Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ایالت کالیفرنیا برای مقابله مؤثرتر با آتش‌سوزی گسترده در این منطقه و تخلیه مناطق مسکونی، وضعیت اضطراری کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، با شدت گرفتن آتش‌سوزی گسترده در مراتع و جنگل‌های ایالت کالیفرنیا، «گِیوین نیوسام» فرماندار این ایالت وضعیت اضطراری اعلام کرد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، نیوسام با صدور بیانیه‌ای گفت: «همزمان با نبرد کالیفرنیا با آتش در سراسر این ایالت آنهم در این شرایط بد آب‌وهوایی، ما در حال به کار بردن تمام منابع موجود برای در امان نگه داشتن مناطق مسکونی هستیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه «لس‌آنجلس تایمز» نیز بر اساس تحلیل داده‌ها و همچنین به نقل از مقامات اداره آتش‌نشانی ایالت کالیفرنیا گزارش داد که بیش از ۳۰ حریق بزرگ در جنگل‌ها و مراتع این ایالت شعله می‌کشد.

بر این اساس، مقامات ایالتی می‌گویند به دلیل افزایش شدید مصرف برق در پی گرمای بی‌سابقه و همچنین آسیب رسیدن به نیروگاه‌های تأمین برق در کالیفرنیا، انتظار قطعی برق بیشتری را دارند.

رویترز نوشته، درجه حرارت سه رقمی هوا و رطوبت تک رقمی آن، این آتش‌سوزی را روز جمعه تقویت کرد. با صدا در آمدن زنگ هشدار در جنوب ایالت کالیفرنیا به دلیل حرارت بیش از حد هوا، انتظار می‌رود که دمای هوای آخر هفته در این مناطق کمی بالاتر رود.

این حادثه تاکنون هیچ مرگ و میری نداشته، اما شعله‌های آتش ۵ هزار و ۴۲۰ خانه و تأسیسات را در جوامع مختلف که در فاصله ۶۵ کیلومتری شمال لس‌آنجلس قرار گرفته اند را تهدید کرده است.

دو هفته گذشته نیز آتش‌سوزی موسوم به «Apple Fire» بیش از ۱۰ هزار هکتار از جنگل‌های کالیفرنیا را به خاکستر تبدیل کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آتش سوزی گسترده در کالیفرنیا اعلام وضعیت اضطراری در کالیفرنیا آتش سوزی جنگل های کالیفرنیا ایالت کالیفرنیا آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) صحنه‌هایی دردناک از وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • ویولا آمهرد: سوئیس به اوکراین تسلیحات نخواهد داد
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: جنگ را متوقف کنید
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان
  • (ویدیو) صحنه‌هایی دردناک از وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت
  • صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی گیلان | فیلم
  • (ویدئو) سیل و فروریختن یک سد در جنوب برزیل
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی