Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@07:16:44 GMT

بارسلونا به ستاره‌هایش چوب حراج زد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۸۲۱۴

بارسلونا به ستاره‌هایش چوب حراج زد

باشگاه بارسلونا تنها ۸ بازیکن خود را در فهرست فروش قرار نخواهد داد.

قدس آنلاین: خوسپ ماریا بارتومئو به صورت علنی اعلام کرد که چه بازیکنانی در فصل آینده در بارسلونا می‌مانند تا تحت هدایت رونالد کومان (سرمربی هلندی هنوز به صورت رسمی هدایت بارسا را بر عهده نگرفته است) کار کنند. این فهرست خیلی کوتاه است و تنها شامل هشت بازیکن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین بازیکن که در رأس پروژه کومان قرار دارد لیونل مسی است. پس از آن رییس باشگاه کاتالانی از بازیکنانی نام برد که قرار است مسی را در این مسیر همراهی کنند. او گفت: "نلسون سمدو، آنتوان گریزمان، لانگله، مارک آندره تراشتگن، عثمان دمبله و دی یانگ." پیش از آن در جریان مصاحبه زنده با شبکه بارسلونا آنسو فاتی به این فهرست اضافه شده بود. بارتومئو درباره مهاجم جوان اسپانیایی اظهار کرد: "او با پیشنهادهای زیادی روبرو شده است اما قبلا هم گفتیم که فاتی فروشی نیست و بارسا را ترک نخواهد کرد." بر اساس گفته های رییس آبی اناری ها در مجموع هشت بازیکن فروشی نیستند. 

باید این نکته را یادآوری کرد که تیم نخست بارسلونا برای این فصل از ۱۹ بازیکن تشکیل شده است و یکی از آن ها آرتور ملو است که قطعا در کنار این گروه نخواهد بود چون با یوونتوس قرارداد امضا کرده است. اکنون یازده بازیکن باقی می ماند که می توانند به فروش برسند: نتو، سرخی روبرتو، جرارد پیکه، جوردی آلبا، جونیور، برایت‌ویت، ایوان راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، آرتورو ویدال، ساموئل اومتیتی و لوییس سوارس. 

انتقال برخی از آن ها در اولویت قرار دارد و راکیتیچ، ویدال، برایت‌ویت‌، جونیور و اومتیتی در آستانه خروج از باشگاه قرار دارند. سپس نوبت به "گاوهای مقدس" می رسد. یکی از آن ها لوییس سوارس است که هم به خاطر سن و هم به پایان رسیدن قراردادش در فصل آینده توصیه می شود فروخته شود اما در این فهرست نام آلبا و بوسکتس هم دیده می شود که به نظر می رسد باید چمدان هایشان را ببندند، حتی پیکه که به نظرش رسید در صورت نیاز باشگاه را ترک کند.

حداقل ۹ بازیکن در تیم نخست بارسلونا حضور خواهند داشت. به این جمع ترینکائو و میرالم پیانیچ هم خواهند پیوست. تقریبا حضور پدری، به همراه فاتی، ریکی پویگ و رونالد آرائوخو از تیم های پایه قطعی است. بر این اساس کومان حداقل باید با سه یا چهار بازیکن دیگر قرارداد امضا کند تا بتواند تیم خود را برای فصل پیش رو کامل کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بارسلونا رونالد کومان لیونل مسی عثمان دمبله ترشتگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، راوی که چند ماه قبل اعلام کرده بود قصد دارد در پایان فصل جاری نیمکت بارسلونا را ترک کند نظرشو درباره این تصمیم تغییر داده است و قصد دارد در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

مدیران بارسلونا شب گذشته جلسه ویژه‌ای با حضور سرمربی فعلی این تیم برگزار کردند و در نهایت تصمیم بر این شد که او تا پایان مهلت قراردادش در تابستان ۲۰۲۵ به حضور روی نیمکت این تیم ادامه دهد و هدایت بارسا در فصل آینده را هم بر عهده داشته باشد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بودند که مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا هر طور شده ژاوی را از تصمیمی که گرفته منصرف کنند. هرچند روی شرط‌هایی که این مربی برای ادامه حضور در بارسا داشت هم تاکید شده بود.

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که ژاوی از مدیران بارسا خواسته که بهترین بازیکنانش را در فصل آینده هم حفظ کند و علاوه بر این خریدهایی را هم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام دهند. بازیکنی که او علاقه بسیاری به جذبش دارد برناردو سیلوا است.

گفته می‌شود که این ستاره منچستر سیتی هم علاقه زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت ژاوی دارد و انتظار می‌رود که در پنجره تابستانی پیش رو به لالیگا منتقل شود.

دیگر خبرها

  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی