Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:15:30 GMT

ارزش پوند برای پنجمین روز پیاپی افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۸۳۱۳

ارزش پوند برای پنجمین روز پیاپی افزایش یافت

ارزش پوند برای پنجمین روز پیاپی افزایش یافت و به ۱.۳۲۶۵ دلار رسید. به این ترتیب ارز انگلیس توانست ضعف خود در برابر دلار در سال جاری میلادی را جبران کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، ارزش پوند برای پنجمین روز پیاپی افزایش یافت و شکست آن در برابر دلار در سال جاری میلادی را جبران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ارزش پوند 0.2 درصد بالا رفته و به 1.3265 دلار رسیده است. شاخص دلار بلومبرگ حدود 10 درصد از اواخر ماه مارس کاهش یافته است یعنی زمانی که فدرال رزرو آمریکا برای تامین نقدینگی دلار در بازار جهانی آسیب دیده از ویروس کرونا اقدام کرد.

جیمز اتی، یک مدیر مالی در موسسه سرمایه گذاری ابردین استاندارد گفت:«دلار خودش مسئول افزایش ارزش پوند است. پوند هنوز هم ارزان است. همه با مشکلاتی مواجه هستند و مشکل برخی بسیار بزرگتر است ولی به نظر می‌رسد عملکرد جامعه اقتصادی انگلیس بهتر از بقیه باشد».

بزرگترین صندوق ثروت دنیا 21 میلیارد دلار ضرر کرددلار ضعیف خریداران نفت را خوشحال کرد

 ارزش پوند در ماه مارس به پایین‌ترین رقم طی سه دهه گذشته رسید و حالا این یک موفقیت قابل ملاحظه برای این ارز است. علی رغم بیرون رفتن انگلیس از اتحادیه اروپا بدون بسته شدن یک قرارداد تجاری، جریان بالای دلار باعث افزایش ارزش  ارز این کشور شده است.

 سایر ارزها در گروه 10 ارز برتر دنیا، زودتر از اینها در سال جاری میلادی ضعف خود در برابر دلار را جبران کرده بودند. یورو و دلار استرالیا حالا با ارزش تر از دلار آمریکا هستند.

 انتهای پیام/100

R7586/P/S7,79,85/CT10 بیشتر بخوانید... ارزش دلار آمریکا به کمترین رقم طی ۲ سال گذشته رسید پیش بینی سقوط ۳۵ درصدی ارزش دلار توسط اقتصاددان آمریکایی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ارزش دلار آمریکا به کمترین رقم طی ۲ سال گذشته رسید پیش بینی سقوط ۳۵ درصدی ارزش دلار توسط اقتصاددان آمریکایی پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان از مهرماه / ارائه تسهیلات خرید کالای منزل از هفته آینده ۲ بررسی بحث معیشت و حق مسکن کارگران در جلسه امروز مجلسی‌ها با وزیر کار ۳ پیشنهاد وزیر راه به مالکان خانه‌های خالی: خانه خود را بدهید، زمین مرغوب بگیرید ۴ ۸ دلیل اصلی ریزش بورس/ نباید با اعتماد مردم بازی کرد ۵ شاخص کانال ۱.۸ میلیون واحد را هم از دست داد ۶ «معدن، گنج پنهان»|۴۰۰۰میلیارد دلاری که دفن شده/کرباسیان:وزارت معادن احیا شود؛ نفت و سیاست، معدن را به حاشیه بُرد ۷ «مرغ ایرانی»| طنز: رشحات مرغی و جادوی تئوری مزیت نسبی ۸ عرضه اولیه سهام شرکت صنعت غذایی کورش لغو شد مهمترین اخبار اقتصادی «معدن، گنج پنهان»|۴۰۰۰میلیارد دلاری که دفن شده/کرباسیان:وزارت معادن احیا شود؛ نفت و سیاست، معدن را به حاشیه بُرد پیگیری تسنیم نتیجه داد: لغو انحلال پژوهشکده آبخیزداری در دستورکار مجلس/ساداتی‌نژاد: معجزه آبخیزداری را دیدیم عرضه اولیه سهام شرکت صنعت غذایی کورش لغو شد امکان درآمدزایی ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی از سهام بورسی دولت/سال ۹۸ حدود ۷۴ هزار میلیارد از صندوق توسعه برداشت شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم سوریه| تظاهرات مردم الحسکه و قامشلی با هدف اخراج اشغالگران آمریکایی امکان درآمدزایی ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی از سهام بورسی دولت/سال ۹۸ حدود ۷۴ هزار میلیارد از صندوق توسعه برداشت شد مخالفت فرهیختگان اماراتی با اقدام خائنانه آل نهیان/ « مردم امارات در معرض خفقان و سرکوب هستند» آیا مجلس یازدهم هم به "مسئله جمعیت" مورد تاکید رهبری پشت خواهد کرد؟! درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار میلیارد ارزش دلار ارزش پوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، جواد محمدی افزود: وزن کالا‌های صادر شده در این مدت از گمرک همدان به خارج از کشور ۱۰۹ هزار و ۹۵ تن و ارزش ریالی آنها نیز ۱۹ هزار و ۲۳۳ میلیارد ریال بوده است.

او تأکید کرد: البته باید توجه داشت بخش قابل توجهی از محصولات تولیدی استان همدان از سایر گمرکات به خارج از کشور صادر شده و آمار یاد شده مجموع کالا‌ها و ارزش صادراتی استان نیست.

مدیرکل گمرک استان همدان تصریح کرد: در این مدت محصولات و کالا‌های صادراتی از گمرک استان ۶۴ قلم بوده که از عمده کالا‌ها می‌توان به شیشه، فروسیلیس، انواع کشمش، کابل آلومینیومی، وازلین، سیمان سفید، پودر شیرخشک بدون چربی، منسوج نبافته، قرص بیوتین، انواع سس و کنسرو و رب گوجه فرنگی، زیتون، شور، شور مخلوط و ترشی مخلوط و نشاسته سیب زمینی اشاره کرد.

محمدی با بیان اینکه این کالا‌ها به ۱۸ کشور دنیا صادر شده است، گفت: عمده مقصد‌های صادراتی کشور‌های عراق، ترکیه، گرجستان، روسیه، افغانستان، پاکستان، قزاقستان، ارمنستان، هند، ایتالیا، عمان و کانادا است.

او با اشاره به واردات استان در سال گذشته نیز افزود: آمار واردات تا پایان سال ۱۴۰۲ به وزن حدودی ۱۰ هزار و ۴۳۶ تن که ارزش تقریبی آن بیش از ۳۵ میلیون و ۲۸۴ هزار دلار است.

این مسئول تأکید کرد: ارزش ریالی واردات استان همدان در مدت یاد شده نیز به ۱۰ هزار و ۴۵ میلیارد ریال می‌رسد که عمده اقلام وارداتی به گمرک استان ۳۷ نوع کالا شامل انواع نخ (پلی آمید و پلی استر مقاوم)، قطعات خودرو، ماشین آلات بافندگی، ماشین فرز، روغن سیلاستول، رزورسینول، دیسپرس، فیلم پلی اتیلن، گرانول و انواع لاستیک خودرو است.

محمدی افزود: از کشور‌های طرف معامله نیز می‌توان به گرجستان، چین، امارات متحده عربی، بلژیک، آلمان، بلغارستان و ترکیه اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین
  • خندیدن گردشگر روس به سقوط ارزش ریال (عکس)
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین/ تراز تجاری مثبت ماند
  • فراتر رفتن تجارت خارجی از ۱۰ میلیارد دلار
  • محتویات کیف مرتضی مطهری هنگام شهادت؛ از چک برگشتی تا پوند انگلیس +تصویر
  • بنزین برای پنجمین بار در اسرائیل گران شد
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان