Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حمیدرضا مجردی سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه با اعلام اینکه مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه برای ترم مهر ماه در ۱۴ کد رشته کاردانی و شش کد رشته کارشناسی بدون کنکور به صورت نظام ترمی ثبت نام می‌کند، گفت : متقاضیان تحصیل در مقطع کاردانی از چهارم تا دهم شهریور و مقطع کارشناسی از یازدهم تا هفدهم شهریور می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org ثبت نام کنند.

او گفت : اعلام اسامی پذیرفته شدگان مقطع کاردانی بر اساس معدل مقطع دیپلم و متقاضیان مقطع کارشناسی بر اساس معدل مقطع کاردانی به صورت نظام ترمی بدون نیاز به مدرک پیش دانشگاهی انجام می‌شود.

مجردی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تنها متولی نظام آموزش عالی علمی کاربردی در کشور است، افزود: این دانشگاه با هدف ایجاد زمینه‌های مناسب برای اشتغال بیشتر فارغ التحصیلان دانشگاهی تاسیس شده است.

او ادامه داد: مرکز آموزش عالی علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی کرمانشاه نیز فعالیت خود را با هدف ارتقاء سطح مهارت شاغلین بخش‌های مختلف اقتصادی و افزایش مهارت‌های حرفه‌ای فارغ التحصیلان مراکز آموزشی که فاقد تجربه اجرایی می‌باشند، با بکارگیری و سازماندهی امکانات، منابع مادی و انسانی دستگاه‌های اجرایی از سال ۱۳۷۸ با پذیرش دانشجو در دو رشته نرم افزار سیستم و نرم افزار کامپیوتر در مقطع کاردانی و از طریق آزمون سراسری علمی کاربردی آغاز کرد.

مجردی افزود: طی این مدت با افزایش رشته‌های جدید در مقاطع کاردانی و کارشناسی و دوره‌های پودمانی، بالغ بر ۱۲ هزار دانشجو در این مرکز به تحصیل اشتغال داشته اند که حدود یازده هزار نفر آن‌ها فارغ التحصیل شده اند و در حال حاضر نیز حدود هزار نفر دانشجو در ۲۰ رشته در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به تحصیل اشتغال دارند.

مجردی با بیان اینکه ارتقاء و بهبود کیفیت آموزشی با رویکرد کارآفرینی از جمله برنامه‌های این مرکز است، گفت: در حال حاضر این مرکز با توجه به سرانه و فضای آموزشی استاندارد، ظرفیت پذیرش بیش از سه هزار دانشجو را دارد.

او فضای آموزشی مجهز (سایت ها، کارگاه ها، آزمایشگاه‌ها و کلاس ها)، بهره مندی از اساتید و کادر آموزشی مجرب، امکانات و تسهیلات رفاهی از جمله اعطای وام صندوق رفاه دانشجویی (هر ترم مبلغ ۷۵۰ هزار تومان)، خوابگاه تحت نظارت، سلف سرویس مجهز و بهره مندی از امکانات نوین مرکز رشد و واحد‌های فناور پارک علم و فناوری را از امکانات مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه برشمرد.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان کرمانشاه به دیگر ظرفیت‌های این مرکز اشاره کرد و افزود: حسن همجواری مرکز با پارک علم و فناوری استان، راه اندازی دفتر کارآفرینی و مرکز نوآوری، برگزاری کارگاه‌های تخصصی توانمندسازی دانشجویان و اساتید، برخورداری از بیشترین آمار پذیرش در بین مراکز استان و بیشترین آمار اشتغال در بین دانش آموختگان مراکز علمی کاربردی و کسب عنوان مرکز نمونه در میان مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی و انتخاب به عنوان ۱۰ مرکز برتر در میان مراکز علمی کاربردی کشور طی ۲ سال پیاپی از جمله افتخارات مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه است.

مجری گفت: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن مرکز ۳۱۰۳۱-۰۸۳ داخلی ۵۰۲ تا ۵۱۷ تماس گرفته و یا به سایت www.kermanshah.iastjd.ac.ir مراجعه کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش عالی دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان سنجش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه مقطع کاردانی مرکز آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بر اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی و عملیاتی در جهان اسلام تاکید کرد.

سیدوحید حسینی امروز، ۸ اردیبهشت در دیدار با رئیس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، با اشاره به اهمیت توسعه پژوهش در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: فعالیت‌های تحقیقاتی و مستندسازی پژوهشی با توجه به تحریم‌ها و چالش‌های مختلف موجود، توسعه یافته است.

وی، اقدامات عملیاتی و کاربردی در حوزه پژوهشی و فناوری را در پیشبرد اهداف این حوزه ضروری خواند و با تاکید بر اهمیت گام برداشتن در مسیر توسعه دانش  و مقالات علمی، از روند افزایشی تعداد مقالات و تحقیقات علمی در مجموعه سلامت فارس با شیب معناداری خبر داد.

رئیس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام  (ISC) نیز در این نشست، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه شیراز را ریشه تنومند حوزه علمی استان و کشور معرفی و بر تلاش برای افزایش همکاری و اقدامات مشترک این موسسه با مجموعه سلامت فارس تاکید کرد.

سید احمد فاضل‌زاده از برگزاری ۱۵ نشست مشترک مسئولان موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام  (ISC) با مراکز عالی علمی در استان‌های مختلف کشور خبر داد و بر تداوم نشست مشترک با محوریت مشارکت داده‌ها و تبادل تجربه‌ها، دانش و علم تاکید کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون فعالیت در این حوزه، گزارشی از معرفی فعالیت‌های موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) با محوریت رصد و پایش وضعیت علم و فناوری جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی و همچنین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان فارس ارائه داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام