Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@00:11:22 GMT

قطع زنجیره کرونا مستلزم مشارکت‌های مردمی است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۶۹۴۵

قطع زنجیره کرونا مستلزم مشارکت‌های مردمی است

ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان قطع زنجیره کرونا را مستلزم مشارکت همگانی برشمرد و گفت : مردم استان به واسطه فرهنگ غنی ایثار و گذشت در بحث کرونا و پیشگیری از گسترش این ویروس منحوس با کمک‌های مومنانه خود همچون گذشته در کشور پیشگام بوده‌ و در این ایام حماسه آفریدند.

 حسین خوش اقبال  صبح امروز  در جلسه‌ای که به  مناسبت هفته مشارکت‌ها در محل ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد، ضمن قدردانی  از خدمات و فعالیت‌های کادر بهداشت و درمان استان  که در پشت جبهه مقابله با کرونا خالصانه برای نجات جان بیماران ایستادگی کردند، اظهار کرد: همچنین اقدامات خیرین سلامت در این ایام که  با خرید ملزومات پزشکی و کمک‌های مادی و معنوی خود پشتیبان کادر پزشکی و مردم بوده‌اند قابل ستایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با قدردانی از مردم استان کردستان به واسطه همکاری با ادارات و دستگاه‌های استان در راستای مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا، افزود: علی رغم مشکلات فراوان اگر مردم همچون دیگر عرصه‌ها پای کار نبودند قطعا مشکلات بیشتر دامنگیر همگان می‌شد.
خوش اقبال با اشاره به ایام سوگواری ماه محرم اضافه کرد: امسال مراسم عزاداری به مناسبت این ماه عزیز به واسطه بیماری کرونا  متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد لذا از شهروندان همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را خواستاریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به کمک‌ خیرین در ایام کرونا گریزی زد و گفت: علی رغم مشکلات اقتصادی و کمبود اعتبارات اگر کمک خیرین و همه کسانی که دغدغه مند سلامت مردم هستند، وجود نداشت ، دانشگاه علوم پزشکی و شهروندان در این خصوص  دچار مشکل می‌شدند.
خوش اقبال با بیان اینکه،  قطع زنجیره کرونا مستلزم مشارکت همگانی است ادامه داد: مردم استان کردستان به واسطه فرهنگ غنی ایثار و گذشت در بحث کرونا و پیشگیری از گسترش این ویروس منحوس با کمک‌های مومنانه خود همچون گذشته در کشور پیشگام این عرصه بوده‌اند و در این ایام حماسه آفریدند.
وی افزود: خیرین سلامت با اقدامات خداپسندانه خود در این ایام به یاری دانشگاه علوم پزشکی و ستاد ملی مبارزه با کرونا شتافته‌اند، امیدواریم در آینده شاهد استمرار اقدامات چشمگیر آنان در این حوزه باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس مشارکت مردمی استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد

حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • ارزآوری ۴۰۰ میلیون دلاری صنایع دستی ایران + فیلم
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود