Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسکتبالیست تیم گروه بهمن با انتقاد از انتخاب برترین‌های لیگ برتر ۹۸ گفت: چطور ممکن است از تیمی که حتی یک شکست هم نداشته، ارزشمندترین بازیکن انتخاب نشود؟ - اخبار ورزشی -

سعیده عِلّی بعد از مراسم اختتامیه لیگ برتر بسکتبال بانوان از انتخاب برترین‌ها گلایه کرد و به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: ارزشمندترین بازیکن باید از تیم قهرمان انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی با 16 پیروزی و بدون شکست و با وجود پنج، شش بازیکن تیم ملی و ستاره قهرمان می‌شود. زمانی تیمی ستاره ندارد و قهرمان می‌شود و ارزشمندترین بازیکن را از تیم دیگری انتخاب می‌کنند اما اعتراض ما به این است که چطور ممکن است در تیمی که اینقدر فوق العاده بوده است که 16 پیروزی داشته و حتی یک شکست هم نداشته است و همیشه در برترین‌های هفته هم بهترین‌ها در تیم ما بوده و آمارهای خیره کننده‌ای داشته‌اند یعنی یک ستاره در این تیم نبود که از تیم سوم ارزشمندترین بازیکن را انتخاب کنند؟ من که چنین چیزی را نمی‌پذیرم و سلیقه‌ای بوده و اصلا قابل قبول هم نیست و فکر می‌کنم که اصلا درست نبوده است.

وی افزود: در مجموع کل آمار بهترین پاس گل، من اول هستم. در میانگین هر بازی هم با اختلاف اول هستم. در تعداد بازی هم باز من اول هستم. براساس پروتکل‌های جهانی میانگین امتیازات بازیکنان در هر بازی مهم است و حتی اگر این موضوع را در نظر نگیریم باز هم در مجموع من اول هستم. اصلا هر طور حساب می‌کنم من اول هستم. بنابراین قطعا مطمئن باشید از حقم نمی‌گذرم و دفاع می‌کنم و به همه ثابت می‌کنم که اینجور نیست.

بسکتبالیست گروه بهمن اظهار داشت: بهترین ریباندر و پاس گل را از روی آمار انتخاب می‌کنند که آمار هم می‌گوید میانگین هر بازی و اصلا با در نظر گرفتن تعداد بازی‌ها من امتیازات بیشتری را کسب کرده‌ام. در صورتیکه میانگین امتیازات بازی مهم است که باز هم من اول هستم.

مراسم اختتامیه لیگ‌برتر بسکتبال بانوان برگزار شد

وی بار دیگر به ارزشمندترین بازیکن اشاره کرد و ادامه داد: وقتی یک تیم با این شدت قهرمان می‌شود و این همه ستاره دارد عجیب به نظر می‌رسد که ارزشمندترین بازیکن از این تیم انتخاب نشده است. به نظر من این انتخاب سلیقه‌ای است و شاید کسی سلیقه‌اش بازی من را نمی‌پسندد! اما بهترین پاس منجر به گل باید براساس آمار انجام شود و فکر می‌کنم اشتباه صورت گرفته است و مطمئن باشید که من از حقم نمی‌گذرم و حتما با دلیل و مدرک نشان می‌دهم که این طور ‌نبوده است.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال بانوان ایران بسکتبال بیشتر بخوانید... عبدالوند: یکی از بهترین فصل‌های بسکتبالی‌ام در گرگان رقم خورد/ نایب قهرمانی ما دلیلی بر ناتوانی در کسب قهرمانی نبود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عبدالوند: یکی از بهترین فصل‌های بسکتبالی‌ام در گرگان رقم خورد/ نایب قهرمانی ما دلیلی بر ناتوانی در کسب قهرمانی نبود واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال بانوان ایران بسکتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ قهرمانان اروپا| پاری‌سن‌ژرمن با پیروزی مقابل لایپزیگ فینالیست شد/ شاگردان توخل در یکقدمی کسب اولین قهرمانی ۲ باشگاه بارسلونا آبیدال را هم برکنار کرد ۳ از ۲۰۰ هزار دلار کی‌روش تا ۱۷۰ میلیارد تومان ویلموتس/ فدراسیونِ «گاف» ایران ۴ منچسترسیتی و یونایتد در هفته اول فصل جدید لیگ برتر بازی نمی‌کنند ۵ مایلی‌کهن: در مرام من نیست به فردی که افتاده لگد بزنم/ پرسپولیس نبود، آن بازیکن الان کجا بود؟ ۶ گارسیا: به آمارهای بایرن مونیخ توجهی نداریم/ شاید مدعی نباشیم اما مدعیان را شکست داده‌‌ایم ۷ فلیک: مقابل لیون همه چیز از صفر شروع خواهد شد/ کار سختی برای صعود به فینال داریم ۸ تأیید سرمربیگری کومان در بارسلونا از سوی بارتومئو مهمترین اخبار ورزشی از ۲۰۰ هزار دلار کی‌روش تا ۱۷۰ میلیارد تومان ویلموتس/ فدراسیونِ «گاف» ایران رئیس IWF در گفت‌وگو با تسنیم: از جانب آیان تهدید شده‌ام/ تغییر سهمیه‌های المپیک غیرعاقلانه است شاهرخی: جرم دزدی از بیت‌المال با فروختن مواد مخدر تفاوتی ندارد/ باید با مسببان قرارداد ویلموتس برخورد شود یزدی: با دو سال تمرین می‌توانم در پرسپولیس و استقلال بازی کنم!/ ساعتی ۹۰ هزار تومان برای تمرین پول می‌دهیم مهمترین اخبار تسنیم «معدن، گنج پنهان»|۴۰۰۰میلیارد دلاری که دفن شده/کرباسیان:وزارت معادن احیا شود؛ نفت و سیاست، معدن را به حاشیه بُرد وزیر دفاع خبر داد؛ تحویل سه فروند جنگنده کوثر تا پایان سال/ خط تولید موتور ملی اوج به زودی راه اندازی می‌شود پیگیری تسنیم نتیجه داد: لغو انحلال پژوهشکده آبخیزداری در دستورکار مجلس/ساداتی‌نژاد: معجزه آبخیزداری را دیدیم مکاتبه خاندوزی با وزیر اقتصاد/ماشین تولید مقررات در دستگاههای دولتی و عمومی روزانه مشغول کار است پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه هدف حمله موشکی و خمپاره‌ای قرار گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بانوان ایران بسکتبال بسکتبال بانوان ایران بسکتبال ارزشمندترین بازیکن بسکتبال بانوان من اول هستم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی محترم مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافقنامه فسخ دوجانبه ، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900681

دیگر خبرها

  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • دعوای لفظی محمد صلاح و کلوپ پیش از ورود ستاره به زمین | تلاش هم تیمی ها برای آرام کردن اوضاع | ویدئو
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است