Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، «حبیب آقاجری» در جلسه علنی امروز -چهارشنبه- در نطق میان دستور خود گفت: آمریکای جنایتکار و متحدانش برای دفاع از رژیم کودک‌کش صهیونیستی و غارت کشورهای منطقه در حال پیاده کردن نقشه شوم و پروژه بی دولت‌سازی در منطقه هستند.

وی افزود: دیروز در عراق و امروز در لبنان می‌خواهند این اتفاق بیفتد اما ملت‌های آگاه و هوشیار اجازه نخواهند داد ترفندهای شیطانی آنان به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی تصریح کرد: اگر چه برخی سران خودفروخته اسلامی و عربی با رژیم جعلی صهیونیستی توافق‌نامه امضا می‌کنند اما بدانند به اذن خداوند، اراده ملت های مظلوم و ستمدیده منطقه با فرهنگ ایثار و شهادت بر همه قدرت‌های پوشالی غلبه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: جای تردید نیست که بعد از انقلاب توسعه امکانات و زیرساخت‌ها در کشور با سرعت دنبال می‌شود و در همه ایران نسبت به نسبت به قبل وضعیت بهتری ایجاد شده است؛ این تحولات به دلیل روحیه انقلابی به دست آمد هرگاه این روحیه در جامعه و مسئولان پررنگ‌تر بود نتیجه بهتری داشته است و هرگاه از آن فاصله گرفته شد شاهد فاصله بیشتری هستیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، بزرگترین معضل امروز را مشکلات معیشتی و گرانی سرسام آور دانست و گفت: درست است شرایط کرونایی و برخی فشارهای خارجی در این امر نقش دارد اما بخشی از این مشکلات به مدیریت و نظارت دستگاه‌ها بر می‌گردد.  هیچ اثری از کارکرد مثبت در این دستگاه‌ها دیده نمی‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: به جرأت می‌توان گفت: راه غلبه بر این معضلات اقتصادی، گفتار درمانی و وعده این هفته آن هفته دادن نیست، بلکه اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه به بخش تولید است.

آقاجری، یکی از مصیبت‌ها در بخش اقتصاد را خام‌فروشی عنوان و تاکید کرد که باید آن را در اقتصاد ریشه‌کن و به صنایع تکمیلی پایین دستی،  تولید با محصولات ارزش افزوده و ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار تبدیل کرد.

نماینده مردم بندر ماهشهر و امیدیه در بخش دیگری از سخنانش با بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود خطاب به وزرای نفت، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و جهاد کشاورزی گفت: با این همه نعمت‌های خدادادی در منطقه،  آمار بیکاری بیش از ۲۵ درصد است از دولت می‌خواهم در یک سال باقی مانده با اتخاذ تصمیم اساسی در رفع مشکل بیکاری اقدام جدی به عمل بیاورد.

وی اضافه کرد: استان خوزستان، غنی و ثروتمند درعین حال فقیر و کم برخوردار است و بسیاری از نیازهای اولیه استان از جمله آب آشامیدنی با وجود برخورداری از چند رودخانه برآورده نشده‌است. کمبود آب کشاورزی، فاضلاب، بیمارستان و تجهیزات بیمارستانی از دیگر مشکلات حوزه انتخابیه بنده است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم اقتصاد مقاومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار مهر. سرهنگ تقی نجمی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: در طول یکسال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح، بهسازی پل‌های روستایی و ترمیم خانه‌های عالم، اعزام ۶١٠٠ گروهای جهادی در سطح استان و دهها برنامه ریز و درشت انجام گرفته است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: همچنین در این مدت یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده، پرداخت ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی ۴٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی انجام شده است.

وی تاکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امامان جمعه، نشست خبری، دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در این هفته در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: با بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست.

کد خبر 6097049

دیگر خبرها

  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند