Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش تالوی بانوان گفت: اولین ورزشکاری هستم که در فرم‌های «نن گوئن» و «نن دائو» مدال آسیایی و جهانی دارم و امیدوارم بتوانم در آینده نیز این افتخارات را تکرار کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل روابط عمومی فدراسیون ووشو، حانیه رجبی بانوی ملی‌پوش تالوی کشورمان درباره آخرین وضعیت آمادگی‌اش اظهار داشت: با وجود اینکه در دوران شیوع کرونا هستیم، اما سعی کرده‌ام با پیگیری تمریناتم، آمادگی خودم را حفظ کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس نیز هفته‌ای دوبار به سالن ورزشی می‌روم و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی حرکات تالو را انجام می‌دهم. تالو برای اجرای فرم‌ها نیاز به فضای خاصی دارد. به هر حال تمام تلاشم این است که آمادگی‌ام را حفظ کنم و یکی دو روز در هفته را به اجرای حرکات تکنیکی اختصاص بدهم. باید به هر شکلی که شده به تمریناتم ادامه بدهم تا از شرایط جسمانی مطلوب عقب نمانم.

وی ادامه داد: تقریبا سه ماه قبل بود که یک دوره مسابقه آنلاین در رشته تالو به میزبانی کشور چین برگزار شد و من توانستم با کمک یک مربی اهل این کشور که قبلاً نیز در تیم ملی حضور داشت، در این مسابقه شرکت کند. فیلم‌های تمرینی و نحوه اجرای فرم‌ها را تا حدی که ممکن بود، برای مسئولان برگزاری این رقابت ارسال کردم. پس از تماشای فیلم‌ها و نظر هیئت ژوری و همچنین کارشناسی داوران، خوشبختانه رای به قهرمانی‌ام در این مسابقه آنلاین داده شد که اتفاق بسیار خوبی بود.

ملی‌پوش تالوی بانوان گفت: امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو با من تماس گرفت و درباره شرایط تمریناتم و وضعیت آمادگی‌ام اطلاعاتی را کسب کرد. این تماس بسیار ارزشمند بود، چرا که متوجه شدم رئیس فدراسیون با وجود آنکه مدت کوتاهی است این مسئولیت را بر عهده گرفته، اما به فکر ورزشکاران است و این موضوع جای قدردانی دارد.

رجبی با تبریک روز جهانی ووشو به اعضای خانواده بزرگ این رشته، عنوان کرد: با مربیان تیم ملی در ارتباط هستم و برنامه‌های تمرینی و غذایی را از آنها می‌گیرم. نخستین ورزشکاری هستم که در فرم‌های «نن گوئن» و «نن دائو» مدال آسیایی و جهانی دارم و امیدوارم بتوانم در آینده نیز با مدال هایی خوش رنگ تر این افتخارات را تکرار کنم.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت