Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین گفت: بودجه‌ای که برای این دانشگاه تدوین و ارائه‌شده با توجه به کاهش تعداد دانشجو بوده، در حالی که عمده‌ترین درآمد دانشگاه براساس شهریه دانشجویان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قزوین، پانزدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با حضور اعضا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با محور بررسی و تصویب بودجه سال 1400-1399 در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات فناوری و نوآوری سینتک دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین در این نشست گفت: برای ارتقای جایگاه دانشگاه نیاز به هم‌فکری و همدلی جامعه دانشگاهی داریم.

محمدرضا خان‌محمدی خرمی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با مشکلاتی مواجه است و بودجه‌ای که ارائه و تدوین شده با توجه به کاهش تعداد دانشجو بوده، در حالی که  عمده‌ترین درآمد دانشگاه براساس شهریه دانشجویان است.

لزوم همدلی جامعه دانشگاهی برای ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی

وی به برنامه‌های اتخاذشده برای درآمدهای غیرشهریه‌ای اشاره کرد و افزود: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، کاهش هزینه‌های جاری، فراهم کردن زمینه برای بازخرید کارکنان و درآمدزایی از خدمات فوق برنامه مهم‌ترین زمینه‌هایی است که می‌توان با بهره‌گیری از آن از اتکای صرف به شهریه، دانشگاه را به پیشرفت بیشتر سوق داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین بر لزوم هم‌فکری و همدلی جامعه دانشگاهی برای ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین تأکید و اظهار کرد: امیدواریم با حمایت‌های استاندار، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین و روسای دانشگاه‌های استان که به عنوان اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین نیز محسوب می‌شوند، در راستای پیشرفت و ارتقای بیشتر این دانشگاه گام‌های موثرتری برداریم.

به گزارش آنا، در ادامه اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین نظرات و پیشنهادات خود را درباره دستورات جلسه بیان کردند و در پایان به اتفاق آرا مصوباتی برای بودجه سال جاری و سال مالی 1400-1399 تصویب شد.

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: قزوین دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین کاهش دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس

نمایندگان مجلس جدول مربوط به مصارف استانی در بودجه سال ۱۴۰۳ را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۰ – ج مربوط به مصارف استان‌ها را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تغییری در جدول شماره ۱۰ مربوط به استان‌ها به وجود نیاورده است و فقط چهار ستون به آن اضافه کرده که مربوط به توازن در توزیع می‌شود.

حاجی بابایی گفت: در این جدول ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای کارهای جهادی آمده که بین همه استان‌ها تقسیم می‌شود و هر استان ۵۰ میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی دارد. کمیسیون تلفیق هیچ‌گونه اعمال نظری درباره بودجه‌های استانی نکرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»