Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مردم در مجلس نحوه ایجاد معافیت مالیاتی برای شرکت های پذیرفته شده در بورس که میزان سهام شناور آزاد خود را در طول سال رعایت کردند، برای بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی ارجاع دادند.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی لایحه افزایش سرمایه شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار یا فرابورس ایران از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم ماده ۳ این لایحه را جهت بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی ارجاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس ماده ۳ ارجاع شده؛ معافیت مالیاتی مذکور در صدر ماده ۱۴۳ قانون مالیات‌های مستقیم مصوب ۱۳۶۶/۱۲/۳ با اصلاحات و الحاقات بعدی آن در خصوص شرکت‌های پذیرفته شده در بورس تهران یا فرابورس ایران براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار متناسب با میزان رعایت سهام شناور آزاد شرکت در طول سال مالی، اعمال می‌شود.

کد خبر 439725

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مالیات معافیت مالیاتی بورس کمیسیون اقتصادی مجلس مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پذیرفته شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با ۵ هزار و ۱۸۶ واحد کاهش معادل ۲۳ صدم درصد به دو میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۳۱ واحد رسید.

به گزارش مشرق، شاخص هم وزن نیز با ۱۹۲ واحد افزایش معادل ۳ صدم درصد در محدوده ۷۵۱ هزار و ۳۷ واحد قرار گرفت.

نمادهای فملی، فارس، فولاد، شبندر، کگل، تاصیکو و وبملت از نمادهای تاثیر گذار منفی بر شاخص کل بورس بودند. اما نمادهای وامید، سدشت، کویر، غبشهر، ثفارس، وکغدیر و وبانک با تاثیر مثبت از کاهش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نمادهای شستا، ذوب، غبهشر، فملی، فولاد، خودرو، و توس و خساپا هم از نمادهای پرتراکنش بر بازار سهام بودند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۷ واحد افزایش به عدد ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد رسید.

نمادهای مادیرا، وهور، سپیدار، بپاس، آریان، فصبا و بساما از نمادهای با تاثیر منفی و نمادهای آریا، توسن، غصینو، کزغال، ثپردیس و حسینا از نمادهای با تاثیر مثبت بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۲۴۱ نماد مثبت برابر ۵۶۵ نماد منفی بود. ۵۳ صف خرید مقابل ۵۲ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به منفی ۸۴ میلیارد تومان رسید.

معامله گران امروز ۷ میلیارد و ۱۲۰ میلیون سهام را به ارزش ۲ هزار و ۹۵۶ میلیارد تومان دست به دست کردند.

ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۳۴ میلیارد دلار بود.

دیگر خبرها

  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • آینده بورس در چند پرده
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود