Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست رئیس فدراسیون قایقرانی با تولیدکنندگان تجهیزات قایقرانی با حضور نماینده وزارت ورزش و سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، علیرضا سهرابیان پیش از ظهر امروز نشستی با تولیدکنندگان داخلی تجهیزات قایقرانی داشت. در این نشست عباس نظریان مادوانی رئیس مرکز مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری ورزش به نمایندگی از وزارت ورزش، ناهید جلیلیان به نمایندگی از سازمان بازرسی کل کشور، نماینده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و جمعی از تولیدکنندگان تجهیزات قایقرانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون قایقرانی در این نشست گفت: تلاش کردیم مباحث علمی و دانشگاهی را در تمام مباحث فدراسیون وارد کنیم. با توجه به شرایط و تاکید مقامات کشور، حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار قرار دارد.

علیرضا سهرابیان با اشاره به ظرفیت بالای تولید قایق و پارو در داخل کشور اظهار کرد: تولیدکنندگان ما توان بالایی دارند و در بخش‌های مختلف نشان داده‌اند که می‌توانیم در داخل کشور خیلی کارها انجام دهیم.

وی اضافه کرد: ما نیز در فدراسیون قایقرانی این برنامه‌ریزی را انجام دادیم تا با حمایت از تولیدکنندگان، این نگرش را در ورزشکاران ایجاد کنیم که توان داخلی تولید چیزی از تولیدات وارداتی کم ندارد و با حمایت از آن‌ها می‌توانیم از ظرفیت‌هایمان استفاده کنیم.

سهرابیان درباره برگزاری جلسه هم‌اندیشی بیان کرد: برای اولین بار این نشست را برگزار کردیم تا حرف تولیدکنندگان را بشنویم و انتظارات فدراسیون را بیان کنیم و با راهکارهای قانونی که از طریق سازمان بازرسی و دفتر مشارکت‌های اقتصادی وزارت ورزش اعلام می‌شود، روند کارها را تسهیل کنیم.

در ادامه دبیرکل فدراسیون قایقرانی گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان نظام ما در راستای حمایت از تولید حرکت می‌کنیم و به عنوان کسی که سال‌ها در مدیریت ورزشی فعالیت کردم، اعتقادم این است که ما می توانیم تجهیزات مورد نیازمان را در قایقرانی خودمان تولید کنیم.

رضا صابونچی ادامه داد: علاوه بر آن ما باید به جایگاهی برسیم که مواد اولیه را نیز در داخل تولید کنیم. فدراسیون نیز همه این موارد را حمایت می‌کند و در صورت لزوم مذاکراتی که مورد نیاز است را با ارگان‌های مرتبط برای تولید تجهیزات قایقرانی انجام خواهد داد.

وی همچنین گفت: بسیار خوشحالیم که این چنین نشستی برگزار شد و تولیدکنندگان قایقرانی گردهم آمدند. در این راستا ما می‌توانیم از ظرفیت یکدیگر استفاده کنیم و نهایتا شرایط توسعه قایقرانی را فراهم کنیم.

رئیس مرکز مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری ورزش نیز در این نشست اظهار کرد: جلسه بسیار ارزشمندی به همت فدراسیون قایقرانی انجام شد و برای اولین بار است که شاهد برگزاری نشستی تخصصی در این رشته ورزشی با حضور تولیدکنندگان هستیم که از این بابت جای تقدیر دارد.

عباس نظریان مادوانی ادامه داد: خوشبختانه فدراسیون قایقرانی جوانب مختلف را در طرح خود سنجیده هست از جمله هماهنگی با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای اعطای تسهیلات به تولیدکننده‌ها که اقدام بسیار ارزشمندی است و حتما سرعت کار را بالا می‌برد.

وی همچنین بیان کرد: این نشست جلسه اول هماهنگی است و برگزاری جلسات این‌چنینی در ادامه که بحث‌های تخصصی در آن انجام می‌شود اتفاق بزرگی است و نهایتا به توسعه ورزش کمک می‌کند.

نظریان تاکید کرد: ما هم در مرکز مشارکت‌ها، ظرفیت‌های لازم را ایجاد خواهیم کرد و استانداردهای مربوط را از مجامع بین‌المللی برای تسهیل کار دریافت می‌کنیم و علاوه بر آن هرگونه حمایتی نیاز باشد از تولیدکننده‌ها خواهیم داشت.

نماینده سازمان بازرسی کل کشور نیز در این نشست بیان کرد: طبق دستورالعمل‌ها، حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار قرار گرفته و به همه ارگان‌ها ابلاغ شده است.

ناهید جلیلیان ادامه داد: ما نیز در سازمان بازرسی در تلاش هستیم تا مشکلات و موانع قانونی و حقوقی را مرتفع کنیم تا روند کار تولید در داخل تسهیل شود.

وی در خصوص نشست تخصصی تولیدات قایقرانی اظهار کرد: جای تقدیر دارد که فدراسیون قایقرانی چنین نشستی برگزار کرده تا توان تولید داخلی را در زمنیه تجهیزات داخلی را افزایش دهد و نگاه فدراسیون در زمینه فنی و استانداردسازی ستودنی است و موجب می‌شود که ارتقاء کیفیت را در تولیدات ورزشی و نهایتا ورزش شاهد باشیم.

در ادامه نشست تولیدکنندگان تجهیزات قایقرانی در زمینه‌های مختلف مباحث خود را مطرح و مشکلات و موانع را در روند کاری خود اعلام کردند.

اسکله و پیست بین‌المللی قایقرانی بوشهر ساخته می‌شود

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی بیشتر بخوانید... کمک هزینه فدراسیون قایقرانی برای نفرات شانس المپیک قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کمک هزینه فدراسیون قایقرانی برای نفرات شانس المپیک واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ یزدی: با دو سال تمرین می‌توانم در پرسپولیس و استقلال بازی کنم!/ ساعتی ۹۰ هزار تومان برای تمرین پول می‌دهیم ۲ لیگ قهرمانان اروپا| پاری‌سن‌ژرمن با پیروزی مقابل لایپزیگ فینالیست شد/ شاگردان توخل در یکقدمی کسب اولین قهرمانی ۳ از ۲۰۰ هزار دلار کی‌روش تا ۱۷۰ میلیارد تومان ویلموتس/ فدراسیونِ «گاف» ایران ۴ مایلی‌کهن: در مرام من نیست به فردی که افتاده لگد بزنم/ پرسپولیس نبود، آن بازیکن الان کجا بود؟ ۵ هنریک لارسن دستیار سرمربی جدید بارسلونا/ کومان امروز قرارداد می‌بندد ۶ معاون حقوقی باشگاه استقلال: در مراجع قانونی پیگیر اتهام پرسپولیسی‌ها هستیم ۷ فیفا و دلشات بازهم تراکتور را نقره داغ کردند/ محکومیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورویی تراکتوری‌ها در پرونده فورچونه ۸ پیشنهاد ۲۵ میلیون یورویی میلان برای جذب مهاجم ترابزون‌اسپور مهمترین اخبار ورزشی قریب: یک مربی زرنگ و قالتاق از نقاط ضعف قرارداد استفاده کرده است/ زمینه فساد در فوتبال ما ریشه‌کن نمی‌شود از ۲۰۰ هزار دلار کی‌روش تا ۱۷۰ میلیارد تومان ویلموتس/ فدراسیونِ «گاف» ایران پژمانفر: گزارش‌هایی مبنی بر تبانی در پرونده ویلموتس داشتیم/ وزارت ورزش از سستی خارج شود ماجرای محکومیت سنگین باشگاه تراکتور در پرونده فورچونه چیست؟ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم با رعایت اصول بهداشتی و باشکوه همیشگی برگزار خواهد شد/ اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم امیر حاتمی: ۲ دستاورد موشکی به زودی رونمایی خواهد شد/ افتتاح ۳ طرح جدید دفاعی با حضور روحانی گفتگوی اختصاصی|جزئیات ۲ ایده برای حل معضل مسکن/ به آقای روحانی اطلاعات غلط دادند؛ ماجرای خانواده‌ای که می‎‌خواست نیکزاد را گروگان بگیرد واعظی: کشتی‌های توقیف‌شده متعلق به ایران نیست/ نفت فروخته شده و پول آن هم دریافت شده است قالیباف: سؤال از روحانی در مجلس پیگیری می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی فدراسیون قایقرانی تجهیزات قایقرانی حمایت از تولید سازمان بازرسی وزارت ورزش مشارکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها

طرفداری| مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:

پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاههای ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:

بدیهی است با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر