Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه یک تبریز در حوزه‌های خدماتی و رفاهی با اعتبار ۸۳۲ میلیارد ریال و به صورت همزمان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سه پروژه مهم فاز اول پارک کلانترباغی به مساحت شش هکتار، فاز دوم زیرسازی و آسفالت بلوار شهید شفیع‌زاده و توسعه پارک مینیاتور تبریز، به ارزش ۸۳۲ میلیارد ریال روز پنج شنبه با حضور مسئولین و مدیران شهری به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاز اول پارک کلانترباغی

شهرداری تبریز در راستای اهداف خود مبنی بر ارتقای و افزایش سرانه فضای سبز و توسعۀ آن اقدام به احداث پارک‌های محله‌ای در سطح شهر کرده است که احداث پارک کلانترباغی در همین راستا انجام شده است. فاز اول این پارک به مساحت شش هکتار و مجهز به سالن‌های ورزشی(زمین فوتبال چمن مصنوعی، بدمینتون، اسکیت، پینگ پونگ، شطرنج  و بسکتبال) است که با هزینه تملک ۶۰۰ میلیاردی و هزینه اجرائی ۸۰ میلیاردی تکمیل شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد که در کل ۶۸۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.

زیرسازی و آسفالت بلوار شهید شفیع‌زاده

نهضت آسفالت خیابان‌ها و معابر اصلی شهر همچنان در دستور کار مدیریت شهری تبریز قرار دارد. در همین راستا، فاز دوم  آسفالت‌ریزی اساسی بلوار شهید شفیع‌زاده به طول ۵۵۰ متر و عرض ۱۳.۵ متر و با مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است. مهمترین اصل مدیریت شهری در پیشبرد نهضت آسفالت، زیرسازی مناسب و آسفالت‌ریزی اساسی و با کیفیت معابر تبریز است که هر چند زمانبر بوده، ولی با اخذ تضمینی حداقل ۵ ساله انجام می‌شود. زیرسازی این مسیر با هزینه ۳ میلیارد ریال و آسفالت‌ریزی آن با هزینه ۹ میلیارد ریال انجام گرفته است که در کل ۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت‌ریزی فاز دوم بلوار شفیع‌زاده هزینه شده است.

توسعه پارک مینیاتور

پارک مینیاتور تبریز، یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر است که محل رجوع گردشگران داخلی و خارجی بوده  و توسعه آن می‌تواند در زیبایی شهر و جذب گردشگر  مؤثر واقع شود. طرح توسعه پارک مینیاتور با مساحت هشت هزار و ۷۰۰ مترمربع در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گرفته و به اتمام رسیده است. هزینه تملک طرح توسعه پارک مینیاتور ۱۳۰ میلیارد ریال و هزینه اجرائی آن ۱۰ میلیارد ریال است که بزودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۱ تبریز شامگاه فردا ساعت ۱۹، طی آیینی در خیابان گلکار، داخل پارک کلانترباغی به افتتاح می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پروژه عمراني مراکز خدماتی امکانات رفاهی شهرداری تبریز شوراي شهر میلیارد ریال آسفالت ریزی شفیع زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی گفت: ۷۲۵ نقطه حادثه خیز کشور و ۱۰ نقطه در این استان رفع شده و ۱۰ نقطه دیگر نیز امسال در دستورکار قرار گرفت.

مهرداد بذرپاش، عصر جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در پایان سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی،  با بیان اینکه پیشرفت خوبی را در پروژه کنارگذر ایلخچی شاهد هستیم، گفت: محورهای مواصلاتی، آزادراه تبریز-زنجان مشکل جدی دارد و سرمایه گذار شریک این پروژه برای رفع مشکلات ورود نمی‌کرد که در این راستا تصمیم گرفتیم خودمان وارد شویم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در مسکن، بخش قابل توجهی زمین تامین شده و شهرهای مرند و مراغه که کمبود زمین دارند با توافق از طریق ماده ۱۰ قانون جهش تولید حل می‌شوند. تاکید شده که هرجا نیاز به الحاق محدوده شهری باشد صورت گیرد. 

وی با اشاره به اینکه اضافه شدن هزار و ۴۰۰ هکتار زمین روستاییبا به طرح نهضت ملی مسکن باعث رشد قابل توجه این طرح شده است، ادامه داد: منتظر خبرهای خوبی در ماه‌های آتی هستیم.

بذرپاش از تخصیص هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های راه‌های استان در سفر امروز خود خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: قطعه ۶ آزادراه تبریز-ارومیه با تزریق مالی از طریق ماده ۵۶ و ردیف بودجه و قیر رایگان تقویت خواهد شد.

وی بیان اینکه یک رام قطار به مسیر خاوران تهران اضافه می‌شود، اذعان کرد: محور مراغه-هشترود در مراحل پایانی قرار دارد و در عرض چند ماه آینده آماده افتتاح می‌شود. باند رفت محور تبریز_صوفیان سریعتر به اتمام رسیده و باند برگشت تا هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی از تمدید تخفیف ۵۰ درصدی در عوارضی آزادراه تبریز_سهند تا پایان سالجاری خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری