Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، جعفر جندقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به دستورالعمل‌های بهداشتی در زمینه ممنوعیت‌های اعمال شده در زمینه تجمعات عزاداری، گفت: از ابتدای شیوع کرونا در سطح شهر‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان سه هزار و ۲۸۸ نمونه کووید ۱۹ اخذ و یک هزار و ۱۶۲ مورد مثبت تست شناسایی شده که نشان از جدی بودن خطر بیماری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به ضرورت رعایت موارد حفاظت شخصی در بین مردم، افزود: آمار بیماران کرونایی نشان می‌دهد که بیماران مراجعه سرپایی ۴۰ درصد نسبت به بیماران بستری بیشتر شده‌اند در نتیجه آمار‌ها به ما می‌گویند که شیوع و همه‌گیری کرونا در بین مردم زیاد است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه کرونا پیک شیوع ندارد، بیان کرد: تغییر در رفتار ما سبب افزایش یا کاهش شیوع ویروس می‌شود لذا رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ما کمک می‌کند تا بهتر بتوانیم در کاهش ویروس موفق عمل کنیم.

جندقی با بیان اینکه بسیاری از مسئولان و مردم از ما درباره اعطای مجوز‌های تجمعات سوال می‌کنند، بیان داشت: ویروس برای شیوع با مجوز داشتن یا نداشتن نگاه نمی‌کند در نتیجه تجمعات مردمی که سبب شیوع بیماری می‌شود باید ممنوع شوند.

او  با بیان اینکه حتی اگر مواردی در دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا وجود نداشت، اما رعایت آن الزامی بود، می‌بایست مورد لحاظ قرار بگیرند، گفت: شعار هر خانه یک حسینیه به معنای معنوی عزاداری است و به گونه‌ای تلقی نشود که مردم در خانه‌هایشان مراسم عزاداری محرم را با حضور مردم مانند آنچه در هیئت‌های مذهبی شاهد هستیم، برگزار کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه تمام مراسم عزاداری ایام محرم در فضای بسته ممنوع است، گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا الزامی است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عزاداری محرم مقابله با کرونا بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: نشست مشارکت در بازآفرینی شهری به مناسبت هفته شوراها فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در شهر بهارستان با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: با توجه عنایت به نام گذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر" جهش تولید با مشارکت مردم" و به منظور تحقق این شعار اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در نظر دارد به مناسبت هفته شوراها نشستی با عنوان "مشارکت در بازآفرینی شهری" برگزار کند.

جنتی تصریح کرد: در واقع نشست مذکور به منظور تحقق شعار رهبری و سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر مردمی سازی جریان نوسازی مسکن که تبلور آن در احیا و بازسازی بافت های فرسوده با مشارکت شهروندان و حمایت دولت است برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به جایگاه رفیع شوراهای اسلامی شهرها و به مناسبت هفته شوراها فرصت را مغتنم دانستیم تا در جهت ایجاد هم افزایی و مطالبه گری و همچنین ارتباط تنگاتنگ اعضای شوراهای اسلامی شهرها با شهروندان این نشست را با عنوان " مشارکت در بازآفرینی شهری" و با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و مسئولان شهرستان رباط کریم، گلستان و شهر بهارستان فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت برگزار کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • ۱۹ کارگر در استان سمنان جان خود را از دست دادند
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • رشد ۴۲ درصدی اجاره خانه در فروردین ۱۴۰۳
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست