Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@22:06:05 GMT

احداث دو ایستگاه اجاره دوچرخه در سنندج

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۷۸۰۷

احداث دو ایستگاه اجاره دوچرخه در سنندج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: دو ایستگاه اجاره دوچرخه در مسیر دو چرخه سواری آبیدر سنندج ایجاد می‌شود.

به گزارش ایمنا، شرمین شریفی اظهار کرد: احداث نخستین مسیر دوچرخه سواری در کمربندی آبیدر یکی از اقدامات ماندگار شهرداری در این دوره بود که مورد استقبال خوب شهروندان هم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ترغیب شهروندان به ورزش همگانی بویژه استفاده از دوچرخه یکی از طرح‌های شهرداری‌ها در راستای ارتقا حفظ سلامتی و شادابی شهروندان است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود: نخستین مسیر دوچرخه سواری در آبیدر سال گذشته از میدان حجاب تا ورودی شهرک زاگرس اجرا و مورد بهره‌برداری هم قرار گرفته است.

شریفی اضافه کرد: در راستای رفاه حال شهروندان، گردشگران و دانشجویان غیر بومی که ساکن سنندج هستند و به دلیل اینکه فاقد دوچرخه هستند و نمی‌توانند از این مسیر استفاده کنند؛ طرح تعبیه دو ایستگاه اجاره دوچرخه در مسیر دوچرخه سواری آبیدر در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

شریفی تاکید کرد: شهروندانی که دارای دوچرخه هستند می‌توانند همانند این ایام از این مسیر بدون پرداخت هزینه‌ای تفریح و دوچرخه سواری کنند و این ایستگاه‌ها برای رفاه حال کسانی است که فاقد دوچرخه هستند.

وی خاطرنشان کرد: فراخوان انتخاب پیمانکار جهت تعبیه دو ایستگاه اجاره دوچرخه در مسیر دو چرخه سواری آبیدر منتشر شده و در صورت مشخص شدن پیمانکار این دو ایستگاه در میدان حجاب و نرسیده به پارک کودک تعبیه خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 439721

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان مدیریت شهری فرهنگ شهروندی شهرداری شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دوچرخه سواری مسیر دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد

علیرضا نقوی گفت: منطقه بافت تاریخی در سال گذشته با هزینه ۱۰۷ میلیارد ریال، طرح دفع آب‌های سطحی از بلوار دهم فروردین تا رودخانه مرکزی را اجرا کرد که امسال هیچ یک از خیابان های مسیر دچار آبگرفتگی نبود و روان آب ها به رودخانه مرکزی هدایت شده است و خبر منتشر شده مبنی بر هدایت روان آبها به قنات های متروکه صحت ندارد.

وی به فرونشست هایی که پس از بارندگی های اخیر ایجاد شد پرداخت و تصریح کرد: در تقاطع ایرانشهر حفره ایجاد شده در مسیر پوکه متروکه ای بود که عمده دلیل آن اتصال فاضلاب خانگی و واحدهای صنفی اطراف به مسیر قنات بوده که متأسفانه بارها نسبت به تخلف این قبیل اقدامات شهروندان تذکر داده شد و همشهریان بر اصلاح آن اقدام نکردند و ضروری است تا شرکت آب و فاضلاب هم به این مهم تاکید بیشتری داشته‌ باشند.

وی با تأکید بر اصلاح مسیر فاضلاب‌های خانگی از سوی شهروندان گفت: بخشی از کسبه و ساکنان اقدام به اتصال لوله‌های فاضلاب خانگی به مسیرهای پوکه قنات می کنند که این کار علاوه بر تخلف و جرم بودن آن، منجر به این قبیل فرونشست ها در سطح معابر که باعث بروز خسارات جبران‌ناپذیر و جانی خواهد شد همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمت رسان در آموزش‌های بیشتر به شهروندان را می‌طلبد.

استان یزد بیش از سه هزار قنات دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تامین سرانه‌های آموزشی گرمدره با تخصیص اراضی دولتی
  • تی‌بی‌ام خط ۲ متروی اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا است
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • تداوم ورود موتورسیکلت‌‌ به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج ‌