Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش آمریکا اعلام کرد، چهار بمب‌افکن آمریکایی اوایل این هفته به طور همزمان به منظور نشان دادن تعهد آمریکا به دفاع از کشورهای شریک، یک شب قبل از تمرینات مشترک با کره جنوبی، در نزدیکی شبه‌جزیره کره پرواز کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، نمایش قدرت هوایی روز دوشنبه، یک روز پیش از آغاز تمرینات مشترک تابستانه کره جنوبی و آمریکا انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مقامات، این تمرینات که اجرای آن‌ها قرار است تا ۲۸ اوت (۷ شهریور) ادامه پیدا کند، به منظور حفظ وضعیت دفاعی مشترک انجام می‌شود.

بنا بر گزارش فرماندهی آمریکا در منطقه هند و اقیانوسیه، چهار "لنسر بی‌-۱" و دو بمب‌افکن "اسپیریت استیلث بی-۲"، مأموریت‌های بمب‌افکن گروه ضربت را در همان زمان، در طول ۲۴ ساعت روز دوشنبه انجام دادند.

این در حالی است که بنا بر فرماندهی هند و اقیانوسیه، چهار "ایگل اف-۱۵ سی" نیز از پایگاه هوایی "کادنا" در ژاپن به دریای غربی اعزام شدند تا همراه با گروه‌های تهاجمی ناوگان یواس‌اس رونالد ریگان، به بی‌-۱‌ها ملحق شوند و تمرینات وسیعی انجام دادند.

ژنرال "کن ویلسباخ"، فرمانده نیروهای هوایی اقیانوسیه آمریکا در این باره اظهار کرد: قدرت منحصر به فرد ما به عنوان یک نیروی هوایی، توانایی ما برای انجام فعالیت‌های ترکیبی با هم‌تیمی‌های مشترک ما و متحدان و شرکا برای به چالش کشیدن رقبا در زمان و مکانی است که ما انتخاب می‌کنیم.

وی افزود: این مأموریت‌های قدرت هوایی شبیه‌سازی شده، ظرفیت و آمادگی ما برای ارائه طیف گسترده‌ای از گزینه‌های پیش‌گیرانه و مقیاس‌پذیر، به منظور اعزام سریع نیروهایمان برای حمایت از مأموریت ما در تضمین یک عرصه هند و اقیانوسیه آزاد و باز را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کره جنوبی آمريكا بمب افکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر فرزین رضازاده گفت: اورژانس هوایی در اولین و دومین پرواز خود یک مصدوم ۲۳ ساله آقا، مولتی تروما با وضعیت بحرانی را از شهرستان نقده و دو بیمار آقا و خانم با شکایت سکته قلبی را از شهرستان اشنویه به ارومیه انتقال داد و پس از سوختگیری، بلافاصله سومین پرواز خود را به مقصد سلماس انجام داد که در این ماموریت یک بیمار ۵۴ ساله خانم با شکایت سکته مغزی و سطح هوشیاری پایین را با حمایت‌های پیشرفته حیاتی توسط کارشناسان اورژانس هوایی به ارومیه انتقال داد.

گفتنی است اورژانس هوایی ارومیه از ابتدای سالجاری ۱۱ بیمار نیازمند خدمات تخصصی در مرکز استان را از شهرستان‌ها به ارومیه انتقال داده است.

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها