Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نحوه اجرای طرح زود و فرد، رسیدگی به وضعیت حاشیه زاینده‌رود و تفرج‌گاه‌ها، رسیدگی به وضعیت بهداشتی مراکز تعویض پلاک و آزمون‌های رانندگی و غیره از جمله مباحثی است که پلیس راهور استان اصفهان به آن پاسخ داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور تدابیر بسیاری برای کاهش آمار مبتلایان به این بیماری در نظر گرفته شد، تدابیری که با رعایت کامل آن می‌توانستیم به کاهش مبتلایان امیدوار باشیم، اما در برخی موارد با عدم رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به آماری رسیدیم که خوشایند نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که هر شهروند برای حفظ سلامتی خود تلاش کند، نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کند، بنا به ضرورت از خانه خارج شود، مکان‌های عمومی و تفرج‌گاه‌ها را اشغال نکنند و صبوری کنند زودتر از آنچه تصور می‌کردیم زنجیره بیماری قطع خواهد شد، اما در بسیاری از موارد و به دلایلی مانند خستگی و بی‌حوصلگی شهروندان از خانه خارج شد و بعضا با رعایت نکردن نکات بهداشتی و اجتماعی موجبات بیماری خود و دیگران را فراهم می‌کنند.

برای حفظ سلامتی شهروندان و همچنین کمک به رفت و آمد شهروندانی که شاغل هستند پلیس راهور استان اصفهان تدابیری در نظر گرفته است. سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان در مورد این تدابیر توضیحاتی ارائه داد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به طرح زوج و فرد در شهر اصفهان گفت: این طرح در حال حاضر فقط بعدازظهرها اجرا می‌شود و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به این خاطر که مردم نمی‌توانستند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کننده با تدبیری که در استان و شهر اصفهان شد طرح زوج و فرد را در زمان صبح لغو کردیم.

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: در حوزه تعویض پلاک همکاران ما از صبح تا ساعت 16 ارائه خدمات می‌دهند. در حوزه آزمون آیین‌نامه نیز که مراجعه‌کنندگان زیادی دارد هر روز با رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی به برگزاری این آزمون می‌پردازیم.

وی با بیان اینکه ما هر روز یک کنکور در حوزه آیین‌نامه برگزار می کنیم، اظهار داشت: هر روز حدود 700 تا 800 نفر مراجعه داریم که با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی آزمون‌ها برگزار می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: پارک در حاشیه زاینده‌رود و تفرج‌گاه‌ها نیز در ستاد استان مصوب شد؛ همکاران ما فعالیت می‌کنند که بتوانیم بیماری را بهتر کنترل کنیم. از شهروندان می‌خواهیم که مانند همیشه به خاطر سلامتی خودشان با ما همکاری کنند و کمتر با خانواده در این مکان‌ها حضور پیدا کنند چرا که در حال حاضر شرایط خوبی برای تفریح نیست.

وی گفت: مصوب شد که در پارکها و تفرج‌گاه‌ها پلیس راهور فعالیتش را بیشتر کند تا بتوانیم بیماری را بهتر کنترل کنیم.

انتهای پیام/164/ش

R41346/P/S6,51/CT16 بیشتر بخوانید... تهران|طرح پلیس راهور و تاکسیرانی برای برخورد با "مسافربرهای شخصی" دیدار شعبانی‌بهار با جانشین رئیس پلیس راهور امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون بوکس و پلیس راهور قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تهران|طرح پلیس راهور و تاکسیرانی برای برخورد با "مسافربرهای شخصی" دیدار شعبانی‌بهار با جانشین رئیس پلیس راهور امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون بوکس و پلیس راهور پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند ۲ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۳ جهش تولید| مجتمع صنعتی خلیج فارس اهواز زمینه اشتغال ۴۰۰۰ جوان خوزستانی را فراهم می‌کند ۴ عضو مجلس خبرگان‌: در سایه عزاداری محرم ‌جنگ تحمیلی را با سربلندی پشت سر گذاشتیم/ باید مراسم‌ها ‌با دقت کافی برگزار شود+ فیلم ۵ گزارش| محرم کرونایی در اردستان / ویروسی که نخل‌گردانی ۳۰۰ ساله اردستان را به تعطیلی کشاند ۶ توزیع نهاده‌های دامی در گیلان؛ ۶۲ هزار تن گوشت مرغ امسال در استان تولید شد ۷ مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان: پیروزی‌های این فصل حاصل کارِ گروهی بود/ ربیعی کار کرد و شعار نداد ۸ سابقه وقوع ۲۷ خطر از ۵۳ خطر احصاء شده کشور در کاشان وجود دارد/ایجاد مرکز لرزه‌نگاری قمصر مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت هیئتی‌های اصفهان از محرم متفاوت امسال / اقامه باشکوه عزای سیدالشهدا (ع) ‌‌با رعایت ‌بهداشت‌ تحلیل عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از سقوط شاخص بورس / حباب قیمتی شکل گرفت کردستان| تامین امنیت پایدار مرزهای غرب کشور در سخت‌ترین شرایط+تصاویر وزیر میراث فرهنگی در گفت‌وگو با تسنیم: کاروانسراها را به هتل‌کاروانسرا تبدیل می‌کنیم‌ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم خبر خوش وزیر راه برای مستأجران/ متقاضیان طرح ملی مسکن سال آینده خانه‌دار می شوند سوریه| تظاهرات مردم الحسکه و قامشلی با هدف اخراج اشغالگران آمریکایی نیویورک تایمز: چشم انداز برگزاری انتخابات آزاد و منصفانه شدیدا زیرسئوال رفته است امکان درآمدزایی ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی از سهام بورسی دولت/سال ۹۸ حدود ۷۴ هزار میلیارد از صندوق توسعه برداشت شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس راهور استان اصفهان رئیس پلیس راهور نکات بهداشتی تفرج گاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز

رئیس پلیس راهور سرپل‌ذهاب ضمن اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در حرم احمدبن اسحاق(ع) گفت: بلوار احمدبن‌اسحاق(ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم(عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ منوچهر کریمی امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز نوزدهم اردیبهشت‌ماه به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی را اعمال خواهد کرد.

وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودروها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهور سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودروها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند.

کد خبر 751186

دیگر خبرها

  • اعتراف ۳۰ سارق به ۶۱ فقره سرقت در اصفهان
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • قوانین جدید صدور گواهینامه رانندگی برای سال ۱۴۰۳
  • آغاز ترافیک صبحگاهی در بزرگراه های پایتخت
  • جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟
  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند