Web Analytics Made Easy - Statcounter

صلاح الدین قره تپه, مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره علمی ایده‌ پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صلاح الدین قره تپه در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد, اظهار داشت: جشنواره علمی ایده‌ پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا به همت بسیج فرهنگیان به صورت سالانه و با هدف شناسایی نقاط ضعف آموزش مجازی سال گذشته و ارائه راهکارهای رفع آن و احصاء و انتشار تجربیات و ایده ها برای اعتلای آموزش مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه افزود: فراخوان ایده‌ پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا دوره  این جشنواره که از اوایل مرداد ماه 1399 بصورت رسمی منتشر شد.

وی عنوان کرد:همچنین محورهای اعلام شده از سوی شورای سیاستگذاری این جشنواره، در ۵ بخش یادگیری موثر، زیرساخت، الگوهای تربیتی موثرنظام آموزشی، مدیریت نظام آموزشی در شرایط کروناوسایر موضوعات مرتبط وقابل طرح که ریز موضوعات در در فراخوان در سایت آمده است .

دبیر اجرایی جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در استان کرمانشاه ادامه داد:  با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت و نقش سازمان بسیج فرهنگیان به عنوان نهادی که می خواهد کمک کار آموزش و پرورش باشد و کمک کند که دستگاه تعلیم و تربیت کشور کارآمدتر باشد در شرایط کرونا اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است .


قره تپه خاطر نشان کرد: جشنواره در دو بخش استانی و کشوری اجرا می شود و برگزیده های استان به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

این مسئول بیان داشت: جشنواره توسط سازمان بسیج فرهنگیان و با همکاری خوب و تعامل سازنده دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش اجرا می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: مهلت ارسال ایده ها تا تاریخ ۱۲شهریور تمدید شده است و فرهنگیان ، اساتید، دانش آموزان و دانشجو معلمان با مراجعه به وبسایت www.sci-cob.ir آثار خود را بارگذاری می کنند.

اطلاع رسانی جشنواره از طریق کانونهای بسیج فرهنگیان و ادارات آموزش و پرورش تا سطح مدارس ارسال شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا سازمان بسیج فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم محور تمدن ساز جامعه اسلامی است

حجت السلام راشد رئیسی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: معلم با تعلیم و نشرِ علم، انسان‌ها را به سوی کمال و پیشرفت سوق می‌دهد و مربی انسان‌سازی در جامعه است‌.

وی با اشاره به حدیث پیامبر بزرگ اسلامی (ص) که فرمودند:«انَّما بُعِثتُ لِاُتمِمَّ مکارم الأخلاق»، افزود: اخلاق از مسائل مهم دین اسلام است و تکمیل و تعلیم مکارم اخلاقی هدف اصلی معلمان در نظام تعلیم و تربیت است.

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایری کوهرنگ ادامه داد: معلمان با صبر و حوصله رسالت تعلیم و تربیت خود را برای شکوفایی و پویایی علم و فرهنگ و اخلاق جوامع بشری اجرا می‌کنند.

رئیسی عنوان کرد: تربیت و احیای اخلاق وظیفه سنگینی است که بر دوش فرهنگیان و معلمان نهاده شده است، همچنین کلید سعادت و شقاوت یک ملت دست فرهنگ است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش آینه ی تمام نمای آینده کشور است و شادابی و نشاط جامعه در حول محور معلمان با انگیزه می چرخد بیان داشت: در راس این هرم معلم قرار دارد چون تمدن ساز است.

رئیسی با بیان اینکه جایگاه معلمان به ویژه معلمان ابتدایی در نقش پذیری و الگو برداری دانش آموزان بی بدیل و تاثیر گذار است گفت: تبیین جایگاه معلمان از نگاه حاکمیت می‌بایست توسعه محور باشد.

وی با اذعان بر اینکه هویت بخشی به آموزش و پرورش توسط معلمان خوب صورت می‌پذیرد و امروز معلمان خلاق و مبتکر می‌توانند در جایگاه آموزش و پرورش تاثیر گذار باشند گفت: آموزش و پرورش یک دستگاه حاکمیتی است و همگان باید در این راستا حرکت کنند.

رئیسی خاطر نشان کرد: تمامی برنامه آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین و ساحت‌های شش گانه آن و گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری باید تبیین گردد.

کد خبر 6093946

دیگر خبرها

  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • معلم محور تمدن ساز جامعه اسلامی است
  • معلم خط اول تحول در تعلیم و تربیت و میراث‌دار انبیا در انسان‌سازی
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان