Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی گفت: در چهار ماهه سال جاری کمیته امداد خراسان جنوبی با اجرای ۳۴۶ طرح زمینه اشتغال برای ۴۰۲ نفر در استان ایجاد شد.

«سید رضا حسینی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با بیان اینکه در چهار ماهه امسال ۳۴۶ طرح اشتغال با پرداخت ۱۱۶ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد استان خراسان جنوبی اجرا شده است، گفت: در مجموعاجرای این طرح ها برای ۴۰۲ نفر  فرصت شغلی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از میان طرح‌های اشتغال ۱۳۳ نفر مجری زن بوده‌اند افزود: همچنین ۲۲۳ نفر مجری مرد هستند که از سر جمع طرح‌ها ۱۳۶ مورد شهری و ۲۱۰ مورد روستایی است. 

 

وی ادامه داد: ادامه داد: ۹ طرح اشتغال در این مدت مربوط به حوزه حمل و نقل، ۹۴ طرح خدمات، ۱۶۱ طرح دامداری، ۲۰ طرح کشاورزی، ۳۵ طرح صنعتی، ۲۰ طرح فرش و گلیم  و ۱۰طرح صنایع دستی بوده است.

 

حسینی با اشاره به اینکه از میان طرح‌های اشتغال در سال جاری ۳۶۴ مورد خود اشتغالی بوده است، عنوان کرد: مابقی طرح ها نیز مشاغل خانگی است و ۲۱۳ نفر برای این مشاغل آموزش دیده‌اند.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: در چهارماهه ماهه نخست سال جاری پنج هزار و ۷۵۶ فقره نظارت و بازدید بر  وضعیت طرح‌های اشتغال انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه هدف کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش این نهاد است، گفت: در چهار ماهه امسال ۱۵ خانوار زیر پوشش کمیته امداد در سطح استان خودکفا شده‌اند.

 

حسینی از بافت ۲۰۰ تخته فرش توسط مددجویان امداد در سال جاری خبر داد و افزود: این فرش‌ها به متراژ ۵۹۴ متر مربع ارزش هشت میلیارد ریالی دارد.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: ۱۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اشتغالزایی در سال جاری به کمیته امداد استان اختصاص یافته که ۱۱۸ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۶ و مابقی از صندوق امداد ولایت است.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح اشتغالزايي بافت فرش مددجویان کمیته امداد کمیته امداد امام خراسان جنوبی سال جاری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: شهرستان سربیشه، بیشترین سطح زیر کشت گل محمدی در خراسان جنوبی را دارد.

محمدرضا اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی ضمن اشاره به ثبت روز ملی کاشت گل محمدی در تقویم کشور اظهار کرد: سطح زیر کشت گل محمدی شهرستان سربیشه در سال گذشته حدود ۴۵۱ تن بود که پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری به بیش از ۸۸۶ تن برسد.

وی افزود: فعالان در این حوزه در سال قبل حدود ۲۲ میلیارد تومان درآمد کسب کردند و در سال‌جاری بیش از ۴۴ میلیارد تومان پیش‌بینی درآمد آن است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی مزیت کاشت گل محمدی را سازگاری مناسب با کم‌آبی و ارزش افزوده بالا دانست و گفت: کاشت این طلای معطر و نگهداری آسان می تواند به اشتغال پایدار منطقه کمک کند.

وی اظهار امیدواری کرد: با اعطای تسهیلات به کشاورزان این بخش و تشویق به ایجاد کارگاه‌های فرآوری گل محمدی، از مهاجرت روستاییان کاسته شود و تاثیر درآمدی آن برای منطقه و استان را شاهد باشیم.

کد خبر 749630

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد