Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: خوشبختانه با تلاش امدادگران آتش در ارتفاعات شاپورجان مهار شد و امیدواریم تا پایان وقت امروز آتش سوزی در منطقه سیاخ دارنگون نیز مهار و خاموش شود.

محمدهادی قانع چهارشنبه ٢٩ مرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت آتش سوزی در ارتفاعات شاپورجان و منطقه سیاخ دارنگون پرداخت و گفت: آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع شاپورجان با همکاری نیروهای مردمی، بسیج و نهادهای امدادی بامداد امروز علی رغم وزش باد بطور کامل مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه این آتش سوزی که از سمت منطقه سیخ دارنگون در ارتفاعات شاپورجان حادث شده بود، عنوان کرد: به دلیل صعب العبور بودن منطقه، وجود دره و پوشش متراکم مرتع عملیات اطفائ حریق با کُندی مواجه شده است اما همچنان نیروها در تلاش برای مهار آن هستند.

قانع با اشاره به اعزام نیروهای تازه نفس و امکانات به منطقه حادثه، ادامه داد: با توجه به سخت گذر بودن مطقه سیاخ دارنگون و شعله ور شدن آتش درخواست بالگرد داده شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه هنوز میزان خسارات وارده بصورت دقیق مشخص نیست، گفت: نیروهای مردمی و امدادی همچنان در تلاش برای مهار آتش سوزی در صحنه حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آتش سوزي شهرداری شیراز سازمان آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد سجادی عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۱۹ یک ساختمان ۴ طبقه در شهرک پردیسان طعمه حریق شد که ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی و یک دستگاه خودروی نردبان با ۱۲ نیرو به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش نشانی قم افزود: این حریق در طبقه ۴ این ساختمان بوده که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی حریق در دقایق اول مهار شد و افراد ساکن در طبقات که حدود ۱۵ نفر بودند از طریق خودروی ویژه نردبان و راه پله از محل حادثه خارج شدند.

سجادی ادامه داد: این حادثه تلفات جانی نداشته و علت آن در دست بررسی است.

کد خبر 6097715

دیگر خبرها

  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • احراز قصور برخی مسؤولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم