Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام قدیریان از اعلام برگزیدگان مسابقه بزرگ کتابخوانی نشانه های آفتاب کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان حجت الاسلام غلامعلی قدیریان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران از برگزاری قرعه کشی و اعلام برگزیدگان مسابقه بزرگ کتابخوانی نشانه های آفتاب که در دهه امامت و ولایت وبا مشارکت مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران برگزار گردید در روز چهارشنبه ۲۹مردادماه ۱۳۹۹ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:مسابقه بزرگ کتابخوانی نشانه های آفتاب باتوجه به شرایط کشور به علت شیوع ویروس منحوس کرونا به صورت مجازی در کانالهای ستاد کانون های مساجد استان تهران در پیام رسان های ایرانی سروش،گپ وایتا برگزار گردید.

قدیریان اظهارداشت:در این مسابقه تعداد ۵۶۹۶  نفر شرکت کردند که ۲۹۰۰ نفر موفق به ارسال پاسخنامه گردیدند که از این تعداد ۱۰۰۸ نفر نمره ۲۰ را کسب نمودند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران بیان کرد:از ۱۰۰۸ نفری که پاسخ های درست را ارسال نمودند ۵۱۸ نفر خواهر و ۴۹۰ نفر هم از برادران بودند.

وی گفت:براساس تبلیغات صورت گرفته به ۱۸ نفر که اسامی این عزیزان در ذیل خواهد آمد هدایایی تقدیم خواهد شد.

اسامی برگزیدگان مسابقه بزرگ کتابخوانی نشانه های آفتاب ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد به شرح ذیل می باشد:

۱-خانم انسیه اکبر نژاد

۲-خانم ساناز سعیدی نژاد

۳-خانم عذرا واحدی

۴-خانم مرضیه خوشخوهی

۵-خانم ثریا اسمعیلی

۶-خانم اکرم فرحبخش

۷-خانم زهرا نبی پورچ

۸-خانم نظیره سلمان

۹-خانم آوا راوی

۱۰-خانم نجمه محمدی

۱۱-خانم زهرا حسن لو

۱۲-آقای قاسم علیمردانی

۱۳-اقای مصطفی ابراهیمی

۱۴-آقای حسین حاجی زاده بیدگلی

۱۵-آقای عباس خرمی

۱۶-آقای علی حسن تبار

۱۷-آقای سید مجتبی طباطبایی

۱۸-آقای علی اکبر عسگری

 

 

پایان پیام/704

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران برنامه های دهه امامت و ولایت دهه امامت و ولایت کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت

برگزیدگان بخش‌های کاریکاتور، شعر طنز، داستان کوتاه طنز، نثر طنز و طنز چندرسانه‌ای هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنزپهلو» معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نفرات اول تا سوم برگزیدگان پنج بخش اصلی جشنواره «طنزپهلو» اعلام و تقدیر شدند.

اسامی برگزیدگان هشتمین دوره جشنواره «طنزپهلو» به شرح زیر است:

در بخش داستان طنز: 

ایمان ابیلی جایزه نفر چهارم، تقدیرنامه و جایزه دو میلیون تومانی را به خود اختصاص داد.

جایزه نفر سوم این بخش که تقدیرنامه،تندیس جشنواره و ۵ میلیون تومان بود به وحید حاج سعیدی از استان گلستان رسید.

نفر دوم مریم ابراهیمی از قم بود که جایزه ۷ میلیون تومانی این بخش را دریافت کرد و جایزه اصلی این بخش که تقدیرنامه، تندیس و جایزه ۱۰ میلیون تومانی بود به سعید قلی‌زاده از آذربایجان شرقی رسید. 

در بخش شعر طنز: 

علی سلیمیان از اصفهان در رتبه چهارم قرار گرفت. علی‌اکبر مدرس‌زاده از استان البرز در رتبه سوم، سعید زینلی‌زاده از کرمان در رتبه دوم و محمدحسن صادقی از تهران در رتبه اول قرار گرفت.

در بخش نثر طنز: 

افشین محمدی از کرمانشاه در رتبه چهارم، محمد زندی از تهران در رتبه سوم، محمدرضا زروندی از قم در رتبه دوم، عباس احمدی از قم در رتبه نخست قرار گرفتند.

در بخش کاریکاتور و کارتون: 

محمدعلی رجبی از اصفهان در رتبه چهارم، سالار عشرت‌خواه از آذربایجان شرقی در رتبه سوم، حسن امیدی از تهران در رتبه دوم، هیبت احمدی در رتبه اول قرار گرفتند.

در بخش طنز چندرسانه‌ای: 

سیدمحمد جواد کیش‌بافان از خراسان رضوی در رتبه چهارم، محمدمهدی رضایی از خراسان رضوی در رتبه سوم، مصطفی صاحبی از تهران در رتبه دوم و سیدحمید علیزاده از خراسان رضوی در رتبه قرار گرفتند.

در پایان مراسم رسول نجفیان و ناصر وحدتی (خواننده محلی) چند قطعه موسیقی اجرا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است