Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:08:18 GMT

خبرگزاری مهر دو عنوان برتر جشنواره مطبوعات را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۵۲۹۹

خبرگزاری مهر دو عنوان برتر جشنواره مطبوعات را کسب کرد

به گزارش خبرنگار مه، در آئین اختیامیه ششمن دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان که به صورت آنلاین برگزار شده، در بخش عکس مهدی الماسی از خبرگزاری مهر برای اثر «تپه‌های رنگی ماهنشان» رتبه اول را کسب کرد.

در بخش مقاله، سرمقاله و یادداشت سولماز شهبازی از خبرگزاری مهر برای اثر «توجه به روستاها از بازسازی تا بی‌هویتی» و «در شان انتصاب بانوان» مقام سوم را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش مصاحبه اصغر نجاری از هفته نامه موج بیداری برای اثر «ما قاچاقچی نیستم»،رتبه اول، زهرا رسولی از خبرگزاری فارس برای اثر «تعارف با غسال اموات کرونایی»و »همه دارایی‌های مادر شهید شهریاری«رتبه دوم و بهنام آقاجانلو از خبرگزاری ایرنا برای اثر »مالکیت پسماند روی به دولت رسید«و فوزیه مهدیون از روزنامه صدای زنجان برای اثر »اجباری نیست استقبال می‌کنند«به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش مصاحبه اسدالله قربانزاده از هفته نامه شهاب زنجان برای اثر »تولید صنعتی با یک میلیون ریال«و صغری بنابی‌فرد از سایت نوید شاهد برای اثر »رزمندگانی که با هم ساختند و بر دشمنی کرونا تاختند«به طور مشترک شایسته تقدیر اعلام شدند.

در بخش طراحی و صفحه آرایی، سروش سلطانی از روزنامه صدای زنجان، فاطمه سیاحتی از هفته نامه موج بیداری، الهام بدرلو از هفته نامه شهاب زنجان و فرید ناصر از هفته نامه پیام زنجان به ترتیب رتبه‌های اول، دوم، سوم و شایسته تقدیر را کسب کردند.

در بخش عکس این جشنواره نیز مهدی الماسی از خبرگزاری مهر برای اثر »تپه‌های رنگی ماهنشان«رتبه اول را کسب کرد و بهرام بیات از روزنامه صدای زنجان برای اثر »عاشیق فتاح«رتبه دوم را از آن خود کرد و رتبه سوم این بخش به حمید رضا بازرگانی از روزنامه زنگان برای اثر »کارگر جان، خدا قوت«اختصاص یافت و امیر حسین ناسوتی از خبرگزاری فارس برای اثر »اورژانس خط مقدم مدافعان سلامت«شایسته تقدیر شد.

در بخش طنز مکتوب وحید حاج سعیدی از پایگاه خبری آسمان زنجان برای اثر »پراید اولی‌ها و کولبری خودرو »شایسته تقدیر شد، همچنین در این بخش ناصر غفاری از هفته نامه پیام زنجان برای اثر »میرزا نصرالدین و بلدیه زنگان«نیز شایسته تقدیر معرفی شد.

در بخش خبر داور این بخش هیچ اثری را شایسته کسب رتبه اول و دوم ندانست و ملکناز زنجفی از پایگاه خبری موج رسا برای اثر »بزرگترین تجمع آیینی کشور در زنجان ثبت شد«و پرویز غفاری از خبرگزاری ایرنا برای اثر »ردپای پلنگ در زنجان«مشترکا سوم معرفی شده و این بخش شایسته تقدیر نیز نداشت.

در بخش مقاله، سرمقاله و یادداشت نیز سمیه میناخانی از روزنامه صدای زنجان برای اثر »عبرتی که از تاریخ نمی‌گیریم»،رتبه اول را کسب کرد و داود محمدی از هفته نامه پیام زنجان برای اثر »به همین سادگی برای حنجره زخمی تغزل«و زینب سودی از پایگاه خبری پیام ملت برای اثر »هشت هشت نود و هشت«مشترکا رتبه دوم را کسب کرده و سولماز شهبازی از خبرگزاری مهر برای اثر »توجه به روستاها از بازسازی تا بی‌هویتی«و »در شان انتصاب بانوان«و علی شیرازی از هفته نامه شهاب زنجان برای اثر »بهاریه‌های موسیقیایی«مشترکا رتبه سوم را کسب کردند.

در همین بخش حسین نجاری از هفته نامه موج بیداری برای اثر »قدرت و خشونت«و محمد علی خالق نژاد برای اثر »کدام مجلس در راس امور و عصاره فضایل ملت است«و علی الماسی از پایگاه خبری موج رسا، برای اثر »بیانیه گام دوم انقلاب در اوج اقتدار نظام«مشترکا شایسته تقدیر شدند.

در بخش گزارش نیز احمد بیگدلی از دو هفته نامه پژواک زنجان، برای اثر »رسوایی 2«رتبه اول را کسب کرد و زهرا رسولی از خبرگزاری فارس برای اثر »اینجا قطعه کرونایی است«رتبه دوم و مهدی سهرابی از روزنامه صدای زنجان برای اثر »هیس پرواز خوب است«رتبه سوم را کسب کرد، در این بخش رقیه الماسی از روزنامه قدس برای اثر »بخش جراحی قلب بیمارستان موسوی زنجان نیاز به جراحی دارد«و محسن احدی از هفته نامه شهاب زنجان برای آثار »زورآزمایی در میدان زر«و »شل«مشترکا شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش تیتر نیز رتبه اول اعلام نشد و یوسف قزلباش از خبرگزاری ایسنا برای اثر »کرنای کر کننده کرونا هنوز ناکوک است«رتبه دوم و لیلا محمدی از روزنامه صدای زنجان برای اثر 1700 تن بار کج رتبه سوم را از آن خود کرد و اکرم بیات از خبرگزاری ایرنا برای اثر »لالایی جیرجیرک‌ها برای تاکستان‌های ابهر«شایسته تقدیر شد.

دربخش موضوعی نیز هفته نامه شهاب زنجان در حوزه آب و محیط زیست، خبرگزاری ایکنا در حوزه خانواده و سبک زندگی، خبرگزاری فارس در حوزه ایثار و شهادت، خبرگزاری شبستان در حوزه حجاب و عفاف،خبرگزاری ایرنا در حوزه جهش تولید،روزنامه صدای زنجان در حوزه آسیب های اجتماعی و هفته نامه مشاغل کسب و کار در محور حقوق بشری به عنوان رسانه‌های برگزیده معرفی شدند.

کد خبر 5002446

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب جشنواره مطبوعات یادداشت عکس ویروس کرونا محرم 99 شیراز روز خبرنگار ماه محرم بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی گرگان عید غدیر خم مراسم عزاداری رتبه اول را کسب شایسته تقدیر شد خبرگزاری ایرنا پایگاه خبری سوم را کسب خبرگزاری فارس رتبه سوم رتبه دوم معرفی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاونت برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی کشور در گردهمایی معاونت‌های برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی کشور گفت: با تلاش تیمی فراوان و هم افزایی که در سال ۱۴۰۲ انجام شد، توانستیم در مسیر توسعه  و استاندارد سازی فضا‌های آموزشی قدم‌های بسیار تاثیر گذاری برداریم.

علیرضا راشکی همچنین با تاکید بر حضور خیرین در امر خداپسندانه مدرسه سازی که هم خیر این دنیا و آخرت را به همراه دارد، افزود:  تلاش و همت  معاونت‌های مشارکت مردمی  در جذب خیرین   باید دوچندان شود تا فصل جدید و جهش بی سابقه‌ی مدرسه سازی را رقم بزنیم.

در گردهمایی معاونت‌های مشارکت‌های مردمی کشور و اعضا جامعه خیرین کشور، محمد جواد خلیلی معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان رتبه نخست ارزشیابی عملکرد و جذب مشارکت خیرین حقیقی، csr، گروه‌های جهادی را کسب کرد و شایسته تقدیر شناخته شد.

خلیلی در این مراسم ضمن قدردانی از خانواده نوسازی مدارس در خوزستان، مجمع خیرین استان و همه خیرین نیک اندیش، گفت: در  سال ۱۴۰۱ میزان تعهدات این اداره کل مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان بوده و در سال ۱۴۰۲ با افزایش قابل توجه ایی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان (رشد ۷برابر) رسید.

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور