Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان از برنامه‌ریزی برای کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از 54 پروژه حوزه آب و فاضلاب این استان در هفته دولت خبر داد.

محمد طاهری در جمع مدیران حوزه وزارت نیرو اظهار کرد: برای افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها افزون بر ۷۷۳ میلیارد ریال اعتبار در استان سمنان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به برخی از مهمترین این پروژه‌های زیرساختی  ادامه داد: پروژه اصلاح شبکه آب به میزان ۲ هزار و ۱۲۰ متر، توسعه شبکه آب به میزان ۹ هزار و ۷۵۰ متر از جمله طرح های شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در هفته دولت سال ۹۹ است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: همچنین احداث مخازن ذخیره سازی آب آشامیدنی به میزان هشت هزار و ۶۶۰ متر مکعب از دیگر طرح‌های قابل افتتاح این شرکت در هفته دولت امسال خواهد بود.

وی از تامین آب شرب برای مردم 19 روستای این استان خبر داد و گفت: افتتاح نصب انشعاب فاضلاب برای ۲ هزار و ۲۶۰ مورد، حفر چهار حلقه چاه و تامین آب آشامیدنی برای ۱۹ روستا در هفته دولت سال جاری برنامه ریزی شده است.

طاهری تصریح کرد: در حال حاضر ۶۷۰ هزار انشعاب فاضلاب در استان سمنان وجود دارد که با همکاری مردم و بخش خصوصی باید برای افزایش این انشعاب ها تلاش شود.

وی یادآوری کرد: همچنین استانداردسازی ۷۴۰ مورد انشعاب و احداث چندین تصفیه خانه فاضلاب به طور ویژه در سال جاری در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به شرایط اقلیمی استان بر ضرورت مدیریت مصرف در استان تاکید و خاطرنشان کرد: آبفای استان در همین راستا برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی را اجرا کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آبفا استان سمنان آبرساني شرکت آب و فاضلاب استان هفته دولت استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان، گفت: در سال گذشته، بیش از ۲۷۰ هزار مترمکعب آب شرب به صورت سیار به مناطق دچار تنش آبی استان گلستان تحویل داده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ابوالفضل رحیمی با اشاره به شرایط تامین آب شرب در استان اظهارداشت: در سال گذشته، بیش از 270هزار مترمکعب آب شرب به صورت سیار به مناطق دچار تنش آبی استان تحویل داده شده است.

وی درباره تامین آب شرب برای مناطق دچار تنش آبی استان اظهار کرد: در سال گذشته و به خصوص در فصل تابستان، به دلیل گرم شدن هوا و افزایش مصرف آب از سوی مردم، تقاضا برای آب شرب افزایش یافته که این امر، مشکلاتی را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از تحویل بیش از 270هزار مترمکعب آب شرب به تعداد 20 هزار سرویس از طریق آبرسانی سیار به روستائیان و همچنین بعضی از شهرهای دچار تنش آبی استان در  سال گذشته خبر داد و گفت: حجم آبرسانی سیار در هر ماه با توجه به میزان گرمای هوا و تعداد مناطق دچار کمبود آب، متغیر بوده و از ابتدای سال گذشته تاکنون روند صعودی داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان آبرسانی سیار را یکی از راه‌های تامین آب شرب روستاهای مواجه با بحران اعلام کرد و گفت: این اقدام به ویژه در همه ایام سال در مناطقی که با کمبود آب مواجه بوده و منابع آبی جایگزین ندارند انجام می‌شود.

رحیمی با اشاره به عملکرد آبرسانی سیار شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، اظهار داشت: 257روستا و نقاط جمعیتی در کل استان با جمعیت بیش از 186هزار نفر در سال گذشته از خدمات آبرسانی سیار این شرکت استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود