Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:12:49 GMT

یزد به‌عنوان پایلوت شهر دسترس‌پذیر انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۰۵۵۶

یزد به‌عنوان پایلوت شهر دسترس‌پذیر انتخاب شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، وحید قبادی دانا روز چهارشنبه در یازدهمین جلسه هماهنگی و پیگیری مناسب سازی افزود: وجود ناظر معلول در شهرداری یزد و اختصاص ردیف بودجه برای مناسب سازی اماکن این شهر همچنین برگزاری نخستین جشنواره معلولین در یزد می تواند به‌عنوان الگو در سایر شهرداری های کشور پیاده شده و تسری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه خاطرنشان ساخت: اهتمام ویژه‌ای به لحاظ فرهنگی و تاریخی ازسوی مسئولین، خیرین و مردم یزد در امر مناسب سازی انجام شده که قابل تقدیر است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه این جلسه از دو برابر شدن بودجه مناسب سازی منازل افراد دارای معلولیت در شهر یزد خبر داد و گفت: براین اساس معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی  بودجه تخصیص یافته برای مناسب‌سازی منازل افراد دارای معلولیت یزد را از  ۸۰۰ میلیون تومان به  یک  میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افزایش داد.

قبادی دانا یادآور شد: این معاونت آماده است تا کارگروهی برای کمیته اطلاع رسانی در زمینه مناسب‌سازی راه اندازی کند همچنین این معاونت با استفاده از تجربیات کارشناسان در امر مناسب سازی، آمادگی تولید محتوا دراین زمینه را دارد.

وی همچنین از رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور خواست، گزارشی از حضور اعضای دستگاه ها در جلسات مناسب سازی و عدم حضور  برخی از  دستگاه‌ها تهیه کند تا از طریق نامه نگاری ازسوی وزیر کشور به سازمان ها ارائه و ابلاغ شود.

ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه ها برای آموزش و تولید محتوا در زمینه مناسب‌سازی

مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه ها برای آموزش و تولید محتوا در زمینه مناسب سازی گفت: دستگاه های زیادی ظرفیت های لازم برای آموزش و تولید محتوا در زمینه مناسب سازی را دارند.

وی آموزش بدنه کارشناس در دستگاه ها را مؤثر دانست و افزود: مناسب سازی مسیرهای گردشگاهی که در شهر یزد اتفاق افتاده است می تواند به‌عنوان یک اقدام خوب در سایر شهرها اجرا شود.

معاون عمرانی وزیر کشور اضافه کرد:  مقرر شد با هزینه شهرداری مشهد مستندسازی اطلاعات درخصوص مناسب سازی توسط شبکه سلامت در شهر یزد انجام شود.

جمالی نژاد خاطرنشان کرد: جامعه هدف سازمان بهزیستی بسیار مقدس است از اینرو باتوجه به وضعیت اقتصادی کشور هر کمکی ازسوی دستگاه ها برای این قشر کافی نیست و لازم است تا دستگاه ها از ظرفیت های خود برای کمک به این قشر استفاده کند.

برچسب‌ها مناسب سازی معابر وحید قبادی دانا ریاست سازمان بهزیستی کشور ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر وحید قبادی دانا ریاست سازمان بهزیستی کشور ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور سازمان بهزیستی کشور مناسب سازی معابر وحید قبادی دانا ریاست سازمان بهزیستی کشور ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور سازمان بهزیستی کشور سازمان بهزیستی کشور تولید محتوا مناسب سازی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در این مراسم گفت: در استان ۳۴۰۰ گروه جهادی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اشتغال در حال فعالیت هستند که گام‌های مثبتی برای محرومیت زدایی برداشته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سرهنگ حسن عجمی افزود: امروز شاهد هستیم سپاه حرکت‌های مطلوبی در کنار دستاورد‌های دفاعی، نظامی وفرهنگی در زمینه‌های خدمت رسانی به مردم همراه با گروه‌های جهادی دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • چطور یک کولر گازی مناسب انتخاب کنیم
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود