Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال در مورد انتقادات این روز های رسانه های مختلف از این باشگاه صحبت هایی را عنوان کرد.

استقلال خبر از شکایت این باشگاه از برخی رسانه های ورزشی داد.

اسدالله مقدم مدیر حقوقی باشگاه استقلال، درخصوص اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر از سوی برخی رسانه‌ها علیه آبی‌های پایتخت رقم خورده، گفت:

متاسفانه طی هفته گذشته برخی بداخلاقی‌ها و اقدامات خلاف قانون و عرف از سوی برخی از اهالی قلم و رسانه صورت گرفت که باشگاه مجبور به پیگیری حقوق خود در این زمینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بعضی بداخلاقی‌های صورت گرفته در ماه‌های گذشته، با مکاتبه و اعلام صحیح اخبار، سعی در روشنگری و ایجاد تعامل مثبت با اهل قلم بوده‌ایم.

او افزود:

متاسفانه در برخی موارد مجبور به شکایت شده‌ایم. مثلا در خصوص روزنامه ... این اقدام انجام شده است. این روزنامه با انتخاب محتوای تیتری مبنی بر دوپینگ بازیکنان و انتساب افترای اقدامی خلاف قانون، اتهامی ناروا را در میان هواداران و مردم منتشر و توزیع نموده است.

مقدم ادامه داد:

در خصوص سرویس ورزشی خبرگزاری ... نیز صرف نظر از نحوه دسترسی به اسناد موجود در باشگاه که در قالب اسناد محرمانه نگهداری می‌شود، زمان انتشار و نحوه تهیه خبر و گزارش ارائه شده بیشتر از اینکه اهداف روشنگرانه داشته باشد، با رویکرد ناسالمی همراه شده که چنین اقداماتی در شان یک خبرگزاری نیست. با این‌حال و برای اینکه هواداران بدانند زمانی که حقوقی از باشگاه و زحمتکشان مجموعه استقلال تضییع شد، موضوع بدون پیگیری رها نمی‌شود، مراتب از دستگاه قضایی و مراجع ذی صلاح درحال پیگیری است.

وی درباره اقدام رسانه باشگاه پرسپولیس در انتساب اتهام دوپینگ به بازیکنان، طرح تبانی کمیته داوران و سازمان لیگ با استقلال در نتایج اخیر آبی‌ها هم گفت:

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کنار ورزش، برای قشر جوان و نوجوان فرهنگ ساز هم هستند. به همان اندازه که بازیکنان را به رعایت قواعد اخلاقی دعوت می‌کنیم، باید به عنوان سرپرست، مدیر، مربی و مسئول رسانه هم به مبانی اخلاقی و رعایت مقررات پایبند باشیم. در این خصوص اقداماتی صورت گرفته و موضوع از مراجع ذی صلاح و قانونی درحال پیگیری است و امیدواریم برای طرح این مطالب در فضای عمومی و مجازی و با بودجه بیت المال، مسئولان پرسپولیس مستندات کافی داشته باشند.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم

به گزارش ورزش‌سه، مهدی رجب‌زاده سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز که تیمش‌ موفق شد پیروزی بزرگی در آخرین مسابقه به دست بیاورد، باز دیگر درباره رای کمیته انضباطی صحبت کرد و آن را غیرمنصفانه دانست و گفت: ببینید بحث منصفانه بودن یا نبودن این رأی چیزی نبود که ما قبول داشته باشیم. اگر بخواهیم بگوییم ناعادلانه بود محروم می‌شویم. شما رسانه ها باید بگویید و اعتراض کنید چون واقعا رأی باید سه بر صفر به نفع ما می‌شد. به هر حال استقلال ملاثانی نتوانسته شرایط میزبانی را فراهم کند.
او ادامه می‌دهد: کمیته انضباطی استقلال خوزستان را مقصر دانسته است، درصورتی که استقلال خوزستان کاره ای نیست. آقای نجفی مدیرعامل محترم استقلال خوزستان سوم اردیبهشت مصاحبه کردند و گفتند من از قبل نامه زدم و گفتم ما استادیوم غدیر را به استقلال ملاثانی نمی‌دهیم‌. اسنادش هم موجود است.خب زمانی که اعلام کرده اند ما زمین را نمی‌دهیم و استقلال ملاثانی این زمین را معرفی می‌کند با علم اینکه می‌دانستند زمین را به آنها نمی‌دهند، خب مقصر کیست؟ استقلال خوزستان یا استقلال ملاثانی؟!
رجب‌زاده سپس اینطور حرف‌هایش را در نشست خبری جمع‌بندی کرد و افزود: پس به نظر من مقصر استقلال ملاثانی بوده است و رأی باید به نفع ما صادر می‌شد.خیلی جالب است که کمیته انضباطی آمده استقلال خوزستان را مقصر و جریمه کرده است و بعد هزینه‌های تکرار بازی را روی دوش استقلال ملاثانی گذاشته است. خب اگر استقلال خوزستان مقصر است چرا هزینه های بازی را استقلال ملاثانی باید بدهد، اگر استقلال ملاثانی مقصر است چرا بازی بازی ۳ بر صفر نمی‌شود؟
الان خیلی برای من جالب است که هم استقلال ملاثانی مقصر شده و هم استقلال خوزستان. درصورتی که یک مقصر باید معرفی شود.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی با تاکید بر این نکته که به حکم کمیته انضباطی اعتراض دارند ‌و‌ پرونده را به استیناف می‌برند، بیان کرد: این مسائل وجود دارد و ما به کمیته استیناف اعتراض می‌کنیم. از کمیته استیناف که انسان های محترم و شریفی هستند  توقع دارم که اگر حق فجرشهید سپاسی ۳ بر صفر است ۳ امتیاز را بدهند. دنبال تکرار بازی نباشیم. استقلال ملاثانی به هر دلیلی نتوانسته میزبانی بکند. 
رجب‌زاده در ادامه حتی خبر از بردن پرونده به دادگاه عالی ورزش می‌دهد و می‌گوید: این پرونده اگر وارد cas شود، cas می‌گوید استقلال خوزستان چه ربطی به پرونده دارد و اصلا کاری به این باشگاه ندارد. می‌گوید ملاثانی باید شرایط را فراهم می‌کرده و نتوانسته فراهم کند. آنها دنبال شخص سوم نیستند. باشگاه لایحه را نوشته و در روزهای آینده به کمیته محترم استیناف تقدیم خواهیم کرد و آنچه را که حق است اجرا کنند. اگر حق با ما نیست ما را متقاعد کنند، اذعان عمومی را  طبق قوانینی که دارند متقاعد کنند. الان در این قضیه ما متقاعد نشده‌ایم و اعتراض داریم و قطعا پیگیری خواهیم کرد و انشاالله که حق به حق دار برسد. چون چنین مواردی قبلا هم بوده و اتفاق افتاده است. حتی اگر این رأی تکرار شود مطمئن باشید باشگاه‌ ما به AFC و CAS شکایت خواهد کرد.
ما پیگیری خواهم کرد و نمی‌گذاریم این حق از فوتبال استان ضایع شود.
سرمربی فجر در پایان گفت: از مسئولین استان، استاندار محترم، نماینده های مجلس، اداره کل ورزش و جوانان و امام جمعه محترم استان توقع داریم پیگیری کنند و حق فوتبال استان را بگیرند. چرا باید بازی تکرار شود؟ اصلا بازی نباید تکرار شود. ان‌شاالله کمیته استیناف همان چیزی که حق است را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود
  • مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!