Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@05:30:14 GMT

هفته دولت ۵۰ پروژه برقی در فارس افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۰۵۲۹

هفته دولت ۵۰ پروژه برقی در فارس افتتاح می‌شود

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد که هفته دولت ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان، در این استان افتتاح خواهد شد.

احمدرضا خسروی چهارشنبه ۲۹ مرداد در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هدف از افتتاح این پروژه ها را تلاش برای افزایش رضایت مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تأمین برق پایدار و مطمئن عنوان و اضافه کرد که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۶۵۲۹ متقاضی در مناطق شهری و روستایی از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها، بیش از ۷۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف احداث و ۶۰ دستگاه پست هوایی نصب شده است، یادآور شد: برای افزایش قابلیت اطمینان شبکه و رفع افت ولتاژ دربرخی مناطق، با صرف اعتباری نزدیک به ۲۱ میلیارد تومان، ۱۰دستگاه اتوترانس و ۲۳ دستگاه پست هوایی نصب و تقویت ۱۶۰ دستگاه پست هوایی و اصلاح ۵۰۰ پایه فرسوده انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، همچنین گفت: هفت پروژه برق رسانی به روستاهای بدون برق استان فارس با سرمایه گذاری ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی، از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال است که با این اقدام، ۵۶ خانوار از نعمت برق برخوردار خواهند شد.

او گفت: برای برق‌رسانی به این روستاها ۱۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط و بیش از ۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث و ۸ دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۲۲۵ کیلو ولت آمپر نصب شده است.

خسروی، نصب ۲ هزار کنتور هوشمند فهام را از دیگر پروژه‌های مهم هفته دولت توزیع برق فارس اعلام و اضافه کرد: این تعداد کنتور فهام برای مشترکین بزرگ دیماندی و با صرف اعتباری معادل ۶ میلیارد تومان نصب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با بیان اینکه خدمت رسانی کارکنان صنعت برق محدود به زمان خاصی نیست، گفت: پرسنل خدوم صنعت برق، در شرایط کنونی ناشی از شیوع کروناویروس، همواره کنار مدافعان سلامت بوده و برای خدمات رسانی مطلوب به مشترکان تلاش کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس هفته دولت استان فارس کنتور هوشمند فهام دستگاه پست هوایی برق استان فارس هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن

دریافت 18 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095408

دیگر خبرها

  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • اعلام آمادگی چمران برای خرید اتوبوس های برقی شهر بجنورد
  • اعلام آمادگی برای کمک به خرید اتوبوس‌های برقی شهر بجنورد
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!