Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، همزمان با آغاز ماه محرم الحرام و به منظور استفاده بیشتر زائران از برنامه‌های معنوی و مذهبی، حوزه نمایندگی، ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه سلسله برنامه‌های فرهنگی خود ویژه برنامه‌های در مدرسه عاشورا را برای زائران حج ۹۹ برگزار می‌کند.
براساس این گزارش، این برنامه شب‌های جمعه هر هفته از ساعت ۱۸ تا ۱۹ به مدت یک ساعت در ماه محرم و صفر به صورت مجازی از سوی حوزه نمایندگی، ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     
آیات سید هاشم حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور و حجج الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت، محسن قمی معاون امور بین دفتر مقام معظم رهبری، نظری منفری، حسینی قمی، ناصر رفیعی و مهدی رستم نژاد معاون آموزش حوزه‌های علمیه برخی از سخنرانان این ویژه برنامه خواهند بود.
این گزارش حاکی است، این ویژه برنامه با مداحی شماری از مداحان مطرح کشوری از طریق سامانه آموزش زائر در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: در مدرسه عاشورا حج محرم عزاداری ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام عابدین نجاتی زاده، مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان قشم از برگزاری اردوی فرهنگی و تفریحی ویژه برنامه روز معلم و استاد با حضور حجت‌الاسلام حاجبی امام جمعه شهرستان خبر داد.

وی افزود: این اردو فرهنگی و تفریحی باحضور اساتید، کادر و خانواده ها در روستای گردشگری سهیلی برگزار شد.

مسئول فرهنگی مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان قشم گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت هفته معلم و استاد با برنامه های متنوع از جمله؛ بازدید از جنگل های حرا با آلاچیق شناور،اقامه نماز جماعت مغرب و عشا ،دورهمی و خاطره گویی، خیر مقدم و تبریک این روز توسط مدیر مدرسه؛از برنامه های این اردوی یک روزه بود.

لازم به ذکر است برپایی سفره شام و تقدیر از اساتید توسط امام جمعه شهرستان و مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان قشم و اهدای هدایایی به رسم یادبود، پایان بخش برنامه ها بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم
  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده می شود
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد