Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک مقام وزارت امور خارجه گفت که تدابیر امنیتی پیرامون کنسولگری کل روسیه در نیویورک پس از حادثه مربوط به مردی که چند روز به طور پیوسته به ساختمان کنسولگری سنگ پرتاب می‌کرد، افزایش یافته است.

این مقام آمریکایی گفت: پلیس آمریکا گشت زنی‌های امنیتی اطراف محل این تأسیسات دیپلماتیک در نیویورک را که تحت تاثیر حادثه قرار گرفته است، تشدید کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات کنسولگری روسیه در نیویورگ پیش از این گفته بود که مردی ناشناس از ۱۰ تا ۱۶ اوت به طور متداوم در حال پرتاب سنگ به اتومبیل و ساختمان نمایندگی دیپلماتیک روسیه است.

یکی از کارکنان سرکنسولگری روسیه در نیویورک گفت: درباره تابعیت این شخص اطلاعاتی در دست نیست. وی با فریاد و به زبان انگلیسی، کارکنان و مراجعه کنندگان سر کنسولگری را تهدید می‌کرد. وی همچنین افراد را تهدید به قتل می‌کرد.

مسئولان سرکنسولگری روسیه اعلام کردند پلیس این فرد را روز اول بازداشت و سپس وی را آزاد کرد، ولی او همچنان به پرتاب سنگ ادامه داد.

این کارمند گفت: کنسولگری نگران این است که اقدامات کافی برای محافظت از ما در برابر اینگونه تخلفات توسط همان شخص اتخاذ نشده باشد.

یادآور می‌شود آمریکا پیشتر کنسولگری چین در هیوستون را تعطیل کرد. پکن هم در واکنش به واشنگتن، کنسولگری آمریکا در چنگدو را تعطیل کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنسولگری روسیه تدابیر امنیتی پلیس آمریکا کنسولگری روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرتاب آب دهان بر روی پرچم فلسطین توسط پلیس آمریکا

دریافت 1 MB کد خبر 6094979

دیگر خبرها

  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • آمریکا در حال کار بر روی یک توافق امنیتی بلندمدت با اوکراین است
  • اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • پرتاب آب دهان بر روی پرچم فلسطین توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • پرتاب آب دهان بر روی پرچم فلسطین توسط پلیس آمریکا
  • «شویگو» دستور افزایش تولید تسلیحات در روسیه را صادر کرد
  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا
  • افزایش دانشجویان بازداشتی حامی فلسطین در آمریکا به ۱۳۰۰ نفر