Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@09:00:29 GMT

دادستان ریگان: شرور مسلح شرق کشور به هلاکت رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۰۶۳۳

دادستان ریگان: شرور مسلح شرق کشور به هلاکت رسید

به گزارش ایرنا ، علی سخنگو  روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر به رسانه ها  افزود: متهم (ح.شه بخش) یکی از اشرار معروف منطقه شرق کشور بود که به صورت مسلحانه اقدام به ترانزیت محموله های قاچاق مواد مخدر از مرزهای شرقی به استان های عمقی کشور می کرد.
وی ادامه داد: از اقداماتی که این شرور مسلح انجام داده است می توان به درگیری مسلحانه متهم در خردادماه ۱۳۹۹و همچنین تیرماه ۹۸ با پلیس که منجر به مجروح شدن تعدادی از ماموران انتظامی در شهرستان های ریگان، بم و دلگان شده بود، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام قضائی خاطرنشان کرد: اعضای این باند همچنین سابقه تیراندازی و مجروح کردن دونفر از شهروندان ریگانی(یک پدر و پسر ۷ساله) را نیز در پرونده سیاه خود به ثبت رسانده اند.
سخنگو گفت: شامگاه گذشته و پس از چندین ماه کار منسجم اطلاعاتی اعضای این باند شرارت توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان بم مورد ضربه قرار گرفتند.
وی ادامه داد:در این عملیات دو نفر از اشرار مسلح به هلاکت رسیدند و بالغ بر ۴۵۰کیلوگرم انواع مخدر از قبیل شیشه ، مرفین و تریاک به همراه دو دستگاه خودرو و  مقادیری سلاح و مهمات جنگی از متهمان کشف و ضبط شد.

برچسب‌ها دادگستری درگیری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری درگیری کرمان دادگستری درگیری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتورسیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بیشتر بخوانید: دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد

بنا بر این گزارش، پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل شد و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، تحویل زندان شهرستان شدند.

ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان باغیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بود، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود، به صورت لسانی به آنها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

پس از این حادثه و درگیری، بلافاصله جوان باغیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت ۱۱۰ تحویل داده می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229147 برچسب‌ها قوه قضاییه

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • سفر دادستان کل کشور به میناب
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد