Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس بازرسی کل کشور در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود افراد دخیل در انعقاد قرارداد با مارک ویلموتس لیست اموالشان را برای توقیف یا مصادره اعلام کرده‌اند، گفت: ما چنین درخواستی نداشته‌ایم. در قرارداد مزبور اشکالات قابل توجهی وجود دارد که گزارش مرتبط با آن آماده شده و به زودی منعکس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 13:29 - 29 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۸۳۸۷

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین درویشیان در حاشیه مراسم رونمایی از فاز نخست سامانه گزارشگری فساد سازمان بازرسی کل کشور، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه گزارشگران فساد از امنیت بالایی برخوردار است و مشخصات و هویت گزارشگران فساد در این سامانه به صورت محرمانه باقی می‌ماند.

وی تصریح کرد: مطابق تمهیدات اندیشیده شده، سازمان بازرسی کل کشور از تمام ظرفیت‌های قانونی موجود برای حمایت از گزارشگران فساد بهره خواهد گرفت و چنانچه محرز شود دستگاهی به سبب گزارش فساد برای فرد گزارشگر مشکلی ایجاد کرده است، سازمان بازرسی در راستای حمایت از فرد گزارشگر اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور بیان داشت: امروز فاز نخست سامانه گزارشگری فساد سازمان بازرسی رونمایی شد و فاز‌های بعدی آن ارتقاء می‌یابد.

رییس سازمان بازرسی گفت: این سامانه مخصوص سازمان بازرسی کل کشور است و در قوه قضاییه حسب دستور رییس دستگاه قضا، طراحی ایجاد سامانه‌ای جامع که مربوط به همه بخش‌های قوه باشد در دست انجام است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود افراد دخیل در انعقاد قرارداد با مارک ویلموتس لیست اموالشان را برای توقیف یا مصادره اعلام کرده‌اند، گفت: ما چنین درخواستی نداشته‌ایم. در قرارداد مزبور اشکالات قابل توجهی وجود دارد که گزارش مرتبط با آن آماده شده و به زودی منعکس می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان بازرسی قوه قضاییه سازمان بازرسی کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی

به گزارش خبرنگار مهر، در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر برکناری و تودیع محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی از سمت خود منتشر شده بود که در نهایت مهدی سموعی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب توییتی به این شایعات پایان داد و تودیع یا تغییر محمد خزاعی را رد کرد.

مهدی سموعی با انتشار یک توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم. آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام.

امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

کد خبر 6090561

دیگر خبرها

  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است