Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی در پیامی درگذشت، حضرت آیت الله تسخیری، مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام را تسلیت گفت.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، در پی درگذشت حضرت آیت‌الله محمدعلی تسخیری، مشاور عالی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در جهان اسلام و رییس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌رضا ارزانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور (فهما)، پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:

 

اِنّا لِلّه و انّا اِلَیهِ راجِعون؛ إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ

 

خبر درگذشت عالم ربّانی، حضرت آیت‌الله محمدعلی تسخیری عضو مجلس خبرگان رهبری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مشاور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در امور جهان اسلام، که عمری را  در مبارزه علیه استکبار و رژیم بعث عراق سپری و سال‌های متمادی یار و یاور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در حوزه‌های مختلفِ فرهنگی بودند، باعث تأثر و تأسف اینجانب و مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایشان در طول عمر پربرکت‌شان، علاوه بر عضویت مؤثر در مجلس خبرگان رهبری و ترویج معارف اسلام ناب محمدی (ص)؛ خدمات و آثار فرهنگی فراوانی را از خود به جای گذاشتند که مسئولیت چندین نهادِ فرهنگیِ بین‌المللی، تألیف چندین کتاب ارزشمند و مقالات گوناگون در عرصه جهان اسلام از آن‌جمله می‌باشد.

 

اینجانب از جانب خود، خانواده بزرگ «بچه‌های مسجد» و اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور، ضایعه فقدان آن عالم نستوه را محضر حضرت ولی عصر «اروحنا فداه»، رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی»، نمایندگان محترم مجلس خبرگان، علمای اعلام و طلاب حوزه‌های علمیه و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعالی برای آن فقید سعید، حشر با اولیای الهی و علو درجات و برای بازماندگان، صبر جمیل و أجر جزیل مسألت دارم.

 

حبیب رضا ارزانی

مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: درگذشت آیت الله تسخیری پیام تسلیت فرهنگی هنری مساجد کشور حضرت آیت الله مدظله العالی جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.
 
در متن این پیام آمده است:

إنّالله و إنّاالیه راجعون
 
رحلت عالم فاضل و روحانی با اخلاص مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری رضوان الله تعالی علیه، موجب تألم و تأثر شد.

آن عالم انقلابی و از علمای بنام اهل سنت استان کرمانشاه، عمر خود را در راه خدمت به اسلام و آرمان های انقلاب و تقریب و وحدت بین امت اسلام سپری نمود و در طول بیش از چهل سال مجاهدت در سنگر امامت جمعه جوانرود منشأ خدمات بسیاری برای مردم منطقه بودند.
 
اینجانب درگذشت آن روحانی بزرگوار را به خانواده محترم معزا، جامعه اهل سنت استان کرمانشاه به ویژه مردم شریف جوانرود و تمامی شاگردان و دوستداران ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس