Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@00:29:13 GMT

شرکت نفت ستاره خلیج فارس تحریم ها را دور زد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۹۴۲۸

شرکت نفت ستاره خلیج فارس تحریم ها را دور زد

مدیر بازرگانی شرکت نفت ستاره خلیج ‌فارس گفت: نفت ستاره خلیج فارس در جهت کم اثر کردن تحریم‌های ظالمانه دشمن بر کشورمان، رویکرد تأمین مواد، قطعات و تجهیزات مورد نیاز خود را بر استفاده از توان سازندگان داخلی پایه‌گذاری کرد.

به گزارش جماران، عماد زارعی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: با توجه به مشکلات پیش رو برای تامین اقلام از سازندگان خارجی به دلیل سیاست‌ها و تحریم‌ها، برای بررسی توانمندی شرکت‌های تولیدکننده داخلی و امکان‌سنجی ساخت قطعات مورد نیاز از این شرکت‌ها، کمیته ساخت داخل در شرکت نفت ستاره خلیج فارس تشکیل شد تا زمینه اشتغال‌زایی گسترده در کشور ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: سیاست مدیران شرکت نفت ستاره خلیج فارس از ابتدای فرآیند ساخت و راه‌اندازی پالایشگاه حمایت از تولیدکنندگان و تامین ‌کنندگان داخلی بوده و این رویکرد نقش به سزایی در ایجاد رونق تولید، افزایش رقابت و سطح کیفی محصولات تولید داخل دارد.

مدیر بازرگانی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس اظهارداشت: ساخت قطعات حساس کمپرسورها و مکانیکال سیل پمپ‌ها را به شرکت‌های داخلی سفارش دادیم که تجربه‌ای بسیار موفقیت‌آمیز بود.

زارعی ابرازداشت: اعتماد این مجموعه به تولیدکنندگان داخلی باعث ایجاد حس خودباوری و به دنبال آن بومی‌سازی تکنولوژی و جایگزینی قطعات ساخت داخل با محصولات شرکت‌های خارجی شد.

وی همچنین از راه‌اندازی سامانه یکپارچه تدارکات و انبار کالا در راستای نظام‌مند کردن رویه خرید تا انبارِش همه‌ی کالاهای مورد نیاز پالایشگاه خبر داد و گفت: کنترل دقیق ورود و خروج اقلام، پایش مستمر موجودی انبار، امکان تجزیه‌ و تحلیل نرم‌افزاری و جامع‌تر سیستم‌های خرید و ثبت درخواست‌های خرید از جمله دستاوردهای راه‌اندازی این سامانه است.

این مسئول در پایان با اشاره به نام‌گذاری سالجاری با عنوان جهش تولید اظهارداشت: در سال جدید تمام تلاش مجموعه‌ی بازرگانی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در راستای تحقق این شعار هوشمندانه بوده؛ به طوری که در سه‌ماهه‌ی نخست امسال سهم عمده‌ای از خریدهای این پالایشگاه از تولیدکنندگان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان انجام شده است.

اخبار مرتبط پوزخند صنعت نفت ایران به تحریم های آمریکا یک هزار و 700 میلیارد تومان در بخش کشاورزی کرمانشاه سرمایه گذاری می شود ارزش افزوده صنعت مازندران 2 برابر شد تولید روزانه 110 هزار لیتر اتانول در شرکت رازی یک هزار و 500 واحد صنعتی غیر فعال احیا می شود

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا ستاره خلیج فارس تحریم های آمریکا جهش تولید دور زدن تحریم تحریم های پتروشیمی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس تحریم ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی 85 درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) 15 درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

این شرکت همچنین 10 درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

تیم استقلال از ساعت 17 فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • تغییر نام استقلال کِی و طی چه مراحلی انجام می‌شود؟
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • نمایش نوزده نقشه قدیمی خلیج فارس در شهر کاریز کیش
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس