Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@08:42:39 GMT

کاهش روزافزون میانگین سن مبتلایان به کرونا در اتریش

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۶۶۸۸

کاهش روزافزون میانگین سن مبتلایان به کرونا در اتریش

آمارها نشان می‌دهد که میانگین سن مبتلایان به کرونا در اتریش روند کاهشی داشته و به گفته مقامات بهداشتی این کشور به ۳۲ سال کاهش پیدا کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "وینر سایتونگ"، سن مبتلایان به کرونا دراتریش همواره در حال کاهش است.

وزارت بهداشت اتریش هفته گذشته میانگین سن مبتلایان به کرونا را 33.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 سال و در روز سه شنبه میانگین سن مبتلایان را 32 سال اعلام کرد.

وزیر بهداشت اتریش روز گذشته در سخنانی با اشاره به اینکه در عرض 24 ساعت 295 نفر در اتریش به کرونا مبتلا شده اند اعلام کرد که این آمار مانند سراسر اروپا رو به افزایش است.

وزارت بهداشت اتریش در این شرایط از جوانان خواست مسئولیت را بر عهده گرفته و قواعد فاصله گذاری و محدودیت های کرونایی را کاملا بر عهده گیرند.

"سباستین کورتس"، صدر اعظم اتریش هم اخیرا درباره افزایش آمار مبتلایان جدید در کشورش ابراز نگرانی کرده و از شهروندان خواست احتیاط کنند.

ابتلای 5500 نفر دیگر در مکزیک به ویروس کرونامرکل: هنوز در اواسط بحران کرونا قرار داریم/ در مسئله جانشینی ام دخالت نمی‌کنمتعداد مبتلایان به ویروس کرونا در برزیل از مرز 3.4 میلیون نفر گذشت

وی در گفتگویی با "کوریر" هفته های آینده را تعیین کننده دانسته و تاکید کرد که آمار مبتلایان نباید از نظر دور شود. وی گفت: اگر ما ندانیم که سرایت ها از کجا نشات می گیرد نمی توانیم به صورت هدفمند به آن واکنش نشان دهیم و در این صورت یک شرایط محدودیتی دومی ایجاد می شود.

صدر اعظم اتریش هم بزرگترین گروه مبتلایان فعلی در کشورش را جوانانی دانست که اغلب بدون علامت هستند و متوجه هم نیستند که ناقل ویروس هستند. وی تاکید کرد که این افراد اعضای خانواده خود را مبتلا کرده و انسان های پیرتر را به خطر می اندازند.

بر اساس آمارهای رسمی تا به حال 23829 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 729 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا ویروس کرونا بیشتر بخوانید... مرکل: هنوز در اواسط بحران کرونا قرار داریم/ در مسئله جانشینی ام دخالت نمی‌کنم ابتلای ۵۵۰۰ نفر دیگر در مکزیک به ویروس کرونا تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در برزیل از مرز ۳.۴ میلیون نفر گذشت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مرکل: هنوز در اواسط بحران کرونا قرار داریم/ در مسئله جانشینی ام دخالت نمی‌کنم ابتلای ۵۵۰۰ نفر دیگر در مکزیک به ویروس کرونا تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در برزیل از مرز ۳.۴ میلیون نفر گذشت واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ بایدن: درباره ایران هیچ توهمی ندارم/ ترامپ در مقابل ایران خودزنی کرد ۲ الجزیره: آمریکا روز پنج‌شنبه از ایران به رئیس شورای امنیت شکایت می‌کند ۳ بیانیه مهم سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی ساعات آینده منتشر می‌شود ۴ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه هدف حمله موشکی و خمپاره‌ای قرار گرفت ۵ بایدن رسماً نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد ۶ عربستان بار دیگر خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شد ۷ یمن| آزادسازی ۱۰۰۰ کیلومترمربع در البیضاء؛ تلفات و خسارت‌های سنگین مزدوران تروریست عربستان ۸ انتقادهای شدیداللحن ابومازن از امارات: شما نماینده ملت فلسطین نیستید/ مردم ما علیه توطئه متحدند مهمترین اخبار بین الملل بایدن رسماً نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد رئیس جمهور مالی استعفا کرد عربستان بار دیگر خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شد پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه هدف حمله موشکی و خمپاره‌ای قرار گرفت مهمترین اخبار تسنیم امکان درآمدزایی ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی از سهام بورسی دولت/سال ۹۸ حدود ۷۴ هزار میلیارد از صندوق توسعه برداشت شد مخالفت فرهیختگان اماراتی با اقدام خائنانه آل نهیان/ « مردم امارات در معرض خفقان و سرکوب هستند» آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند رونمایی از مستندی جدید از جنگ «۳۳ روزه لبنان» با روایت سه خبرنگار ایرانی در تسنیم عمران خان: هرگز مردم فلسطین را تنها نمی‌گذاریم و رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا ویروس کرونا سن مبتلایان به کرونا میانگین سن مبتلایان ویروس کرونا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، نتایج یک پژوهش‌ جدید در بریتانیا نشان می‌دهد که ۲ میلیون نفر در سراسر این کشور همچنان از علایم کووید طولانی رنج می‌برند که ۳۸۱ هزار نفر از این افراد، فعالیت‌های روزانه خود را محدود کرده‌اند.

اداره ملی آمار بریتانیا اعلام کرد که ۳.۳ درصد از افرادی که داده‌هایشان در این پژوهش مورد مطالعه قرار گرفته است، بین ۶ فوریه تا ۷ مارس اعلام کردند که پس از ۴ هفته همچنان دارای علایم کووید هستند.

نتایج این پژوهش که روز پنج‌شنبه ۲۵ آوریل منتشر شده، نشان می‌دهد که ۰.۴ درصد به تعداد افرادی که در ماه مارس ۲۰۲۳ از علایم کووید طولانی رنج می‌بردند افزوده شده است.

کووید طولانی یکی از عوامل افزایش جمعیت غیرفعال در بریتانیا بوده که از زمان همه‌گیری کرونا حدود ۷۰۰ هزار نفر به آن افزوده شده است.

داده‌های این پژوهش نشان می‌دهد ۹.۱ درصد افرادی که بیکار بودند یا به دنبال شغل هم نمی‌گشتند، علائم کووید طولانی را گزارش کرده‌اند که تقریباً سه برابر نرخ آن نسبت به کل جمعیت بریتانیا است.

بر اساس نتایج این پژوهش، پنج درصد از افرادی که در گروه سنی ۴۵ تا ۵۴ سال به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، از علایم کووید طولانی رنج برده‌اند که بیشترین رقم در بین گروه‌های سنی است.

این پژوهش همچنین نشان می‌دهد که نرخ زنانی که علایم بیماری کرونا را گزارش کرده‌اند ۲۰ درصد بیشتر از مردان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ها در ایران
  • بارش ها در ایران ۱۲ درصد کاهش داشته است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!