Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده مجلس گفت: پرونده قرارداد "ویلموتس" در کمیسیون‌های فرهنگی و اصل نود مجلس باز شده و نتیجه بررسی‌ها را در اختیار دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی قرار خواهیم داد تا با مسببان این پرونده برخورد شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز(چهارشنبه، 29 مرداد 99) پارلمان در جمع خبرنگاران درباره حواشی ایجاد شده برای قرارداد مربی سابق تیم ملی فوتبال، گفت: فراکسیون ورزش و جوانان مجلس براساس مستنداتی که در کمیسیون اصل نود مجلس در حال بررسی است، درباره مسببان این قرارداد تصمیم‌گیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه برای ما در حال حاضر محرز است، این است که قرارداد آقای "ویلموتس" مشکوک بوده و شفافیت ندارد که وزارت ورزش و جوانان باید در این باره پاسخگو باشد.

سوال نمایندگان مجلس از سلطانی‌فر درباره قرارداد "ویلموتس"قرارداد مارک ویلموتس سوال از وزیر ورزش را کلید زدسلیمی: مجلس به موضوع قرارداد ویلموتس ورود کند

رئیس فراکسیون ورزش مجلس اضافه کرد: کشور در بدترین شرایط اقتصادی و تحریم است و ما می‌توانستیم این پول را به جای پرداخت غرامت، صرف زیرساخت‌های ورزشی و حل مشکلات کشور کنیم.

فروردین تصریح کرد: مجلس از موضع خودش نسبت به این قرارداد کوتاه نمی‌آید، این پرونده در کمیسیون‌های فرهنگی و اصل نود مجلس باز شده و نتیجه بررسی‌ها را در اختیار دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی قرار خواهیم داد تا با مسببان این پرونده برخورد شود.

وی اضافه کرد: همان‌طور که براساس قانون استخدام کارشناسان خارجی بدون نظر مجلس امکانپذیر نیست، استخدام بازیکن و مربی خارجی هم نباید بدون نظر مجلس انجام شود، اما گفته شده مجلس دخالتی در انعقاد قرارداد با "ویلموتس" نداشته است.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس افزود: سئوال ما این است که چرا وزارت ورزش و جوانان از نقش نظارتی خود به خوبی استفاده نکرده و بر این قرارداد نظارتی نداشته است، در حالی که وظیفه وزارت ورزش و جوانان بود که از عقد این قرارداد جلوگیری کند.

فروردین تصریح کرد: در شرایطی که چنین غرامتی به کشور ما تحمیل شده باید از وکلای زبده استفاده شود، اما متأسفانه وکیلی انتخاب شده که توان دفاع از حق ایران را ندارد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که با این مربی قرارداد منعقد کرده‌اند، صلاحیت عقد قرارداد نداشته‌اند و این در حالیست که باید حقوقدانانِ قویِ خود را پای قرارداد با مربیان خارجی به کار بگیریم.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ورزش و جوانان نمایندگان مجلس مجلس ویلموتس بیشتر بخوانید... سوال نمایندگان مجلس از سلطانی‌فر درباره قرارداد "ویلموتس" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سوال نمایندگان مجلس از سلطانی‌فر درباره قرارداد "ویلموتس" واژه های کاربردی مرتبط وزارت ورزش و جوانان نمایندگان مجلس مجلس ویلموتس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ وزیر دفاع خبر داد؛ تحویل سه فروند جنگنده کوثر تا پایان سال/ خط تولید موتور ملی اوج به زودی راه اندازی می‌شود ۲ بازنشر |نظر آیت‌الله تسخیری درباره امام‌خامنه‌ای و توصیه‌هایی خطاب به نیروهای انقلاب ۳ بررسی مصوبه مجلس درباره قیر رایگان در پژوهشکده شورای نگهبان ۴ سازوکار مجلس برای تعیین جاماندگان سهام عدالت ۵ اختصاصی| گزارش ۱۳ بندی سفیر آمریکا از دیدار با مصدق در ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ + عکس ۶ دولت برای مقابله با "مکانیزم ماشه" اقدامات جدی در دستور کار داشته باشد ۷ گزارش تاریخ| "ساواک" یا "انقلابیون" چه کسانی فاجعه سینما رکس را رقم زدند؟ ۸ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند مهمترین اخبار سیاسی روحانی: با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی عزاداری خواهیم کرد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم قالیباف: با امید بستن به دشمنان گره‌ای از مشکلات مردم باز نمی‌شود امیر حاتمی: نیازمند بودجه مستقل برای تحقیقات دفاعی هستیم ارائه نتایج تحقیقات مجلس درباره پرونده ویلموتس به دستگاه‌ اطلاعاتی و قضایی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی عزاداری خواهیم کرد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم امکان درآمدزایی ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی از سهام بورسی دولت/سال ۹۸ حدود ۷۴ هزار میلیارد از صندوق توسعه برداشت شد مخالفت فرهیختگان اماراتی با اقدام خائنانه آل نهیان/ « مردم امارات در معرض خفقان و سرکوب هستند» الاخبار: تبرئه حزب‌الله در دادگاه ترور رفیق حریری ۱۴ مارسی‌ها را ناامید کرد آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان نمایندگان مجلس مجلس ویلموتس وزارت ورزش و جوانان نمایندگان مجلس مجلس ویلموتس وزارت ورزش و جوانان فراکسیون ورزش مجلس اطلاعاتی و قضایی نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند