Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حق شناس استاندار گلستان در نشست خبری هفته دولت گفت:امسال ، نزدیک به ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که این رقم نسبت به سال گذشته از افزایش صد درصدی برخوردار است.

او ادامه داد: امسال در هفته دولت ۳ هزار و ۵۰۰ طرح صنعتی، اقتصادی، تجاری، کشاورزی، زیرساختی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که اشتغال نزدیک به ۸ هزار نفر را به همراه دارد.

حق شناس گفت: بی تردید تکمیل زیرساخت‌های استان نقش مهمی در حضور سرمایه‌گذاران و اجرای طرح‌های اقتصادی و اشتغال زا دارد و بر همین اساس ۱۰ طرح اصلی را به عنوان طرح‌های تحول زا با همکاری مجمع نمایندگان استان و دیگر دلسوزان گلستان پیگیری می‌کنیم.

استاندار گلستان گفت:افتتاحات و کلنگ زنی‌های امسال در حالی انجام می‌پذیرد که علاوه بر تمام مشکلات سال‌های قبل شیوع ویروس کرونا و حداقل شدن درآمد‌های نفتی بر مشکلات پیشین افزوده شده است.

حق شناس افزود: در گلستان بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ طرح نیمه کاره وجود دارد که برای تکمیل آن‌ها به ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم و در شورای برنامه ریزی مقرر شد ۱۵۰ طرح اولویت دار از طریق دستگاه‌های اجرایی تکمیل و یا به بخش خصوصی برای تکمیل و بهره برداری سپرده شود.

او افزود: علی رغم بروز بیماری لکه سفید در سطح مزارع پرورش میگو گمیشان در سال گذشته، خوشبختانه امسال بیش از یک سوم این مزارع ادامه فعالیت دادند و تلاش داریم تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه با قرارگاه خاتم الانبیا سپاه و بانک صادرات منعقد کنیم تا زیرساخت‌های فاز شش هزار هکتاری را تکمیل کنیم.

استاندار گلستان موضوع اکتشاف نفت، مسئله ایجاد بندر، توسعه راه آهن اینچه برون به گنبد و ادامه آن از مسیر آزادشهر به سمت شاهرود، اخذ مصوبه نهایی منطقه آزاد اینچه برون، توجه به صنایع کشاورزی همچون چغندر قند را از اولویت‌های استان برشمرد که می‌توانند در توسعه استان نقش پر رنگی داشته باشند.

او گفت: عملیات ساخت ۵ بیمارستان در گلستان پیگیری می‌شود که امیدواریم بهره‌برداری از آن‌ها و همچنین ارتقاء تجهیزات درمانی با کمک خیرین بتوانیم گام‌های موثری در بهبود کیفیت خدمات درمانی و پزشکی برداریم.

استاندار گلستان همچنین گفت:بر اساس مصوبه شورای ملی تالاب‌ها با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دستگاه‌های متولی باید ظرف مدت ۵ سال ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم برای بازگرداندن آب به خلیج را تامین کنند تا از آسیب‌های بعدی پیشگیری شود.

او گفت:از یک میلیون و ۲۵۰ هزار هکتار عرصه منابع طبیعی در استان تاکنون ۵۰۰ هزار هکتار سند دار شده که این رقم میان معادل ۴۰ درصد از منابع طبیعی استان است و از میانگین کشوری ۲۰ درصد بالاتر است و در عین حال تا پایان سال این رقم به ۷۵ درصد ارتقاء خواهد یافت.

حق شناس گفت: در هیچ یک از آسیب‌های اجتماعی گلستان جزء ۳ استان اول کشور نیست و تمام توان خدمتگزاران دولت بر آن است که با ایجاد اشتغال و درآمد‌های پایدار سطح رفاه مردم را افزایش دهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت طرح تحول اشتغال استاندار گلستان حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم گلستان از طرح نور

دریافت 27 MB کد خبر 6093522

دیگر خبرها

  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • روستای ساسنگ در استان گلستان
  • اتمام صددرصدی حدنگاری اراضی شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • حمایت مردم گلستان از طرح نور
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان