Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم زاغی نژاد، مربی تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد که سپاهان یکی از بدترین فصل خود را در عدم استفاده از شانس‌هایش سپری کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قاسم زاغی‌نژاد پیش از دیدار تیم‌ فوتبال سپاهان مقابل پیکان در هفته پایانی و سی‌ام لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی با پیکان یکی از بازی‌های مهم ما در این فصل است، چرا که حریف‌مان در چند هفته اخیر بازی‌های قابل توجهی را از خود نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکان شایستگی‌های بیشتری در جدول داشته که به آن نرسیده است. بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنم و مجموعه تیم سپاهان اهمیت بازی را می‌داند. ما باید از حداقل فرصت باقیمانده برای کسب سهمیه آسیا استفاده کنیم.

وی در مورد اُفت تیم فوتبال سپاهان در هفته‌های اخیر تصریح کرد: با احترامی که برای اصحاب رسانه و جامعه فوتبال قائلم، با این موضوع موافق نیستم، اما درباره نتیجه موافقم که خوب عمل نکرده‌ایم. شانس در فوتبال، دخالت زیادی دارد. در گرفتن نتایج، بدترین فصل فوتبالی را به لحاظ عدم استفاده از شانس‌ها پشت سر گذاشته‌ایم. البته مسائل غیرفوتبالی نیز دخیل بوده است.

مربی تیم فوتبال سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: من یک سپاهانی و عاشق این تیم هستم. سعی کردم در شرح وظایف خودم حرکت کنم. آدم جاه‌طلبی نیستم و به فکر موفقیت سپاهان هستم و امیدوارم در هر مسئولیتی به این تیم کمک کنم.

پیکان با دو غایب به مصاف سپاهان می‌رود

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پیکان تهران سپاهان اصفهان بیشتر بخوانید... اصفهان| سپاهان و پیکان؛ به دنبال سهمیه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اصفهان| سپاهان و پیکان؛ به دنبال سهمیه واژه های کاربردی مرتبط پیکان تهران سپاهان اصفهان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ قهرمانان اروپا| پاری‌سن‌ژرمن با پیروزی مقابل لایپزیگ فینالیست شد/ شاگردان توخل در یکقدمی کسب اولین قهرمانی ۲ از ۲۰۰ هزار دلار کی‌روش تا ۱۷۰ میلیارد تومان ویلموتس/ فدراسیونِ «گاف» ایران ۳ منچسترسیتی و یونایتد در هفته اول فصل جدید لیگ برتر بازی نمی‌کنند ۴ باشگاه بارسلونا آبیدال را هم برکنار کرد ۵ مایلی‌کهن: در مرام من نیست به فردی که افتاده لگد بزنم/ پرسپولیس نبود، آن بازیکن الان کجا بود؟ ۶ هنریک لارسن دستیار سرمربی جدید بارسلونا/ کومان امروز قرارداد می‌بندد ۷ قرنطینه امید ابراهیمی در دوحه برای پیوستن به الاهلی ۸ گارسیا: به آمارهای بایرن مونیخ توجهی نداریم/ شاید مدعی نباشیم اما مدعیان را شکست داده‌‌ایم مهمترین اخبار ورزشی از ۲۰۰ هزار دلار کی‌روش تا ۱۷۰ میلیارد تومان ویلموتس/ فدراسیونِ «گاف» ایران رئیس IWF در گفت‌وگو با تسنیم: از جانب آیان تهدید شده‌ام/ تغییر سهمیه‌های المپیک غیرعاقلانه است فیفا و دلشات بازهم تراکتور را نقره داغ کردند/ محکومیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورویی تراکتوری‌ها در پرونده فورچونه شاهرخی: جرم دزدی از بیت‌المال با فروختن مواد مخدر تفاوتی ندارد/ باید با مسببان قرارداد ویلموتس برخورد شود مهمترین اخبار تسنیم امکان درآمدزایی ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی از سهام بورسی دولت/سال ۹۸ حدود ۷۴ هزار میلیارد از صندوق توسعه برداشت شد مخالفت فرهیختگان اماراتی با اقدام خائنانه آل نهیان/ « مردم امارات در معرض خفقان و سرکوب هستند» آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند رونمایی از مستندی جدید از جنگ «۳۳ روزه لبنان» با روایت سه خبرنگار ایرانی در تسنیم عمران خان: هرگز مردم فلسطین را تنها نمی‌گذاریم و رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکان تهران سپاهان اصفهان پیکان تهران سپاهان اصفهان فوتبال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که پرسپولیس در نیمه دوم دست بالا را داشت و برای پیروزی خیز برداشته بود، اخراج امید عالیشاه باعث شد در ده دقیقه پایانی عقب بنشیند و به همان یک امتیاز هم قناعت کند.
در چنین شرایطی سپاهان که بیشتر مایل به تساوی بود در آخرین دقیقه بازی بهترین موقعیت گلزنی‌اش را از دست داد و در شرایطی که می‌توانست به یک پیروزی دقیقه آخری دست یابد به یک امتیاز دست یافت.

پرسپولیس فصل قبل تقریبا شرایطی مشابه این بازی در بازی مقابل سپاهان تجربه کرد. در بازی 20 اسفند سال 1401 با اخراج لئاندرو پریرا، مهاجم برزیلی پرسپولیس، سرخ‌ها مقابل میهمان خود تحت فشار قرار گرفتند و با گل وقت‌های اضافه محمد کریمی مغلوب شدند تا در کورس قهرمانی عقب بیفتند.
در بازی برگشت این فصل مقابل سپاهان در ورشگاه آزادی هم نزدیک بود چنین سرنوشتی برای سرخ‌ها رقم بخورد و بعد از اخراج عالیشاه با اینکه سپاهان بی‌محابا جلو نیامد، اما در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده چیزی تا رسیدن به گل پیروزی فاصله نداشت.

در این دقیقه با ارسال کرنر رامین رضاییان ،میلاد زکی‌پور قبل از تیر نزدیک‌تر ضربه سر زد و گولسیانی و آل‌کثیر که نزدیک او بودند غافلگیر شدند. با فاصله نزدیک به آنها فرشاد فرجی هم نتوانست کاری از پیش ببرد و کنعانی‌زادگان هم فقط نظاره‌گر بود تا توپ در تیر دورتر به هادی محمدی برسد که ضربه سر او جدی‌ترین موقعیت سپاهان و شاید بازی را رقم زد و توپ با اختلاف کمی از کنار تیر عمودی دروازه پرسپولیس عبور کرد و این تیم خوش شانس بود که در آخرین دقیقه گل نخورد چرا که نه فرصت جبران داشت نه توانش را.

ویدئو: 331624

در عین حال شاید اگر هادی محمدی به توپ ضربه نمی زد دیگر مدافع میانی زردها، سیاوش یزدانی می‌توانست دروازه بیرانوند را باز کند و شاید برای سرخ‌ها باختن به گل دقیقه پایانی یزدانی می‌توانست بدترین اتفاق ممکن باشد.

با این حال آنچه در این صحنه عجیب بود غفلت و اشتباه تمام مدافعان پرسپولیس بود که نزدیک بود مثل بازی با آلومینیویم در اراک کار دست تیمشان بدهند. در این صحنه غیر از کنعانی، فرجی و گولسیانی، جای عبدالکریم هم خالی بود و هادی محمدی و سیاوش یزدانی از جای خالی او استفاده کرده و در موقعیت گلزنی قرار گرفتند.

نکته عجیب درباره این صحنه آنجاست که مدافعان هر دو تیم در این بازی طی حدود صد دقیقه بازی کاملا موفق بودند و تقریبا هیچ موقعیتی به حریف ندادند اما نزدیک بود در روزی که بهترین گلزنان و مهاجمان سپاهان چیزی برای ارائه نداشتند چهار مدافع این تیم با همکاری یکدیگر گل پیروزی تیمشان را به ثمر برسانند و با اشتباهات سریالی چهار مدافع پرسپولیس یک دوئل عجیب بین دو خط دفاع برنده بازی بزرگ هفته را تعیین کند.

دیگر خبرها

  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال