Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:47:08 GMT

تولد نوزاد در آمبولانس جاده‌ای اورژانس جهرم

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۶۴۱۶

تولد نوزاد در آمبولانس جاده‌ای اورژانس جهرم

محمدرضا خوشرو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روز گذشته، مرکز ارتباطات ۱۱۵ جهرم تماسی مبنی بر بد حال بودن مادر باردار در یکی از روستاهای خفر دریافت کرد.

وی افزود: در این مأموریت با توجه به دردهای شدید مادر باردار، نوزاد در آمبولانس چشم به جهان گشود.

مسول اورژانس جهرم بیان داشت: تکنسین‌های مرکز اورژانس بین جاده‌ای، ضمن اقدامات حمایتی و درمانی، مادر و نوزاد را به بیمارستان خفر منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشرو گفت: حال مادر و نوزاد مناسب گزارش شده است.

کد خبر 5002570

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی جهرم تولد نوزاد ویروس کرونا محرم 99 شیراز روز خبرنگار ماه محرم بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی گرگان عید غدیر خم مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس

پژمان قراییان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: زایمان مادر باردار با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهری ولی عصر (عج) شهرستان دامغان داخل منزل با موفقیت انجام شد.

وی افزود: به دنبال تماس مددجو، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی بیمارستانی شهری ولی عصر (عج) به محل اعزام و زایمان با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی در منزل انجام شد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: مادر و نوزاد دختر با حال عمومی خوب به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان منتقل شدند.

کد خبر 6088889

دیگر خبرها

  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز