Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تأمین سرمایه در گردش و هدایت نقدینگی به سمت تولید یکی از فواید اجرای لایحه دوفوریتی افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس محسوب می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 29 مرداد 99) پارلمان به اهمیت تصویب لایحه دوفوریتی افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس تهران یا فرابورس ایران از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم اشاره کرد و گفت: تأمین سرمایه در گردش و هدایت نقدینگی به سمت تولید یکی از فواید اجرای این لایحه دوفوریتی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دژپسند: تصویب لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی موجب شفافیت می‌شودتصویب دوفوریت لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی در مجلستصویب کلیات لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی در مجلس

وی افزود: این لایحه می‌تواند در بستر بازار سرمایه، به خصوص رونق تولید و کسب و کار تأثیر مهمی داشته باشد.

رئیس مجلس تأکید کرد: امیدواریم با توجه به اینکه لایحه دوفوریتی از سوی دولت به مجلس ارائه شده از سوی دولتمردان نیز به دقت اجرا شود تا شاهد اثرات مثبت آن در اقتصاد کلان کشور باشیم.

قالیباف در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم کمیسیون مربوطه ماده ارجاعی این لایحه را هرچه سریع‌تر بررسی و برای تصویب از سوی نمایندگان به مجلس ارائه کند.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط محمدباقر قالیباف نمایندگان مجلس مجلس بیشتر بخوانید... بررسی لایحه افزایش سرمایه شرکت های بورسی در دستور کار مجلس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بررسی لایحه افزایش سرمایه شرکت های بورسی در دستور کار مجلس واژه های کاربردی مرتبط محمدباقر قالیباف نمایندگان مجلس مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ وزیر دفاع خبر داد؛ تحویل سه فروند جنگنده کوثر تا پایان سال/ خط تولید موتور ملی اوج به زودی راه اندازی می‌شود ۲ بازنشر |نظر آیت‌الله تسخیری درباره امام‌خامنه‌ای و توصیه‌هایی خطاب به نیروهای انقلاب ۳ بررسی مصوبه مجلس درباره قیر رایگان در پژوهشکده شورای نگهبان ۴ اختصاصی| گزارش ۱۳ بندی سفیر آمریکا از دیدار با مصدق در ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ + عکس ۵ سازوکار مجلس برای تعیین جاماندگان سهام عدالت ۶ امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری را تسلیت گفتند ۷ گزارش تاریخ| "ساواک" یا "انقلابیون" چه کسانی فاجعه سینما رکس را رقم زدند؟ ۸ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند مهمترین اخبار سیاسی قالیباف: با امید بستن به دشمنان گره‌ای از مشکلات مردم باز نمی‌شود دولت برای مقابله با "مکانیزم ماشه" اقدامات جدی در دستور کار داشته باشد اختصاصی| گزارش ۱۳ بندی سفیر آمریکا از دیدار با مصدق در ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ + عکس انتقاد یک نماینده مجلس از روحانی برای ارائه نکردن گزارش عملکرد سالانه مهمترین اخبار تسنیم امکان درآمدزایی ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی از سهام بورسی دولت/سال ۹۸ حدود ۷۴ هزار میلیارد از صندوق توسعه برداشت شد مخالفت فرهیختگان اماراتی با اقدام خائنانه آل نهیان/ « مردم امارات در معرض خفقان و سرکوب هستند» آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند تشریح برنامه های آموزش و پرورش و زمان آغاز سال تحصیلی جدید از زبان«حاجی‌میرزایی» رونمایی از مستندی جدید از جنگ «۳۳ روزه لبنان» با روایت سه خبرنگار ایرانی در تسنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف نمایندگان مجلس مجلس محمدباقر قالیباف نمایندگان مجلس مجلس لایحه افزایش سرمایه شرکت های بورسی لایحه دوفوریتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت

به گزارش جام جم آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز هیات وزیران به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور به دلیل سفر آیت الله رییسی به سریلانکا و با حضور وزرا و اعضای کابینه تشکیل شد که مصوباتی داشت.

وی افزود: به منظور نظارت مؤثرتر بر بازار، لایحه اصلاحیه‌ای از سوی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات ارائه شد که در جلسه امروز این لایحه تصویب شد.

سخنگوی دولت عنوان کرد: یک مصوبه دیگر به پیشنهاد بانک مرکزی تصویب افزایش سهمیه ایران در صندوق بین‌ المللی پول بود.

بهادری‌جهرمی بیان کرد: آیین نامه مهارت محور شدن آموزش و پررش و حرکت به سمت فنی و حرفه ای تر شدن تصویب شد و به زودی ابلاغ می شود.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ مورد نیاز امسال منابع ارزی برای دارو و کالای اساسی در دولت انجام و تصویب شده بود.

دیگر خبرها

  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟
  • توضیحات رائفی‌پور درباره اموالش: مستاجرم!
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!