Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@02:48:54 GMT

مدارس دارالفنون سما در کرج تاسیس می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۸۱۱۵

مدارس دارالفنون سما در کرج تاسیس می شود

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، در جلسه شورای نظارت و هما هنگی سما استان البرز که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، معاون مراکز دارالفنون و مدیر کل اداری - مالی سازمان سما، معاون آموزش های مهارتی و عمومی سما واحد کرج، برگزار گردید پیشنهاد تاسیس مدارس دارالفنون در کرج به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه محمد حسن برهانی فر به نقش دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در توسعه مدارس سما در سطح استان اشاره و از رویکرد رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تاسیس مدارس دارالفنون در مراکز دانشگاهی تقدیر کرد.

وی در ادامه نکاتی را در خصوص تعامل با آموزش و پرورش در جهت توسعه کمی و کیفی آموزش و تربیت نیروی انسانی کارآمد و متبحر درحوزه های فنی و مهارتی بیان داشت.

رئیس واحد کرج همچنین با اشاره به سابقه فعالیت مدارس سمای کرج در حوزه تعلیم، تربیت و مهارت‌آموزی مروری بر موفقیت های کسب شده توسط این مدارس اظهار داشت: این دستاوردهای ارزشمند نقش به سزایی در ایجاد تحول در بخش فنی استان البرز و مهارت های کاربردی در جامعه دانش آموزی این استان داشته است.

محمدرضا بلیاد نیز با ارائه گزارش مختصری از فعالیت های سما کرج، بر نقش پررنگ سما در ارتقای سطح علمی و مهارتی دانش آموزان و دانشجویان منطقه با وجود رشته های فنی و کاردانش تاکید کرد و به تشریح گوشه ای از برنامه های آتی این مرکز در توسعه و همکاری با آموزش و پرورش پرداخت.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز نیز با بیان گوشه ای از شرایط کنونی جامعه و آموزش های مجازی در دوران ویروس کرونا از اهتمام و توجه دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج به امر تعلیم و تربیت و ایجاد شرایط مناسب برای راه اندازی مدارس عالی مهارت و مدارس سما در شهرستان های کرج ،هشتگرد و نظر آباد استقبال کرد.

سالار قاسمی گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری حول محور جهش تولید و همچنین سخنان سیدمحمد بطحایی ریاست سازمان سما " یک دانش آموز - یک مهارت " این اداره کل آماده هر گونه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی و سما کرج در زمینه های برون سپاری آموزش ها و اعطای مجوزهای لازم برای تاسیس مدرسه عالی مهارت و سایر مدارس با به کارگیری توانمندی ها و امکانات واحد های دانشگاه آزاداسلامی استان البرز در حوزه آموزش و تربیت نیروی ماهر و تکنسین برای توسعه و آبادانی کشور و بویژه استان است.

انتهای پیام /

298 / 167 مدارس دارالفنون سما کرج دانشگاه آزاد استان البرز محمدحسن برهانی فر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدارس دارالفنون سما کرج دانشگاه آزاد استان البرز دانشگاه آزاد اسلامی مدارس دارالفنون آموزش و پرورش استان البرز واحد کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی آغاز شد.

هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی با هم رقابت می‌کنند.

آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.

۹۹۰ نفر در رشته زبان و ۶۲۶ نفر در رشته هنر شرکت کرده اند.

گروه آزمایشی علوم تجربی هم صبح جمعه با شرکت ۶ هزار و ۶۴۷ داوطلب برگزار می‌شود.

آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امامن خمینی (ره) برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران/ لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • لوگوی ۹۰ سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد /بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران