Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:23:38 GMT

واکنش خلیلزاد به توقف آزادی زندانیان طالبان در افغانستان

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۵۶۶۲

واکنش خلیلزاد به توقف آزادی زندانیان طالبان در افغانستان

‍‍‍‍‍‍

نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان در واکنش به عدم آزادی زندانیان باقیمانده طالبان توسط دولت افغانستان خواستار آغاز فوری مذاکرات بین‌الافغانی شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «زلمی خلیلزاد» نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان گفت که باوجود چالش‌هایی که در روند صلح وجود دارد روند صلح دولت و طالبان در مرحله امیدوار کننده‌ای قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مذاکرات بین‌الافغانی را گامی تاریخی و حیاتی خواند و تصریح کرد که روند صلح به مالکیت و رهبری افغان‌ها باید زود آغاز شود.

خلیلزاد افزود که رهبران افغان از همه جناح‌ها باید افغانستان را در اولویت قرار دهند، از اشتباهات گذشته بیاموزند و برای دستیابی به یک توافق سیاسی تلاش کنند.

نماینده ویژه آمریکا همچنین تاکید کرد که مذاکرات بین‌الافغانی مسیر پایان دادن به جنگ و آتش‌بس جامع و پایدار است.

خلیلزاد در حالی بر آغاز زودتر مذاکرات بین‌الافغانی تاکید دارد که دولت افغانستان مغایر با خواست آمریکا روند آزادسازی زندانیان طالبان را متوقف کرده است.

«صدیق صدیقی» سخنگوی ارگ ریاست جمهوری افغانستان با اعلام این خبر گفت: تا زمانی که طالبان شمار بیشتری از نیروهای دولتی را آزاد نکند دولت نیز 320 زندانی باقیمانده طالبان را آزاد نخواهد کرد.

«تایم»: طالبان برای حفظ جایگاه مذهبی‌اش در روند صلح تلاش می‌کندطالبان: تا برپایی "نظام خالص اسلامی" به مبارزه ادامه می‌دهیمدولت افغانستان روند آزادسازی زندانیان طالبان را متوقف کرد

طالبان آزادی همه زندانیانش را پیش‌شرط آغاز مذاکرات می‌داند و این اقدام بیش از گذشته مذاکرات بین‌الافغانی را به تاخیر می‌اندازد.

انتهای پیام/.

R1447/P36446/S8,87,1413/CT10 واژه های کاربردی مرتبط طالبان اخبار "افغانستان" بیشتر بخوانید... بولتون: ترامپ پیش از انتخابات آمریکا ممکن است نیروها را از افغانستان خارج کند مذاکرات دولت افغانستان و طالبان به تاخیر افتاد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بولتون: ترامپ پیش از انتخابات آمریکا ممکن است نیروها را از افغانستان خارج کند مذاکرات دولت افغانستان و طالبان به تاخیر افتاد واژه های کاربردی مرتبط طالبان اخبار "افغانستان" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ خطر مرگ از بیخ گوش ترامپ گذشت ۲ بایدن: درباره ایران هیچ توهمی ندارم/ ترامپ در مقابل ایران خودزنی کرد ۳ الجزیره: آمریکا روز پنج‌شنبه از ایران به رئیس شورای امنیت شکایت می‌کند ۴ شورای همکاری خلیج فارس بالاخره سکوت خود را شکست اما نه علیه امارات ! ۵ بیانیه مهم سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی ساعات آینده منتشر می‌شود ۶ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه هدف حمله موشکی و خمپاره‌ای قرار گرفت ۷ یمن| آزادسازی ۱۰۰۰ کیلومترمربع در البیضاء؛ تلفات و خسارت‌های سنگین مزدوران تروریست عربستان ۸ انتقادهای شدیداللحن ابومازن از امارات: شما نماینده ملت فلسطین نیستید/ مردم ما علیه توطئه متحدند مهمترین اخبار بین الملل بایدن رسماً نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد رئیس جمهور مالی استعفا کرد عربستان بار دیگر خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شد پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه هدف حمله موشکی و خمپاره‌ای قرار گرفت مهمترین اخبار تسنیم «معدن، گنج پنهان»|۴۰۰۰میلیارد دلاری که دفن شده/کرباسیان:وزارت معادن احیا شود؛ نفت و سیاست، معدن را به حاشیه بُرد وزیر دفاع خبر داد؛ تحویل سه فروند جنگنده کوثر تا پایان سال/ خط تولید موتور ملی اوج به زودی راه اندازی می‌شود پیگیری تسنیم نتیجه داد: لغو انحلال پژوهشکده آبخیزداری در دستورکار مجلس/ساداتی‌نژاد: معجزه آبخیزداری را دیدیم مکاتبه خاندوزی با وزیر اقتصاد/ماشین تولید مقررات در دستگاههای دولتی و عمومی روزانه مشغول کار است پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه هدف حمله موشکی و خمپاره‌ای قرار گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طالبان اخبار افغانستان طالبان اخبار افغانستان مذاکرات بین الافغانی دولت افغانستان روند صلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دانشجوی یزدی که در یکی از ارگان‌های دولتی نیز مشغول به کار آموزی شده است اولین حقوق دریافتی خود را به آزادی یک زندانی غیر عمد اختصاص داد.   این دانشجو با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۵ میلیون تومان، اولین حقوق دریافتی خود را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اختصاص داد.   وی که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در این خصوص گفت: این مبلغ را جهت خشنودی خداوند و افزایش خیر و برکت در زندگی و کار خود اهدا کرده و امیدوارم هر ساله بتوانم مبالغ بیشتری را به این کار خیر اختصاص دهم.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • حمله گازانبری طالبان به تعهدات آبی با ایران
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • حمله گازانبری امارت طالبان به تعهدات آبی با ایران
  • واکنش ابراهیم رئیسی به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند