Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:21:04 GMT

مارتین اسکورسیزی تهیه‌کننده قطعه‌های یک زن شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۷۹۸۸

مارتین اسکورسیزی تهیه‌کننده قطعه‌های یک زن شد

‍‍‍‍‍‍

اسکورسیزی می‌گوید که تماشای فیلم سینمایی «قطعه‌های یک زن» آنقدر جذاب بود که او را مجاب کرده است تا تهیه‌کننده این فیلم باشد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به نقل از ددلاین، مارتین اسکورسیزی عهده‌دار تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «قطعه‌های یک زن» به کارگردانی «کورنل موندروتسو» شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین فیلم انگلیسی زبان این کاگردان است که توسط استودیوی «بران» تولید می‌شود. کورنل موندروتسو پیش‌تر فیلم «خدای سفید» را کارگردانی کرده است که سال‌های قبل در کن اکران شد و تحسین منتقدین را در پی داشت. 

«ونسا کربی» «شیا لابوف» «مالی پارکر» «سارا اسنوک» «ایلایزا شلسینگر» «بنی سفدی» «جیمی فیلز» و «الن برنستین» در این فیلم بازی خواهند کرد. داستان فیلم در مورد زوجی با بازی کربی و لابوف است که به علت غفلت خدمتکارشان با یک مسأله بزرگ در منزل هنگام تولد فرزندشان مواجه می‌شوند.

اسکورسیزی می‌گوید: «دیدن فیلمی که شما را غافلگیر کند خوشایند است. «تکه‌های یک زن» به نظر من تجربه‌ای عمیق و منحصر به فرد بود. از هنگام تماشای اولین صحنه از جنبه‌ احساسی درگیر شدم و این تجربه در حین دیدن فیلم شدیدتر شد و نحوه‌ کارگردانی و نمایش بی‌نظیر بازیگران از جمله همکار قدیمی من «الن برنستین» مرا فریب داد. شما با دیدن این فیلم احساس خواهید کرد که درون گرداب بحران خانوادگی انداخته شده‌اید.»

موندروتسو نیز در واکنش به همکاری خود با اسکورسیزی اضافه می‌کند: «وقتی «مارتین اسکورسیزی» پس از تماشای «تکه‌های یک زن» با من تماس گرفت زمان برای یک ثانیه متوقف شد. اینکه فیلمسازی با تجربه کار ما را تحسین کند، افتخار بزرگی است.»

امکان دارد «تکه‌های یک زن» در جشنواره‌ فیلم ونیز امسال اکران شود.

آیا نمایش خانگی درِ «ماهواره» را تخته کرده است؟/ «نمایش خانگی» به ماهواره آنتن می‌دهدویل اسمیت و کوین هارت در «هواپیماها، قطارها و اتومبیل‌ها» بازی می‌کنندچراغ سبز دوباره دیزنی برای ساخت انیمیشن دوجنسگرا

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT10 واژه های کاربردی مرتبط هالیوود سینما بیشتر بخوانید... ماجرای ربایش دو جامعه‌شناس روس در «شوگالی» کمپانی برادران وارنر با «تنت» سینماداران را تحت فشار قرار داد هیروشیما، ناکازاکی و گودزیلایی که نمی‌شناسیم! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ماجرای ربایش دو جامعه‌شناس روس در «شوگالی» کمپانی برادران وارنر با «تنت» سینماداران را تحت فشار قرار داد هیروشیما، ناکازاکی و گودزیلایی که نمی‌شناسیم! واژه های کاربردی مرتبط هالیوود سینما پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ ضرورت وجود زمینه‌های بصیرتی در خونخواهی شهدای کربلا/ چرا امام سجاد(ع) واقعه حره را تأیید نکردند؟ ۲ آیا نمایش خانگی درِ «ماهواره» را تخته کرده است؟/ «نمایش خانگی» به ماهواره آنتن می‌دهد ۳ پیدا شدن طومارهای حمایتی مردم از دولت مصدق و آیت الله کاشانی پس از ۶۸ سال + عکس ۴ هیروشیما، ناکازاکی و گودزیلایی که نمی‌شناسیم! ۵ روایتی از اهتمام امام صادق(ع) در برپایی "روضه‌های خانگی" ۶ رونمایی از مستندی جدید از جنگ «۳۳ روزه لبنان» با روایت سه خبرنگار ایرانی در تسنیم ۷ پیچیده‌ترین نقش "رحیم نوروزی" در سریال امنیتی تلویزیون/ پخش در ماه‌های آینده + عکس جدید ۸ از «شاعر لب دوخته» تا «شاعر شکست»؛ کودتای ۲۸ مرداد چه تأثیری بر ادبیات ایران گذاشت؟ مهمترین اخبار فرهنگی چگونه اسرای ایرانی در اردوگاه رژیم بعث کتابخانه ساختند؟/با چوب و چماق بسیجی و ارتشی را از هم جدا کردند واکنش حجت‌الاسلام کاشانی به رفتار ضد و نقیض ستاد ملی کرونا درباره برگزاری هیئات مذهبی دهه اول محرم، هیئت کجا برویم؟ "رنگین‌کمان" محرمی، "علمداران" افق و "تکیه‌خانه" شبکه دو/ "پریدخت" و "یلدا" هم سریال محرمی شدند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی عزاداری خواهیم کرد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم امکان درآمدزایی ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی از سهام بورسی دولت/سال ۹۸ حدود ۷۴ هزار میلیارد از صندوق توسعه برداشت شد مخالفت فرهیختگان اماراتی با اقدام خائنانه آل نهیان/ « مردم امارات در معرض خفقان و سرکوب هستند» الاخبار: تبرئه حزب‌الله در دادگاه ترور رفیق حریری ۱۴ مارسی‌ها را ناامید کرد آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هالیوود سینما هالیوود سینما نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول

هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد و سکه طرح قدیم به ۳۸ میلیون و ۲۰۰ تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه با رقم ۲۴ میلیون و ۳۰۰ تومان معامله شد، ربع‌سکه ۱۵ میلیون و ۳۰۰ تومان و سکه یک گرمی ۷ میلیون تومان در بازار طلا و سکه معامله شد.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۷۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • سریال جدید آیدا پناهنده چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی
  • افزایش ۳۰درصدی نرخ عوارض آزادراه‌ها
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • کارکرد انتقادی و راهبری فیلم های مستند کمرنگ شده است
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان