Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:17:16 GMT

جمع آوری دو واحد آلاینده و غیرمجاز در غرب استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۰۷۸۴

جمع آوری دو واحد آلاینده و غیرمجاز در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، شیدا اکار در تشریح این خبر افزود: طی بررسی شکایات واصله در حوزه استحفاظی شهرستان شهریار، یک واحد غیرمجاز فعال در زمینه جمع آوری ضایعات و بازیافت و یک واحد تولید ذغال شناسایی شدند که پس از ابلاغ اخطاریه قانونی به متصدی واحدها مبنی بر توقف و تعطیلی فعالیت آلاینده خود در پایان مهلت داده شده این واحدها تعطیل و جمع آوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکار با اشاره به اینکه این کارگاه ها به دلیل غیر مجاز بودن و عدم رعایت ملاحظات زیست محیطی در فعالیت خود منجر به آلودگی هوا و خاک و شکایات مردمی شده بودند، تصریح کرد: سلامت مردم و محیط از اولویت های محیط زیست بوده و فعالیت هایی که این دو را به مخاطره بیاندازد مجاز به ادامه کار نیستند.

وی در پایان اظهار کرد: انتظار می رود صاحبان واحدهای تولیدی صنعتی قبل از شروع به فعالیت خود ضمن اخذ مجوزهای لازم ملاحظات زیست محیطی را در فعالیت خود رعایت و اجرا کرده تا با مشکلات بعدی مواجه نشوند.

کد خبر 5002860

منبع: مهر

کلیدواژه: صنوف آلاینده زغال اداره کل محیط زیست استان تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران محرم 99 کمیته امداد امام خمینی سال تحصیلی جدید محسن حاجی میرزایی وضعیت راهها رییس شورای شهر تهران پیش بینی وضعیت هوا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه سرهنگ نادر رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره

جمعی از مسئولان، قضات و بازپرسان دادگستری استان قم با هدف آشنایی هرچه بهتر با وظایف و شرایط کاری محیط بانان به عنوان ضابطان خاص قضایی و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی زیست محیطی استان، از منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم بازدید کردند.

 محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر زیست محیطی در مناطق و زیستگاه های طبیعی استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و مشارکت تمامی نهادهای ذیربط بتوانیم با هرگونه تعدی و تخلف که موجب تخریب و از بین رفتن محیط زیست می‌شود، به خوبی مقابله کنیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • فاجعه زیست محیطی؛ خلیج فارس شورتر شد
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند