Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@21:18:18 GMT

بایرن مونیخ - لیون؛ اژد‌ها وارد می‌شود!

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۹۶۳۴

بایرن مونیخ - لیون؛ اژد‌ها وارد می‌شود!

بایرن مونیخ و لیون شامگاه چهارشنبه در استادیوم خوزه آلوالاد به مصاف هم می‌روند تا برای صعود به فینال لیگ قهرمانان بجنگند. قهرمان آلمان بایرن با نتیجه ۸ بر ۲ بارسلونا را شکست داد تا جایی برای خود در مرحله نیمه نهایی کسب کند، در حالی که لیون، منچسترسیتی را با پیروزی ۳-۱ متحیر کرد.

حتی قبل از شکست بارسلونا، بایرن مدعی اول قهرمانی در لیگ قهرمانان بود تا در رقابت‌های امسال همه راه را طی کند و برای ششمین بار جام اروپا را بلند کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این که به عنوان نخستین تیمی که در یک مسابقه حذفی لیگ قهرمانان اروپا موفق به زدن ۸ گل شد، اکنون سخت است که دقیقاً ببینیم کدام تیم مانع قهرمانی این تیم می‌شود.

نوزده تیم تلاش کرده‌اند و نتوانسته‌اند مانع از پیروزی‌های پی در پی غول‌های باواریایی از ۱۶ فوریه شوند. در حقیقت مردان هانسی فلیک در ۲۴ مسابقه از ۲۵ مسابقه اخیر خود در همه رقابت‌ها پیروز شده‌اند، به استثنای بازی با RB لایپزیش.

نحوه پیروزی آن‌ها برابر بارسلونا فوق‌العاده بود و توانستند ۸ بار دروازه این تیم را باز کنند و حکم اخراج ستین را نیز از نیمکت تیم رقیب امضا کنند.

لیون نیز در بازی قبل توانست به لطف درخشش موسی دمبله و البته گل خالی که استرلینگ از دست داد، منچسترسیتی را کنار بزند. شگفت‌آور است که لیون از زمان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته دو رقابت پیاپی را پیروز نشده است.

برد ۸ بر ۲ برابر بارسلونا هر چند خیلی به تیم آلمانی چسبید، ولی قطعا انتظارات را نیز از این تیم زیاد می‌کند و باید دید شاگردان هانسی فلیک هفته رویایی خودشان را می‌توانند با صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا تکمیل کنند یا خیر.

روبرت لواندوفسکی در هشت بازی پیاپی لیگ قهرمانان اروپا برای بایرن گل به ثمر رسانده است - تنها وود فان نیستلروی در سال ۲۰۰۳ (۹ بار) و کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۸ (۱۱بار) در مسابقات پیاپی بیش‌تری در تاریخ این رقابت‌ها، گلزنی کرده‌اند. مهاجم لهستانی و آقای گل این فصل لیگ قهرمانان در صورتی که برابر لیون گلزنی کند می‌تواند به رکورد مهاجم هلندی پیبشین رئال مادرید و منچستریونایتد برسد.

هیچ تیمی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در ۹ بازی اول خود در یک رقابت پیروز نشده است، چیزی که بایرن می‌تواند با پیروزی دیگری در روز چهارشنبه به آن برسد. لیون ممکن است یوونتوس و من سیتی را از بین ببرد، اما تیم قاطع فلیک با تیم‌های قبلی فرق می‌کند و لیون کار دشواری مقابل قهرمان بوندسلیگا خواهد داشت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بایرن مونیخ لیون لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید

ستاره انگلیسی هر بازی به آمار تعداد گل های خود اضافه می کند.

به گزارش طرفداری، هری کین، مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ به آمار 400 گل در کل دوران حرفه ای خود رسید.

بایرن مونیخ در هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و به لطف بریس هری کین، مقابل این تیم به پیروزی 2-1 دست یافت. هری کین با این دو گل، به آمار 400 گل زده در دوران حرفه ای خود برای باشگاه و کشورش رسید. هری کین تا به امروز با پیراهن تیم ملی انگلیس، تاتنهام، بایرن مونیخ، میلوال، لیتون و لسترسیتی موفق به گلزنی شده است. گل های هری کین به تفکیک تیم:

    تاتنهام؛ 280 گل

    تیم ملی انگلیس؛ 62 گل

    بایرن مونیخ؛ 42 گل

    میلوال؛ 9 گل

    لیتون؛ 5 گل

    لسترسیتی؛ 2 گل

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم