Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فراخوان این جشنواره ملی از ۲۹ مردادماه به مدت یک ماه در دو سطح حرفه‌ای و آماتور با موضوعات سلامت و پیشگیری از کووید ۱۹، زندگی سالم با سواد سلامتی و خانواده سالم و جامعه سالم انجام می‌شود.

تمامی عکاسان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به مسایل اجتماعی و سلامت می‌توانند هفت اثر تولیدی توسط دوربین عکاسی دیجیتال و یا گوشی موبایل را در قالب فایل JPEJ با حجم سه مگابایت برای شرکت در رقابت‌های جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، هدف از برگزاری این جشنواره ملی فرهنگ‌سازی در جامعه به منظور نحوه چگونگی زیست با کرونا در سایه اطلاعات عمومی و رعایت دستورات بهداشتی است و نیاز است که پویش همگانی و حساسیت لازم در این راستا از زاویه دریچه عکاسی به جامعه منتقل شود و دوربین‌های عکاسی به‌صورت هدفمند لحظه‌ها و نکات فرهنگ ساز در این راستا را مستند کنند.

این جشنواره ملی عکس با همکاری انجمن عکاسان و فیلمبرداران استان مرکزی و استان خراسان رضوی کلید خورده و شرکت کنندگان در این جشنواره باید آثارشان را تا ۲۹ شهریور ماه جاری به ایدی تلگرامی Corona.life.photo، شماره تماس ۰۹۹۰۳۷۸۶۰۱۹ و یا آدرس corona.life.photo@gmali.com ارسال کنند.

کد خبر 541735 برچسب‌ها استان مرکزی عکس - عکاس كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی عکس عکاس كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد

   

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی از دنیا آمدن نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ گیلی خبر داد.

ایران نژاد گفت: در ساعت ۸:۳۰ جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ طی تماس تلفنی با واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان مبنی بر شروع درد‌های زایمانی خانمی ۲۶ ساله در روستای امان آباد، بلافاصله همکاران پایگاه اورژانس گیلی به محل مأموریت اعزام شدند.

او افزود: هنگام رسیدن کارشناسان اورژانس بر بالین مادر باردار، بلافاصله مادر به داخل آمبولانس انتقال و اقدامات اولیه انجام و در حین اعزام ایشان به مرکز درمانی با توجه به آغاز فرآیند زایمان و با تلاش و تخصص کارشناسان اورژانس۱۱۵، نوزاد در آمبولانس متولد شده و به همراه مادر خود در سلامت کامل به مرکز درمانی آیت اله طالقانی منتقل شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان
  • انتشار فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • تکذیب خبر فوت پزشک طرحی در جاسک
  • افزایش ۶ سال به طول عمر با این سبک زندگی
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است