Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله تسخیری را تسلیت گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی‌فیروزجائی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 29 مرداد 99) پارلمان، پیام تسلیت فراکسیون اهل سنت مجلس برای درگذشت آیت‌الله تسخیری را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام تسلیت سپاه درپی درگذشت آیت الله تسخیریبازنشر |نظر آیت‌الله تسخیری درباره امام‌خامنه‌ای و توصیه‌هایی خطاب به نیروهای انقلابسرلشگر باقری درگذشت آیت‌الله تسخیری را تسلیت گفتتسلیت رئیس و نایب رئیس مجلس برای درگذشت آیت‌الله تسخیری

متن پیام تسلیت فراکسیون اهل سنت مجلس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

شخصیت برجسته و اراده کم‌نظیر حضرت آیت‌الله تسخیری در وحدت بین مسلمین تقریب مذاهب اسلامی و مسلمانان اهل تشیع و اهل تسنن نه تنها در ایران اسلامی بلکه در تمام سرزمین‌های جهان اسلام و بیش از آن همواره روشنی‌بخش این طریق لایتغییر بوده است.

گرچه امروز جسم ایشان از میان ما به سوی باری تعالی پر کشیده است، اما راه او، یاد او و میراث او جاودان خواهد بود.

درگذشت آیت‌الله تسخیری را خدمت مقام معظم رهبری، خانواده آن فقیه عالیقدر و همچنین تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای روح آن مرحوم مسئلت می‌نماییم.

فراکسیون اهل سنت یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15,1412/CT11 واژه های کاربردی مرتبط هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس مجلس اهل سنت اهل سنت ایران محمدعلی تسخیری بیشتر بخوانید... امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری را تسلیت گفتند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری را تسلیت گفتند واژه های کاربردی مرتبط هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس مجلس اهل سنت اهل سنت ایران محمدعلی تسخیری پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ وزیر دفاع خبر داد؛ تحویل سه فروند جنگنده کوثر تا پایان سال/ خط تولید موتور ملی اوج به زودی راه اندازی می‌شود ۲ دولت برای مقابله با "مکانیزم ماشه" اقدامات جدی در دستور کار داشته باشد ۳ بازنشر |نظر آیت‌الله تسخیری درباره امام‌خامنه‌ای و توصیه‌هایی خطاب به نیروهای انقلاب ۴ سازوکار مجلس برای تعیین جاماندگان سهام عدالت ۵ بررسی مصوبه مجلس درباره قیر رایگان در پژوهشکده شورای نگهبان ۶ اختصاصی| گزارش ۱۳ بندی سفیر آمریکا از دیدار با مصدق در ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ + عکس ۷ گزارش تاریخ| "ساواک" یا "انقلابیون" چه کسانی فاجعه سینما رکس را رقم زدند؟ ۸ فردا؛ اعلام لیست نهایی اعضای شورای مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب مهمترین اخبار سیاسی روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم قالیباف: با امید بستن به دشمنان گره‌ای از مشکلات مردم باز نمی‌شود امیر حاتمی: نیازمند بودجه مستقل برای تحقیقات دفاعی هستیم ارائه نتایج تحقیقات مجلس درباره پرونده ویلموتس به دستگاه‌ اطلاعاتی و قضایی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم خبر خوش وزیر راه برای مستأجران/ متقاضیان طرح ملی مسکن سال آینده خانه‌دار می شوند قالیباف: سوال از روحانی در مجلس پیگیری می‌شود سوریه| تظاهرات مردم الحسکه و قامشلی با هدف اخراج اشغالگران آمریکایی نیویورک تایمز: چشم انداز برگزاری انتخابات آزاد و منصفانه شدیدا زیرسئوال رفته است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس مجلس اهل سنت اهل سنت ایران محمدعلی تسخیری هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس مجلس اهل سنت اهل سنت ایران درگذشت آیت الله تسخیری فراکسیون اهل سنت مجلس مجلس شورای اسلامی تسخیری را تسلیت امام خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس

سخنگوی حزب ندای ایرانیان از آماده شدن ۳ حزب اصلاح‌طلب به همراه حزب اعتدال و توسعه برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش مشرق، سعید نورمحمدی درباره رویکرد حزب ندای ایرانیان برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: در انتخابات دور اول که در اسفندماه سال گذشته برگزار شد، حزب ندای ایرانیان در برخی حوزه‌ها وارد انتخابات شد و از کاندیداهای همفکر خود حمایت کرد.

وی ادامه داد: سه حزب کارگزاران سازندگی، اعتمادملی و اعتدال و توسعه احزابی بودند که همین سیاست حزب ندای ایرانیان را در پیش گرفتند و به همین دلیل هماهنگی‌هایی میان این احزاب طراحی شد و با هماهنگی کامل در برخی حوزه‌ها از کاندیداهایی حمایت کردیم که نتیجه انتخابات برای این ۴ حزب قابل قبول بود و به تشکیل یک فراکسیون تاثیرگذار و اقلیت به نتیجه رسید.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: در برخی از حوزه‌های انتخابیه مانند قائم‌شهر و خرم آباد انتخابات به دور دوم رفت و کاندیداهای مورد حمایت این ۴ حزب باید در دور دوم به رقابت با رقبا بپردازند. حزب ندای ایرانیان برای حمایت از کاندیداهای مورد حمایت که به دور دوم رفته اند، آماده شده و با تمام توان تلاش می‌کنیم که این نامزدها پیروز شوند. علاوه بر کاندیداها که در دور اول نیز از آنها حمایت کرده بودیم، در برخی حوزه‌ها، برخی چهره‌های مستقل با کاندیداهای اصولگرا به دور دوم رفته‌اند که در لیست اولیه ۴ حزب نبودند. در جلسات مشورتی که بین ستادهای انتخاباتی ۴ حزب در سال جاری برگزار شد، مقرر شد از این افراد مستقل که انگیزه حضور در فراکسیون اقلیت تشکیل شده را دارند، حمایت شود.

نورمحمدی ادامه داد: حال که فراکسیون اقلیت شکل گرفته است، وظیفه خود می‌دانیم در دور دوم تعداد دیگری از نمایندگان همسو با این فراکسیون را وارد مجلس کنیم. در جلسه‌ای که با برخی از نمایندگان منتخب از جمله آقای پزشکیان و نوری قزلجه داشتیم، از آنها خواستیم در ایام تبلیغات انتخابات با ما همراهی کنند و به نفع کاندیداهای مستقل وارد انتخابات شوند و از آن‌ها حمایت کنند که این پیشنهاد مورد حمایت این دوستان قرار گرفت.

وی در پایان گفت: لیست مورد حزب ندای ایرانیان در بیش از ۱۵ حوزه به زودی منتشر خواهد شد و این حزب با تمام توان از کاندیداهای مستقل و کسانی که ما آنها را حمایت خواهیم کرد. متاسفانه در شهر تهران هیچ کاندیدایی برای حمایت باقی نمانده و تمرکز حزب ندای ایرانیان در سایر حوزه ها بر تقویت فراکسیون اقلیت خواهد بود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت