Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:35:34 GMT

امارات اشتباه تاریخی خود را تصحیح کند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۴۸۲۲

امارات اشتباه تاریخی خود را تصحیح کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رهبران فلسطینی در پایان نشست مشترک روز گذشته خود علیه اقدام امارات در عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی بیانیه صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: ما از کشور امارات می خواهیم این اشتباه تاریخی خود را تصحیح کند.

بر اساس این بیانیه، کشور فلسطین، اقدام امارات در عادی سازی روابط با اشغالگران را رد کرده و خواهان تصحیح این اشتباه تاریخی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این بیانیه، سازمان آزادی بخش فلسطین، نماینده مشروع ملت فلسطین برای موضع گیری از طرف فلسطینی ها محسوب می شود.

اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی باید به وظایف خود در دفاع از مصوبات نشست های سران کشورهای عربی و اسلامی عمل کنند.

رهبران فلسطینی از دبیر کل سازمان ملل خواستند تا با هر آنچه که مفاد منشور این سازمان را زیر پا میگذارد مخالفت کند.

این نشست با حضور رهبران جنبش های فتح، حماس و جهاد اسلامی فلسطین در رام الله به ریاست محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار شد.

کد خبر 5002415 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین حماس جنبش جهاد اسلامی ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی لبنان امارات متحده عربی دونالد ترامپ ایران عراق انفجار بیروت عربستان سعودی عادی سازی روابط با اسرائیل تحریم تسلیحاتی ایران فلسطین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، در اعلامیه مطبوعاتی انتشارات بین‌الملل آکوبر که نسخه‌های انگلیسی و فارسی آن در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفت، عمیقا و صادقانه ابراز تأسف شده است.

در بیانیه این انتشارات آمده است: دلیل نگارش این نامه ابراز تأسف صادقانه و عمیق در مورد مناقشه اخیر ایجاد شده در رابطه با روایتی از آیت‌اللله روح‌الله خمینی در یکی از کتاب‌های منتشر شده توسط ما می‌باشد. ما متوجه شدیم که عنوان استفاده شده برای ایشان نه‌تنها نادرست، بلکه عمیقاً برای بسیاری از افراد و جوامع توهین‌آمیز می‌باشد.

این انتشارات که بعد از این اقدام با موجی از اعتراضات اجتماعی در هند و دیگر کشورها مواجه شده است، تاکید کرد: ما به سنگینی اشتباه خود معترف بوده و اعتقاد داریم که چنین توصیفات نادرستی نه تنها باعث خدشه‌دار شدن حقیقت و عدالت می‌گردند، بلکه به کلیشه‌های آسیب زننده نیز دامن می‌زنند. ما اهمیت اصلاح سریع و صریح این اشتباه را درک می‌نماییم.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: صمیمانه‌ترین عذرخواهی را نسبت به تمامی افرادی که تحت تأثیر این غفلت قرار گرفته‌اند، ابراز می‌نماییم. قصد ما هرگز نشر اطلاعات غلط و کمک به ترویج روایت‌های زیان‌آور نبوده است.

این ناشر تاکید کرد که در واکنش به این اقدام، در حال اتخاذ اقدامات فوری جهت اصلاح این وضعیت است و افزود: ما به بازبینی و بررسی محتوای خود جهت حصول اطمینان از دقت، رعایت انصاف و حساسیت در بازنمایی‌های مان، متعهد می‌باشیم. علاوه بر این، ما یک تصحیح و عذرخواهی رسمی در کتاب‌های آتی و سکوهای برخط خودمان صادر خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • آغاز به کار نشست مقدماتی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا
  • نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها