Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش می‌کنیم با تولید مجموعه کاملی از تولیدات برنامه آموزشی گام بزرگی در جهت عدالت آموزشی برداریم، همچنین متناسب با تعداد دانش‌آموز، مساحت کلاس و امکان رفت وآمد، برای حضور دانش‌آموزان در مدارس تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی، اظهار کرد: سال گذشته که با موضوع کرونا مواجه شدیم، ۷۰ تا ۷۵ درصد از محتوای آموزشی آموزش تدریس شده بود و مابقی آن از طریق تلویزیون تولید و ضبط شد اما امسال از ۱۵ شهریور کار آموزش را آغاز می‌کنیم و از ابتدای سال تحصیلی دروس در تمام پایه‌ها آموزش داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اضافه شدن به محتوای آموزشی تولید شده در سال گذشته مجموعه کاملی از تولیدات برنامه آموزشی را خواهیم داد که گام بزرگی در جهت عدالت آموزشی خواهد بود، امسال نیز برنامه‌ای برای شروع سال تحصیلی داریم و متناسب با وضعیت هر منطقه و پروتکل‌های اعلامی وزارت بهداشت تا جایی که بتوانیم کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار خواهیم کرد و اگر نتوانیم به صورت حضوری برگزار کنیم، از طریق آموزش تلویزیونی، شبکه رادیویی، شبکه شاد و تولید بسته‌های آموزشی امر آموزش را پیش خواهیم برد.

وزیر آموزش و پرورش درباره تعاملی شدن آموزش‌ها، تصریح کرد: این طور نیست که برای همیشه امکان حضور دانش‌آموزان وجود نداشته باشد، در حال حاضر پروتکل‌ها می‌گویند تعداد محدودی دانش‌آموز باید در کلاس باشند تا بتوانیم برای آنان کلاس حضوری داشته باشیم، همچنین فرصتی در اختیار معلمان قرار می‌دهیم تا دانش‌آموزان برای رفع اشکال نیز به آنان مراجعه کنند.

حاجی میرزایی افزود: در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی محتوای تمام پایه‌های بررسی و مشخص شده است که چه بخشی باید به صورت حضوری و چه بخشی به صورت غیرحضوری ارائه شود لذا متناسب با تعداد دانش‌آموز، مساحت کلاس و امکان رفت و آمد منطبق با پروتکل وزارت بهداشت برای حضور دانش‌آموزان تصمیم‌گیری می‌شود.

کد خبر 439689

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش آغاز سال تحصیلی جدید ویروس کرونا معلمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حضور دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان