Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@16:30:42 GMT

روزشمار محرم|محرم اومد و دل‌ها رو غم گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۸۱۱۱

روزشمار محرم|محرم اومد و دل‌ها رو غم گرفت

فیلم مداحی حسن خلج با عنوان «محرم اومد و دل‌ها رو غم گرفت» را در آستانۀ ماه محرم تماشا می‌کنید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در آستانۀ ماه محرم‌الحرام 1442 قرار داریم و فردا پنجشنبه که شب زیارتی امام حسین علیه‌السلام نیز هست، شب اول ماه محرم است. در همین راستا فیلمی از مداحی حسن خلج مداح اهل‌بیت علیهم‌السلام با عنوان «محرم اومد و دل‌ها رو غم گرفت» منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزشمار محرم|"می‌زنه قلبم داره میاد دوباره باز بوی محرم"روزشمار محرم|"داره می‌رسه به گوش صدای یه قافله"

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT16 واژه های کاربردی مرتبط امام حسین (ع) موکب تسنیم ماه محرم بیشتر بخوانید... روایتی از اهتمام امام صادق(ع) در برپایی "روضه‌های خانگی" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... روایتی از اهتمام امام صادق(ع) در برپایی "روضه‌های خانگی" واژه های کاربردی مرتبط امام حسین (ع) موکب تسنیم ماه محرم پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ ضرورت وجود زمینه‌های بصیرتی در خونخواهی شهدای کربلا/ چرا امام سجاد(ع) واقعه حره را تأیید نکردند؟ ۲ رونمایی از مستندی جدید از جنگ «۳۳ روزه لبنان» با روایت سه خبرنگار ایرانی در تسنیم ۳ آیا نمایش خانگی درِ «ماهواره» را تخته کرده است؟/ «نمایش خانگی» به ماهواره آنتن می‌دهد ۴ پیدا شدن طومارهای حمایتی مردم از دولت مصدق و آیت الله کاشانی پس از ۶۸ سال + عکس ۵ هیروشیما، ناکازاکی و گودزیلایی که نمی‌شناسیم! ۶ روایتی از اهتمام امام صادق(ع) در برپایی "روضه‌های خانگی" ۷ شایعات واقعیت ندارد؛ حال شجریان مانند دیروز است ۸ پیچیده‌ترین نقش "رحیم نوروزی" در سریال امنیتی تلویزیون/ پخش در ماه‌های آینده + عکس جدید مهمترین اخبار فرهنگی چگونه اسرای ایرانی در اردوگاه رژیم بعث کتابخانه ساختند؟/با چوب و چماق بسیجی و ارتشی را از هم جدا کردند واکنش حجت‌الاسلام کاشانی به رفتار ضد و نقیض ستاد ملی کرونا درباره برگزاری هیئات مذهبی دهه اول محرم، هیئت کجا برویم؟ "رنگین‌کمان" محرمی، "علمداران" افق و "تکیه‌خانه" شبکه دو/ "پریدخت" و "یلدا" هم سریال محرمی شدند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم امکان درآمدزایی ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی از سهام بورسی دولت/سال ۹۸ حدود ۷۴ هزار میلیارد از صندوق توسعه برداشت شد مخالفت فرهیختگان اماراتی با اقدام خائنانه آل نهیان/ « مردم امارات در معرض خفقان و سرکوب هستند» الاخبار: تبرئه حزب‌الله در دادگاه ترور رفیق حریری ۱۴ مارسی‌ها را ناامید کرد آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام حسین ع موکب تسنیم ماه محرم امام حسین ع موکب تسنیم ماه محرم ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. 

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تشریح رویداد نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پرداخت و گفت: سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۹ روزِ چهارشنبه تا روز شنبه ۲۹ اردیبهشت در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. نمایشگاه کتاب که بزرگترین اجتماع فرهنگی مردم پیرامون کتاب و آگاهی‌بخشی است، با اهتمام دستگاه‌ها در سطح تهران برگزار می‌شود.

احمدوند با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تهران با حضور ناشران در دو بخش مجازی و حضوری برگزار می‌شود، افزود: فردا نقشه کامل غرفه‌های نمایشگاه در دسترس رسانه‌ها قرار می‌گیرد، تا مردم برای اولین‌بار پیش از برگزاری با جانمایی غرفه‌ها آشنا شوند. از طرفی، تلاش شده تا زودتر واگذاری غرفه‌ها به ناشرانی که کار ساخت‌و‌ساز انجام می‌دهند، انجام شود. از امروز ناشران غرفه‌های خود را دریافت و می‌توانند بعدازظهر امروز اقلام مدنظر خود را به نمایشگاه منتقل کنند. 

در حال تکمیل ...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • آیا امام صادق (ع) فقط گوشه‌ای می‌نشست و درس می‌داد؟
  • تفال به حافظ شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ المنه لله که در میکده باز است....
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا