Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزیده‌ای از پست‌ های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش شریان نیوز، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

بهنام بانی خواننده محبوب پاپ کشورمان در آخرین پست صفحه اینستاگرامش از مخاطبان خواست تا آهنگ محبوب‌شان را ذکر کنند تا او در لایو اینستاگرام آن را اجرا کند.

"چه آهنگی رو دوست دارید لایو بخونم واستون؟
هر صبح یک فرصت است
برای جبرانِ آن‌چه که دیروز
حسرتش برایت ماند و
‌تلاش برای فردایی که
آرزویش را داری.
پس امروزت را دریاب
بی اندوهِ گذشته
و به اُمیدِ آینده...
عکس:رضا نورانی"

مسعود ده‌نمکی کارگردان سینما در آستانه ماه محرم پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و به نوعی کاربران و مخاطبان صفحه‌اش را به پویش «هر خانه یک حسینیه» دعوت کرد.

بهرام رادان بازیگر معروف سینما با انتشار عکس متفاوتی از خود صفحه اینستاگرامش را به روز رسانی کرد و نوشت: "سه‌شنبه‌تون خوش"

نرگس آبیار نویسنده و کارگردان حرفه‌ای سینمای کشورمان عکس جدیدی از خود حین کار کردن در پشت صحنه یکی از کارهایش را در اینستاگرام منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

مهدی پاکدل بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ضمن انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از فعالیت حرفه‌ای عوامل فیلم هم‌گناه نوشت:

"از روز اول که گروه همگناه دور هم، دفتر کارن فیلم جمع شدیم، از حس و انرژی تیم صد در صد مطمئن بودم که آخر و عاقبت‌مون به خیر میشه و پیش نگاه شما عزیزان شرمنده نمی‌شیم.
گروه همگناه فقط یک گروه فیلم‌سازی نبودن بلکه یک خانواده‌ هم‌دل و صمیمی بودن که تمام تلاش‌شونو برای بهتر بودن و خلاق بودن، انجام دادن.
از همین امروز دلم برای این خانواده‌ی نازنین تنگ شده.

مراقب خودتون باشین و حتما حتما ماسک بزنیم
عکس زمان فیلمبرداری که هنوز درگیر کرونا نبودیم برداشته شده"

 

منبع: شریان

کلیدواژه: صفحه اینستاگرامش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از چهره متفاوت و ویلچرنشینی بهروز افخمی | مشکل او چیست؟

نوزدهمین مراسم «شب کارگردان» انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران و آئین نکوداشت اکبر زنجانپور، عصر روز گذشته، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اهنرمندان عرصه سینما و تئاتر در خانه هنرمندان ایران برگزار شد. بنابر عکسی که خبرگزاری مهر از بهروز افخمی منتشر کرده است، او روی ویلچر نشسته که به سوژه کابران فضای مجازی تبدیل شده است./مهر

دیگر خبرها

  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند
  • عکس| تغییر چهره بازیگر «بزرگ‌مرد کوچک» در کنار رامبد جوان
  • محل خانه‌های یک میلیاردی تهران لو رفت!
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • حرکت باورنکردنی یک گوزن به سبک ژاپنی‌ها
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • عکسی از چهره متفاوت و ویلچرنشینی بهروز افخمی | مشکل او چیست؟