ در مقابل ایران خودزنی کرد انتقادهای شدیداللحن ابومازن از امارات: شما نماینده ملت فلسطین نیستید/ مردم ما علیه توطئه متحدند اختصاصی| گزارش ۱۳ بندی سفیر آمریکا از دیدار با مصدق در ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ + عکس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت تمام شده تولید مسکن ترین اخبار ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکود طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، هادی قوامی در آئین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستاها که ظهر پنج‌شنبه در آمفی‌تئاتر دانشکده فنی و مهندسی اسفراین برگزار شد، اظهار کرد: خراسان شمالی علی‌رغم مزیت‌های فراوان در رتبه‌های انتهایی شاخص‌های پیشرفت و آبادانی است.

منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اسفراین و صفی‌آباد تصریح کرد: سکونت تقریباً ۵۰ درصد مردم خراسان شمالی در روستاها است و به همین دلیل زیرساخت‌های مناسب باید در روستاها ایجاد شود.

وی در ادامه با اشاره به اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس یازدهم افزود: ملاک قرار دادن جمعیت به جای میزان توسعه و پیشرفت به ضرر شهرهای در حال توسعه و کوچک و روستاها تمام شد.

قوامی گفت: شوراهای روستایی به دلیل عدم ثبات شغلی دهیاران در موقعیت مناسبی قرار ندارند.

منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اسفراین و صفی‌آباد بیان کرد: طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته دچار رکود شده بود.

کد خبر 6095106

دیگر خبرها

  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • رکود طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است