Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با تلاش امدادگران آتش در ارتفاعات شاپورجان مهار شد و امیدواریم تا پایان وقت امروز آتش‌سوزی در منطقه سیاخ درنگون مهار و خاموش شود. - اخبار استانها -

محمدهادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع شاپورجان با همکاری نیروهای مردمی، بسیج و نهادهای امدادی بامداد امروز با وجود وزش باد به طور کامل مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی که از سمت منطقه سیخ درنگون در ارتفاعات شاپورجان اتفاق افتاده بود، افزود: به دلیل صعب العبور بودن منطقه، وجود دره و پوشش متراکم مرتع عملیات اطفای حریق با کُندی مواجه شده است اما همچنان نیروها در تلاش برای مهار آن هستند.

آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات شیراز/ تلاش نیروهای مردمی و امدادی برای مهار آتشآتش در ارتفاعات منطقه «افزر» قیروکارزین آرام گرفت /300 نیرو برای مهار آتش‌پای کار آمدند‌گزارش ویدئویی| آتش کوره‌داران بر ‌کشاورزی روستای قشلاق فردیس‌ / محصولات ‌از عطش بی‌آبی خشک شدند

قانع با اشاره به اعزام نیروهای تازه نفس و امکانات به منطقه حادثه، ادامه داد: با توجه به سخت گذر بودن مطقه سیخ درنگون و شعله ور شدن آتش درخواست بالگرد داده شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه هنوز میزان خسارات وارده به صورت دقیق مشخص نیست، گفت: نیروهای مردمی و امدادی همچنان در تلاش برای مهار آتش سوزی در صحنه حضور دارند.

انتهای پیام/424/ش

R7533/P/S6,61/CT1 بیشتر بخوانید... آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات شیراز/ تلاش نیروهای مردمی و امدادی برای مهار آتش آتش در ارتفاعات منطقه «افزر» قیروکارزین آرام گرفت /۳۰۰ نیرو برای مهار آتش‌پای کار آمدند ‌گزارش ویدئویی| آتش کوره‌داران بر ‌کشاورزی روستای قشلاق فردیس‌ / محصولات ‌از عطش بی‌آبی خشک شدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات شیراز/ تلاش نیروهای مردمی و امدادی برای مهار آتش آتش در ارتفاعات منطقه «افزر» قیروکارزین آرام گرفت /۳۰۰ نیرو برای مهار آتش‌پای کار آمدند ‌گزارش ویدئویی| آتش کوره‌داران بر ‌کشاورزی روستای قشلاق فردیس‌ / محصولات ‌از عطش بی‌آبی خشک شدند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۲ آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند ۳ جهش تولید| مجتمع صنعتی خلیج فارس اهواز زمینه اشتغال ۴۰۰۰ جوان خوزستانی را فراهم می‌کند ۴ توزیع نهاده‌های دامی در گیلان؛ ۶۲ هزار تن گوشت مرغ امسال در استان تولید شد ۵ گزارش| محرم کرونایی در اردستان / ویروسی که نخل‌گردانی ۳۰۰ ساله اردستان را به تعطیلی کشاند ۶ مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان: پیروزی‌های این فصل حاصل کارِ گروهی بود/ ربیعی کار کرد و شعار نداد ۷ عضو مجلس خبرگان‌: در سایه عزاداری محرم ‌جنگ تحمیلی را با سربلندی پشت سر گذاشتیم/ باید مراسم‌ها ‌با دقت کافی برگزار شود+ فیلم ۸ سابقه وقوع ۲۷ خطر از ۵۳ خطر احصاء شده کشور در کاشان وجود دارد/ایجاد مرکز لرزه‌نگاری قمصر مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت هیئتی‌های اصفهان از محرم متفاوت امسال / اقامه باشکوه عزای سیدالشهدا (ع) ‌‌با رعایت ‌بهداشت‌ تحلیل عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از سقوط شاخص بورس / حباب قیمتی شکل گرفت وزیر میراث فرهنگی در گفت‌وگو با تسنیم: کاروانسراها را به هتل‌کاروانسرا تبدیل می‌کنیم‌ گزارش| قطب صنعت نساجی کشور محصور ‌در پیله واردات ابریشم / ‌چرا زنجان صنعت تولید نخ ابریشم ندارد؟ مهمترین اخبار تسنیم امکان درآمدزایی ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی از سهام بورسی دولت/سال ۹۸ حدود ۷۴ هزار میلیارد از صندوق توسعه برداشت شد مخالفت فرهیختگان اماراتی با اقدام خائنانه آل نهیان/ « مردم امارات در معرض خفقان و سرکوب هستند» الاخبار: تبرئه حزب‌الله در دادگاه ترور رفیق حریری ۱۴ مارسی‌ها را ناامید کرد آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند تشریح برنامه های آموزش و پرورش و زمان آغاز سال تحصیلی جدید از زبان«حاجی‌میرزایی» درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروهای مردمی و امدادی آتش در ارتفاعات گزارش ویدئویی برای مهار آتش آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت

استاندار گیلان در گزارشی به رئیس جمهور از ‌آخرین وضعیت خسارات حریق امام‌زاده ابراهیم (ع) شفت گفت: در حادثه آتش‌سوزی این روستا ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در قالب ۱۲۰ ساختمان کامل تخریب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، اسدالله عباسی در گزارش ‌به رئیس جمهور درباره آخرین وضعیت خسارات حریق امام‌زاده ابراهیم (ع) شفت اظهار داشت: ‌طبق ارزیابی‌های اولیه انجام شده توسط بنیاد مسکن استان با همکاری دهیاری روستای امامزاده ابراهیم شفت در حادثه آتش‌سوزی این روستا 389  واحد مسکونی و تجاری در قالب 120 ساختمان کامل تخریب شده و نیاز به  بازسازی دارد و نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم (ع) از امروز آغاز شده است.

وی با ابراز خرسندی از دستور وزیر کشور در خصوص پرداخت تسهیلات به افراد آسیب دیده در حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت و حمایت دولت از این افراد افزود: یکی از مهمترین مباحث پیگیری موضوع پوشش بیمه ای آنها بود که ارزیابی ها انجام و کار تشکیل پرونده توسط کارشناسان بیمه نیز اتمام یافت تا پرداخت خسارت انجام شود.

استاندار گیلان ادامه داد: در این راستا، 118 واحد پوشش بیمه ای داشتند و تعدادی از خانوارها نیز بیمه نبودند،  لذا ارزیابی‌های نهایی از سوی متولیان بیمه از منطقه حادثه‌دیده امامزاده ابراهیم (ع) شفت انجام شده و به زودی روند پرداخت آغاز می‌شود‌.

وی با بیان اینکه خودروی آتش‌نشانی در امامزاده ابراهیم شفت مستقر بوده است، گفت: با هماهنگی استانداری گیلان در 2.5 سال گذشته همواره با توجه به گردشگرپذیر بودن امام زاده ابراهیم(ع) شفت، یک دستگاه ماشین آتش نشانی در آنجا مستقر بوده است.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده درباره عدم استفاده از خدمات اطفای حریق گفت: برای جبران عدم تکرار چنین حوادثی، مقرر شد در جذب نیرو برای آتش نشانی در روستای امامزاده‌ ابراهیم شفت برای انجام خدمات این بخش، اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۸ روز تلاش نیروهای امدادی برای یافتن کودک چهارمحالی+ تصاویر
  • مهار آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو در بم
  • جزییات آتش‌سوزی مدیران خودرو اعلام شد
  • آتش‌سوزی کارخانه خودروسازی بم مهار شد
  • تلفات سیل در برزیل به ۹۵ نفر رسید
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • عملکرد تیم خبری مهر در گیلان راضی کننده است
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت